Anonym användare
13 jul, 2011
Lyft+Runda implantat 350 cc hos Jörg Bohn på Citadell kliniken!
BröstförstoringSka göra ett ankarlyft + lägga in 350 cc bakom muskeln, mellan profil och även förminska vårtgårdarna hos Jörg Bohn på Citadell kliniken nu i augusti.
Är nervös för ärren och att de inte ska bli runda fina bröst som jag vill ha. Har sett en del skräckbildet på nätet som ser för j-liga ut med form och ärr. Någon som gjort detta hos Jörg och har bilder?
Vore SÅ tacksam om någon som gjort detta kan skriva vad ni tyckte om resultatet!
Jag vill ju ha unga frächa bröst och inga "kärringstrutar" som jag tycker en del efterbilder ser ut som!!!
Sortera efter
citadellboobisar
Kvinna ·
17 jul, 2011
Anonym användare
18 jul, 2011
jag hade tagit det större alternativet, man brukar ångra sig att man int tog större. E det Jörg som ska opa dig?
guldskor
Kvinna ·
18 jul, 2011
citadellboobisar
Kvinna ·
18 jul, 2011
HAHAHA, ja!! :D
Anonym användare
20 jul, 2011
Mjaaaa.....har gjort ristestet flera ggr och provat med en massa olika kläder, 410 cc är för stort tycker jag till min lilla kropp så det blir 350cc mailade med Jörg om det igår. Har ju dragit bort 50 gram i varje påse när jag provat så det ska bli mer som det verkliga resultatet. Så nu beställer han 350 cc, runda, texturerade! Wohaaaa jag är så otålig att det ska bli den 18:e så jag får operera mig!
citadellboobisar
Kvinna ·
20 jul, 2011
kommer till att bli helt perfekt!!!!!!
Håller tummarna för dig! :D
Anonym användare
20 jul, 2011
Blir glad när jag läser era kommentarer, då jag ska på konsultation hos Jörg på månda =)
ja bättre att ta 4 veckor för säkerhets skull, onödigt att göra något som man inte får och att det blir en komplikation som inträffar för att man är för otålig, de första 3 veckorna får man bara lyfta 8-12 kg........så det e inte särskilt mkt.
tänk på att när han gör lyftet, så försvinner en del av dina egna bröst, så 350 cc plus det du har i nuläget kommer att bli mindre i slutändan samt att 50 cc "försvinner" under musklen.
Ja, han är super. Väldigt bra och mån om sina patienter att det ska bli till det bästa för en, än så länge har jag inget att klaga på honom om! ;D