Denize Gustafsson
Kvinna ·
13 aug, 2015
Liten bukplastik augusti 2015
Bukplastik - nedre - litenHar idag gjort min bukplastik. Jag hadde överskottshud efter graviditeten, opererat 4ggr för navelbråck och en ytterligare akut operation, sne läkning, ingen navel och massa hud. Jag visste ju att bukoperationer gjorde ont och jag förberedde mej för rejäl smärta men alltså detta är helvetet på jorden. Några frågor: Hur länge hade ni ont? Beskriv gärna hur länge det gjorde som ondast och hur det klinga av. Får man ligga på sidan? Jag har ju givetvis gördel. Jag har en sjukdom i botten som gör att jag inte får äta nsaid preparat så som Ipren, diklofenak, voltaren osv så Alvedon var 4-6e timme och oxynorm.morgon och kväll. Snälla hjälp mej ur denna panik. Har så ont att jag ångrar mej, jag vill ligga sövd till jag läkt. Ååååh vad jobbigt detta är. Peace and love Denize
Sortera efter
Kärriärista
Kvinna ·
13 aug, 2015
Kärriärista
Kvinna ·
13 aug, 2015
Oj.. skumläste lite snabbt bara.. tråkigt med din smärta :(
Har inte gjort det själv, så kan inte ge några konkreta tips.. Men tänker de bästa du kan göra är bara slappna av med kroppen och tänka att de blir bättre och bättre för varje sekund!! (så brukar jag göra om jag har fått ont)
Vad sa din läkare om smärtan? Hur länge ska den hålla i sig?
Denize Gustafsson
Kvinna ·
14 aug, 2015
Bobelina
Kvinna ·
14 aug, 2015
Denize Gustafsson
Kvinna ·
15 aug, 2015
Bobelina
Kvinna ·
15 aug, 2015
Oj! Nyfiken på det med!! Lägg gärna upp bild!! :)