Jottis
Kvinna ·
27 jun, 2023
Lyft + 570cc vs 620cc
Andra bröstoperationer2020 satte jag in Motiva round 625cc efter att ha totalt urammade bröst efter två barn. 2022 fick vi vår tredje barn och nu ska jag göra ett bröstlyft till hösten samt byta implantat då dom vänder på sig och allmänt rör sig för mycket efter sista barnet. Så himla kluven till storleken. Patrik höijer på Nordiska kliniken som ska operera säger att vid bröslyftet kommer ju egen vävnad försvinna, så vill jag att brösten ska upplevas mindre kommer dom göra det med både 570cc och 620cc + lyft. Medan om jag är nöjd med storleken jag har men att dom ska kännas fastare, så borde jag göra lyft+680cc. Låter otroligt stort men samtidigt nöjd med storleken jag har nu. Kluven!! Någon fler som gjort lyft och har mentor siltex i någon av dom storlekarna? Är ni nöjda eller har ni några andra tips/synpunkter? :)
Sortera efter
Jen-J
Kvinna ·
27 jun, 2023
Jottis
Kvinna ·
27 jun, 2023
Hej Jottis,
Jag har dessa implantat i 570 cc men har inte gjort lyft. Mentors xtra-implant high profile har något högre projektion än Motiva full så de är inte exakt lika i formen. Fick du jämföra de olika implantaten under konsultationen?
Jottis
Kvinna ·
27 jun, 2023
Hej Jottis,
Jag har dessa implantat i 570 cc men har inte gjort lyft. Mentors xtra-implant high profile har något högre projektion än Motiva full så de är inte exakt lika i formen. Fick du jämföra de olika implantaten under konsultationen?
Jen-J
Kvinna ·
27 jun, 2023
fifi
Kvinna ·
27 jun, 2023
Jottis
Kvinna ·
28 jun, 2023
Jag har inte gjort lyft men har de implantaten i 680 cc. Supernöjd! Också gjort hos Patrik.
fifi
Kvinna ·
29 jun, 2023
Maggot
Kvinna ·
29 feb, 2024