Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Woho profilbild

Woho

Kvinna ·

09 nov, 2019

Mentor 430cc

Bröstförstoring

Hej! Ska göra en förstoring om några dagar. Och jag är lite kluven om det ska bli 430cc som vi kom fram till på konsultationen, lr om jag ska välja snäppet mindre. Det är anatomiska, bakom muskeln som gäller hur som :) Finns det någon som har dessa lr liknande? Och vad tycks om dom isf? Rädd för att det ska bli för tungt, och allmänt för stort när dom väl är på :D

5

Sortera efter

TyTy

Kvinna ·

09 nov, 2019

Jag har runda, men nära i storlek iaf, 400/425cc. Det känns ingen skillnad tyngmässigt alls mot innan op faktiskt =)
Gilla

Woho

Kvinna ·

09 nov, 2019

Skönt att höra! Hur upplevde du allt från att du vaknade upp? :) Jag är så himla nervös för eftertiden.
Gilla

TyTy

Kvinna ·

10 nov, 2019

Woho skrev:

Skönt att höra! Hur upplevde du allt från att du vaknade upp? :) Jag är så himla nervös för eftertiden.

Jag har skrivit en operationsberättelse som du nog hittar länk till via min profil, där skriver jag även lite om tiden efter =) Fråga gärna om nån fundering dyker upp!
Gilla

Woho

Kvinna ·

10 nov, 2019

Läste just din berättelse, så fint :D Det glädjer mig att det har gått så bra för dig! Tack för att du delar med dig, och jag kommer säkert ställa fler frågor ;)
Gilla

TyTy

Kvinna ·

10 nov, 2019

Tack, det känns kanon så långt! =)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem