Nu Àr FrÄga Kirurgen-sektionen live! VÀlkommen med frÄgor!
e-licious profilbild

e-licious

Kvinna ·

11 jun, 2012

lyft+ 450/500cc ?

Bröstförstoring

Hej tjejer!🙂

Nu Àr det snart min tur, lite mindre Àn 2mÄnader kvar.

Skall opa mig pÄ KKAB i falköping dÀr jag skall göra ett ankarlyft+inlÀgg.
Min kirurg Àr Ivan Letterfors.

Jag Ă€r lite osĂ€ker pĂ„ storleken. Vill gĂ€rna ha högprofil för jag tycker det Ă€r finast med lite "put" pĂ„ brösten. Men tyvĂ€rr sĂ„ finns bara högprofil frĂ„n 450cc och uppĂ„t till mig. Kirurgen och jag provade ut 450cc högprofil och 500cc högprofil. (har olika storlekar pĂ„ brösten). Jag provade Ă€ven 400 och 450cc, men fick dĂ„ gĂ„ ner i profil.
Skall jag ha mindre Àn sÄ, fÄr jag gÄ ner i profil helt enkelt..
NÀr jag provade dessa storlekar sÄ kÀndes bÄda tvÄ bra.. nu försvinner det ju lite nÀr jag lÀgger bakom samt sÄ ser det ju större ut nÀr man provar pÄ sina egna bröst. "kaka pÄ kaka" liksom..
Men jag Àr fortfarande orolig att det blir för stort...?

Jag sa till dom att jag inte vill ha enorma bröst, och dom sÀger att jag inte kommer att fÄ det. Jag har en 75C kupa idag, med mycket hÀng, sÄ jag fyller ju inte direkt en c kupa helt o hÄllet.
Jag vet att silikon drar större storlekar sÄ det Àr jag medveten om, men det Àr just den hÀr visuella biten som Àr viktigast för mig.

Finns en del hÀr pÄ forumet som har samma utgÄngslÀge som mig, och deras bröst har inte blivit enorma visuellt efter op?

SĂ„ vad tror ni? ( se min bild )
Kan 450cc och 500cc högprpfil bli bra? eller skall jag gÄ ner?

4

Sortera efter

ohbaby

Kvinna ·

13 jun, 2012

Tror absolut att det blir bra! Det Ă€r en bra storlek pĂ„ bröst, och som sagt sĂ„ försvinner ju ca 50cc nĂ€r man lĂ€gger bakom, det mĂ€rkte jag! Det sĂ„g vĂ€ldigt mycket större ut nĂ€r man testade implantaten utanpĂ„ brösten. Det sĂ„g ju stort ut nĂ€r jag vaknade och ett tag framöver ocksĂ„ men sen nĂ€r svullnaden lagt sig sĂ„ blev jag besviken pĂ„ storleken och ville ha större. SĂ„ gĂ„ inte ner en storlek dĂ„ kommer du bli besviken, det lovar jag dig. Jag la in 500cc i mina bröst, och jag Ă€r jĂ€tteliten och jĂ€ttesmal och har vĂ€ldigt liten bröstkorg sĂ„ det ser större ut pĂ„ mig! Det var det största jag fick in sa Ivan till mig, det var inte möjligt att gĂ„ upp ens en storlek till. Du ser ocksĂ„ ut att vara rĂ€tt nĂ€tt och sen Ă€r du ju ganska kort med ;) men det blir nog jĂ€ttebra! Men skulle inte rekommendera att gĂ„ ner i storlek, nĂ€stan alla sĂ€ger efterĂ„t att de skulle lagt in lite till och det vĂ€rsta som finns Ă€r ju nĂ€r man lagt ner sĂ„ mycket pengar pĂ„ nĂ„gonting och sen inte blir nöjd. Jag tycker att mina försvinner i klĂ€der, var inte sĂ„ jag ville ha det.. klart man kan ju anvĂ€nda pushup bh men man vill ju att det Ă€r brösten som gör att det ser stort ut och inte bhn. Hehe nu babblar jag bara pĂ„ hĂ€r, men det riktiga rĂ„det jag kan ge dig Ă€r att inte gĂ„ ner i storlek, och lyssna pĂ„ Ivan, han vet verkligen vad han pratar om. đŸ™‚ lycka till!

Gilla

Essy

Kvinna ·

13 jun, 2012

Jag Àr 170 och vÀger 67-69 kilo. Och tog 550 i höger och 450 i vÀnster, gjorde Àven ankarlyft.
Och jag tycker inte att mina Àr jÀtte stora. NÀr jag har skjortor och tjockare tröjor pÄ mig syns dom knappt.
Men prova med ristest hemma och gÄ runt och se vad som kÀnns bÀst...

Gilla

e-licious

Kvinna ·

13 jun, 2012

Ohbaby: Jag tror dig, storleken kÀnns inte heller sÄ otroligt stor faktist.. jag provade ju pÄ mina egna bröst pÄ konsulationen och Ivan ringde upp mig igÄr och vi rpatade lite mer om detta dÄ. Han sa att om det kÀndes rÀtt dÄ jag provade "pÄ mina egna bröst, med inlÀgg" pÄ konsulationen sÄ blir det bra efter op. Det försvinner ju lite ocksÄ..
Och ja, den storleken kÀndes faktist bra.. det stog mellan 450/500cc (har olika stora) och sen testade jag nÄgot mindre med, minns inte riktigt vad.. men dÄ var det ungefÀr samma storlek som jag hade innan op , med bara bh o liknande?
SÄ ja, liite större skall man nog ta sÄ man inte Ängrar sig..

Hoppas bara dom inte blir sÄ stora sÄ jag inte kan köpa bikinis pÄ h&m lÀngre :O :P det vill jag fortsÀtta kunna göra! haha..
iallafall bandeu , triangelbikinis o sÄ :)

Finns en tjej hÀr som har samma utgÄngslÀge som mig, lÀngd,vikt, bröst osv.. hon lade in 400cc bakom o gjorde ett lyft. KANONFINT o exakt sÄ som jag vill ha det storleksmÀssigt.. som man "ser" dÄ.
Cilja87 tror jag hon heter. och hon rekomenderade mig att ta liite större, dÄ hon sjÀlv Ängrar sig lite om storleken :)
kanske Àr bra om jag gÄr lite efter vad en med exakt samma utgÄngslÀge som jag har? hennes e ju inte enorma alls :) utan perfekta enligt min Äsikt..

Gilla

e-licious

Kvinna ·

13 jun, 2012

Essy: dina bröst ser verkligen kanonfina ut!! och ÀndÄ Àr dom inte helt lÀkta Àn :P grattis! :) man ser att de kommer bli vÀldigt fina i form osv nÀr de börjr bli klara :) hade du 100cc i skillnad? kan tÀnka mig att jag med har liknande.. skall ju lÀgga in 450 och 500cc.. pÄ ett ungefÀr. sen mÀter jag ju pÄ op dagen sÄ dÄ vet jag exakta storleken :) har du ingen före bild eller sÄ? intressant o se före o eter resultat :)
Gilla
Community

Är du redo att pĂ„börja din resa?

Bli medlem