Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Smarrig

Smarrig

Kvinna ·

Lollipop + 550 cc 3 veckor! *bild*

Bröstförstoring
Hej igen! 
Vill uppdatera med lite bilder då det ganska exakt gått 3 veckor!
Mår fortfarande för bra känner jag :) Var och tränade ben+rumpa lite lätt igår och det gick bra. 
Däremot har brösten svullnat upp lite igen, eller så har dom återigen växt för det hände förra gången jag tyckte att dom svullnade upp. 
Då gick jag från D till E - kupa och jag hoppas inte det händer nu för fick min nya sportBH före helgen ;P
Lite bildförklaringar då.. Ibland ser det ut som att det högra fallit ner mer än det vänstra och ibland det vänstra.. Vissa dagar har det högra finare form och andra dagar dagar det vänstra. Sjukt konstigt men förmodligen normalt :) 
Har några hårda streck på undersidan av brösten så jag tänkte att det var bristningarna jag hade sen innan eller mondos cord eller rippling? Ingen som helst aning men jag orkar inte störa mig så mkt på det då jag egentligen är nöjd med tanke på skillnaden dom fick sen mina före-bröst. Hoppas dock det försvinner..
På bilden som är tagen underifrån ser det ut som att jag har hål i bröstet men det är bara torkat blod. Har kollat upp, nojar varje dag dock för jag glömmer vad det är :P 
Hoppas på att få en mer rund och jämn form, för dom är ju lite olika men jag vågar inte hoppas på för mkt. Å andra sidan har det bara gått 3 veckor och det händer ju grejer varje dag :)
Även att dom hamnar i samma höjd då dom känns rätt olika där också.
Kan ligga på sidan men det känns typ jättekonstigt. Inte obehagligt men jag är rädd att töja ut nån ficka så väntar med att sova i den ställningen.. 
Stygnen kliar lite då och då och värker lite, sen vet jag inte om jag ska tejpa lite mer isär nästa gång. Nån som vet? Alltså minska på tejpen så det blir lite mer öppet.. känner mig fortfarande i riskzonen för infektion = största nojan.
Blåmärkena är kvar lite, både lite gult och blått men de är påväg bort. Hatar att det blir en ful skugga av det!
Hemskt lång text, men har så mkt jag tänker på trots att jag mest känner mig avslappnad kring det hela. Kan skriva en hel bok om jag skulle orka ;D
Sen har magen blivit mindre bullig och det är jag glad över :)
Är det nån mer som upplever att brösten är mkt snyggare när man bara tittar i spegeln osv än när man tagit bild? Sjukt lurigt! 
Såå, det var allt jag hade idag. Ha fin dag :)
21

Sortera efter

Baylis

Baylis

Kvinna ·

Ja det går ganska fort nu =) så det är skönt.. 
Neä jag har aldrig kommit till en butik som har större storlekar :P men har visserligen inte tagit mig till stan än :P
Dom sa till mig att jag kan använda bygel nån gång redan nu typ, men avvaktar nog :) Annars kan man ju alltid plocka ur dom.. Men som du säger du har nog lättare med bygel :) skönt.. 

Ja men gör det :) Känns som att ha ett gummiplåster på sig :P
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem