Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
sommartjejen

sommartjejen

Kvinna ·

lyft+förstoring före-efterbild 305 cc, mycket nöjd:-)

Andra bröstoperationer

Nu kommer bilder på före och efter operationen. Jag är mycket nöjd, dock ska dom falla ner lite och runda till sig. vad tycker ni? :-)

6

Sortera efter

Annaas

Annaas

Kvinna ·

Wow vilken skillnad!! Ser ut att bli superfint, jättefin storlek på dig :)
Gilla
girl

girl

Kvinna ·

Shit vad fint det blev! Supersnyggt!!:)
Gilla
minis

minis

Kvinna ·

Ser superfint ut! ska också göra ankarlyft och förstoring hos Tuve (eller, ja, byta ut de implantat jag har idag) och när man ser såna här resultat så längtar jag ännu mer :D

Gilla
sommartjejen

sommartjejen

Kvinna ·

Tack så mycket =D jag är himla glad för dom, ser lovande ut att det ska bli bra. Tycker storleken passar bra med. ville inte ha för stora men ändå inte för små, var svårt att se i förväg i och med lyftet samtidigt.

Gilla
sommartjejen

sommartjejen

Kvinna ·

minis skrev:

Ser superfint ut! ska också göra ankarlyft och förstoring hos Tuve (eller, ja, byta ut de implantat jag har idag) och när man ser såna här resultat så längtar jag ännu mer :D

tack! Så kul, bra att du valt Tuve ;) är så nöjd med mitt resultat. När ska du op?

Gilla
minis

minis

Kvinna ·

sommartjejen skrev:

minis skrev:

tack! Så kul, bra att du valt Tuve ;) är så nöjd med mitt resultat. När ska du op?

Jag valde tuve just för att han gör fina ärr och resultaten av lyft+implantat brukar bli toppen :D augusti eller september blir det nog. vill kunna sola och bada i sommar :D

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem