Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
undefined profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

Liljans 9 månader, 440cc högprofil

Bröstförstoring

Hejsan alla goa forumsvänner:) Nu har det snart gått 9månader sedan jag gjorde en bröstförstoring på citadellkliniken i Landskrona, så här kommer lite utlovade, dagsfärska bilder;) Skickar även med en bild på det knappt synliga ärret i armhålan för de nyfikna=) Jag la in 440cc högprofil, gelehallon via armhållan. kram:)

Sortera efter

natura profilbild

natura

Kvinna ·

10 jun, 2010

Hej ser toppen ut, nöjd med storleken? :) Undrar lite då jag oxå lagt in 440cc. Vilken storlek har du på bh nu och hur var ditt utgångsläge? Tack för du delar med dig, inte så många i denna storleken har jag märkt.👍

0 Gilla

lajsa123 profilbild

lajsa123

Kvinna ·

10 jun, 2010

supersnygga! härligt att se lite "gamla" bröst och inte bara nybakta hela tiden :) har du fått tillbaka all känsel?

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

natura skrev:
Hej ser toppen ut, nöjd med storleken? :) Undrar lite då jag oxå lagt in 440cc. Vilken storlek har du på bh nu och hur var ditt utgångsläge? Tack för du delar med dig, inte så många i denna storleken har jag märkt.👍
Hejsan hej😀 Ja storleken trivs jag riktigt bra med, inte för litet eller för stort;) Från början hade jag 75a (ca 100cc egen vävnad), så det plus 440cc gav mig slutkupan 75E tom 75F i vissa behåar👍 Eftersom du undrade över mitt utgångsläge, så skickar jag lite blygsamt med ett länk på det😎 http://www.plastikkirurgiforum.se/broestfoerstoring/15431-2-manadsbroest-och-ihopsamlat-mod-till-foerebilder.html

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

lajsa123 skrev:
supersnygga! härligt att se lite "gamla" bröst och inte bara nybakta hela tiden :) har du fått tillbaka all känsel?
Tack😀 Ja jag har fått tillbaka all känsel, men det tog sin lilla tid;) Första månaderna så hade jag begränsad känsel under bröstet och nästan ingen känsel vid bröstvårtorna. Men nu är allt tillbaka👍

0 Gilla

lajsa123 profilbild

lajsa123

Kvinna ·

10 jun, 2010

men fan vad skönt att höra någon som fått tillbaka ALL!!! SKÖNT , du gav mig hopp :P

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

lajsa123 skrev:
men fan vad skönt att höra någon som fått tillbaka ALL!!! SKÖNT , du gav mig hopp :P
Hejsan, kul att man gett någon hopp😀 När opererades du, var det länge sedan:) Så här var det för mig: första tiden hade jag knappt ingen känsel på stora områden av brösten, efter ett tag (då nervtrådarna började finna varandra igen;)) så blev bröstvårtorna ÖVERkänsliga;) Och efter några månader så hade jag allt tillbaka, Men det tog tid (minst 6månader). Hoppas du också får allt tillbaka🙂

0 Gilla

natura profilbild

natura

Kvinna ·

10 jun, 2010

Liljan skrev:
natura skrev:
Hejsan hej😀 Ja storleken trivs jag riktigt bra med, inte för litet eller för stort;) Från början hade jag 75a (ca 100cc egen vävnad), så det plus 440cc gav mig slutkupan 75E tom 75F i vissa behåar👍 Eftersom du undrade över mitt utgångsläge, så skickar jag lite blygsamt med ett länk på det😎 http://www.plastikkirurgiforum.se/broestfoerstoring/15431-2-manadsbroest-och-ihopsamlat-mod-till-foerebilder.html
Åh tack!! Kul att kolla, fint resultat har du iaf! tummen upp👍

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

😎Här kommer en länk med förebilder också: http://www.plastikkirurgiforum.se/broestfoerstoring/15431-2-manadsbroest-och-ihopsamlat-mod-till-foerebilder.html

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

natura skrev:
Liljan skrev:
natura skrev:
Åh tack!! Kul att kolla, fint resultat har du iaf! tummen upp👍
tack söta du, vad glad jag blir👍😀😀

0 Gilla

shiine profilbild

shiine

Kvinna ·

10 jun, 2010

Shit dom ser verkligen mysiga ut! Grattis!!

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

shiine skrev:
Shit dom ser verkligen mysiga ut! Grattis!!
Stort och glatt tack😀

0 Gilla

Sukkubus profilbild

Sukkubus

Kvinna ·

10 jun, 2010

Wiie vad roligt att du kom hit på en gång, och fixade bildfunktionen direkt, mycket lättare här eller hur? 😉

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

Sukkubus skrev:
Wiie vad roligt att du kom hit på en gång, och fixade bildfunktionen direkt, mycket lättare här eller hur? 😉
Hehe tackar😀 tyckte bildfunktionen var lite klurig men tillslut så gick det;) Har inte riktigt lärt mig sidan ännu, men med tid kommer kunskap👍 kramis

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

Sukkubus: WOW tjejen säger jag bara😀 Kollade precis dina nya bilder, vilket kanontjusigt resultat👍Grattis!!! kram

0 Gilla

Kexet profilbild

Kexet

Kvinna ·

10 jun, 2010

Liljan skrev:
Hejsan, kul att man gett någon hopp😀 När opererades du, var det länge sedan:) Så här var det för mig: första tiden hade jag knappt ingen känsel på stora områden av brösten, efter ett tag (då nervtrådarna började finna varandra igen;)) så blev bröstvårtorna ÖVERkänsliga;) Och efter några månader så hade jag allt tillbaka, Men det tog tid (minst 6månader). Hoppas du också får allt tillbaka🙂
Jaaa då lever jag på hoppet ett tag till! 👍

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

Kexet skrev:
Liljan skrev:
Jaaa då lever jag på hoppet ett tag till! 👍
hehe det låter kanon, håll i hoppet👍 Är det du som är på din avatarbild också? Isåfall: WOW tjejen👍

0 Gilla

Sukkubus profilbild

Sukkubus

Kvinna ·

11 jun, 2010

Liljan skrev:
Sukkubus: WOW tjejen säger jag bara😀 Kollade precis dina nya bilder, vilket kanontjusigt resultat👍Grattis!!! kram
Hihi tack, känns toppen att kunna röra sig fritt igen... läääängtar efter att häva mig upp i chinsstången. 😀 Kramisar

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

11 jun, 2010

Sukkubus skrev:
Liljan skrev:
Hihi tack, känns toppen att kunna röra sig fritt igen... läääängtar efter att häva mig upp i chinsstången. 😀 Kramisar
Det är rätt inställning tjejen , heja heja👍 bamsekramis😀

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem