Svalan
Kvinna ·
25 jan, 2013
Mentor 550cc, framför * nya 8v-bilder*
đ€
Uppdaterar i den hÀr trÄden. LÀgger in nÄgon ny bild dÄ och dÄ och tar bort nÄgon gammal. PÄ min profil hittar ni fler bilder, bÄde pÄ brösten pÄklÀdda, avklÀdda samt pÄ Àrren.
Nu har det gÄtt 8 veckor sedan operationen. Det Àr helt otroligt hur dom Àndras, vecka för vecka! Just nu Àr jag riktigt nöjd med resultatet och hoppas att de inte Àndrar sÄ mycket mer. Det lilla hÀnget tycker jag bara gör att resultatet ser naturligt ut. Dessutom sÄ skymmer hÀnget Àrrren, som för övrigt Àr vÀldigt fina.
Vad tycker ni?
Sortera efter

Svalan
Kvinna ·
26 jan, 2013
Hur lĂ€nge tar det innan "klot"-kĂ€nslan försvinner och det börjar kĂ€nnas som ens egna bröst? Liten fundering bara i vĂ€ntan pĂ„ kommentarer đĄ
Gilla

ollie
Kvinna ·
26 jan, 2013
Vad stora de Àr! PÄ ett bra sÀtt!
Tror klot kÀnslan försvinner nÀr de blir mjukare och rörligare:-) kommer bli fin fint det dÀr!
Gilla

geléhallon
Kvinna ·
27 jan, 2013
Oj, det kommer nog bli jÀttebra. Framför bröst Àndrar sig ganska fort, fÀrdiga pÄ 1-3 mÄnader skulle jag kunna tÀnka mig. Vad sa kirurgen om ditt hÀng? Ville han helst lyfta eller? Hur mÄnga cm hÀng frÄn halsgropen hade du?
Gilla

Svalan
Kvinna ·
27 jan, 2013
Nja, Ărjan Gribbe som sedan gjorde operationen ville lĂ€gga 450cc bakom bröstmuskeln men jag ville ha framförplacering och han respekterade det. Jag hade 23 cm hĂ€ng pĂ„ högra bröstet och 25 cm pĂ„ det vĂ€nstra. Han rekommenderade att vi skulle flytta ner bröstvecket 1cm som var max vad han kunde göra men jag sade att jag inte ville att han skulle göra det utan att jag hellre hade ett högre bröst med en lĂ€gre bröstvĂ„rta dĂ„ jag inte tycker att det Ă€r sĂ„ snyggt med en stor underpool pĂ„ ett stort bröst, kĂ€nns inte realistiskt pĂ„ nĂ„got sĂ€tt. Inte sĂ„ mĂ„nga som kommer att se mina "nakna" bröst Ă€ndĂ„. Vill inte att bröstvĂ„rtan skall synas ovanför biknikanten. Ărjan var lite förvĂ„nad över min smak men jag tycker att han har gjort ett riktigt fint jobb. Vi kom först överens om 500cc men sedan efter konsultationen sĂ„ bestĂ€mde jag mig Ă€ndĂ„ för 550cc för att fylla ut mitt befintliga hĂ€ng sĂ„ mycket som möjligt. Ărjan tyckte att det var onödigt att jag skulle göra ett lyft redan nu eftersom jag var beredd att ha stora bröst. Det Ă€r ju nĂ„got man kan göra i framtiden om det Ă€r sĂ„ att dom senare i livet hĂ€nger till sig sĂ„ att man stör sig.
Jag var ju till Akademikliniken pĂ„ en första konsultation till sjuksköterska och till Peter Gustafsson pĂ„ Proforma pĂ„ konsultation ocksĂ„. BĂ„da var nog inne pĂ„ att jag var tvungen att göra lyft. PĂ„ AK trodde hon att jag behövde ett ankarlyft och sedan anatomiskt implantat, allergan typ 425cc. Gustafsson ville göra ett ankarlyft med runt mentor 225cc. NĂ€r jag frĂ„gade honom om jag kunde ha ett större implantat sĂ„ sade han att jo, om jag valde ett större sĂ„ kanske han inte behövde göra ett ankarlyft utan istĂ€llet bara ett minilyft vid vĂ„rtgĂ„rden men det skulle han bedömma under operationen. Jag berĂ€ttade det till Ărjan sedan pĂ„ konsultationen jag hade med honom och han sade bara: Nej, det hade inte fungerat... Vet inte riktigt hur han menade men jag Ă€r Ă€ndĂ„ glad för mitt val av kirurg, teknik, placering och klinik. Ărjan sade att det viktigaste Ă€r att vi förstĂ„r varandra och att han förstĂ„r hur jag vill ha det.
Gilla

kakan xoxo
Kvinna ·
27 jan, 2013
SpÀnnande o se din utveckling :)
Det kommer nog bli super bröst..
Har oxĂ„ nyligen opats av Ărjan, bĂ€sta kirurgen ever :)
Gilla

Svalan
Kvinna ·
29 jan, 2013
Idag, dag 5 har jag haft vÀldigt ont under vÀnster bröst vid snittet och pÄ motsvarande stÀlle pÄ ryggsidan. Kanske nerverna som spökar för det har strÄlat ner mot magmusklerna. Inget var eller nÄgon vÀtska vid Àrret sÄ det Àr nog som det skall vara... Det har varit den vÀrsta smÀrtan hittills men nu hoppas jag bara pÄ att lÀkningsprocessen skall ta fart sÄ man blir rörlig igen. Min lilla pojke pÄ 2 Är och 5 mÄnader klappar försiktigt pÄ brösten och blÄser pÄ dom nÀr jag sÀger till honom att han mÄste vara försiktig för mamma har ont i brösten <3 Mitt lilla hjÀrta!
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
29 jan, 2013
Grattis tjejen! Kommer bli toppen det dĂ€r! Vilken skillnad bara frĂ„n dag 1 till 4 đ JĂ€ttesnyggt och fan va snyggt me lite gung .. ME LIKE!!
Gilla

Svalan
Kvinna ·
05 feb, 2013
Nu finns det lite nya bilder pĂ„ mina nya boobs. 1 vecka gamla. Dom hade mjuknat lite och smĂ€rtan avtagit. KĂ€ndes fortfarande som tvĂ„ telelstenar under huden. Börjat promenera pĂ„ löpbandet och dt kĂ€nns skönt att kunna röra pĂ„ sig igen. Nu nĂ€r jag skriver detta sĂ„ har det gĂ„tt ytterligere nĂ„gra dagar och brösten kĂ€nns mera som mina, dag för dag, mjuknar och blir mer följsamma.đ
Gilla

Svalan
Kvinna ·
22 feb, 2013
Har igen uppdaterat min profil med nya bilder pÄ mina 4 veckor gamla bröst. Det kommer Àven att komma lite pÄklÀdda bikinibilder eftersom jag var och shoppade lite efter mitt Äterbesök förra veckan. Det Àr sÄ roligt att köpa underklÀder och bikinis, kÀndes otroligt lyxigt dÄ jag fick sÄ bra hjÀlp av tjejen i butiken! 70 F landade storleken pÄ, hoppas de inte Àndrar storlek sÄ mycket nu dÄ jag inte kunde hÄlla mig utan köpte tvÄ vanliga bh:ar, en sportbh, en baddrÀkt samt tvÄ bikinisar... Nu kan det fÄ bli sommar!
Gilla

Svalan
Kvinna ·
22 feb, 2013
Bikinibilderna finns i bronsgalleriet.đ
Gilla

Tussa
Kvinna ·
22 feb, 2013
Grattis till nya fina tuttar!!!
Gilla

Svalan
Kvinna ·
22 feb, 2013
Tussa: Tack sÄ mycket!
Gilla

ollie
Kvinna ·
22 feb, 2013
JĂ€tte snygga!!!
Gilla

Svalan
Kvinna ·
23 feb, 2013
Tack Ollie!
Gilla

2barnsmor
Kvinna ·
23 feb, 2013
Skitsnygga bröst!
Ser ut att vara större Àn 70 F.
Gilla

Svalan
Kvinna ·
24 feb, 2013
Tack sÄ mycket 2barnsmor! Ja, det Àr jÀtteskumt, sÄ fort jag tar av mig klÀderna sÄ ser och kÀnns brösten mycket större. Du kan se skilnaden pÄ min profils bronsbilder (dom pÄklÀdda). DÀr tycker inte jag att dom ser sÄ stora ut utan helt proportioneliga till min kropp. Men dom har ju inte lÀkt klart Ànnu sÄ dom kanske gÄr ner lite i storlek...
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
24 feb, 2013
Otroligt snygga! Jag gillar din rödrutiga bikini! Vill haaaa...đ€
Gilla

Svalan
Kvinna ·
24 feb, 2013
Tack sĂ„ mycket Taxöra! Ja, jag gillar den ocksĂ„, hĂ€rligt med lite fĂ€rg, lĂ€ngtar till vĂ„ren nu...đ
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
24 feb, 2013
Vilket mĂ€rke Ă€r det? Jag har just bokat sommarens solresa, sĂ„ hĂ€r ska shoppas bikini. Jag hoppas att jag framĂ„t försommaren ska ha brösten fĂ€rdigbakade đ€
Gilla

Svalan
Kvinna ·
24 feb, 2013
Bikinin Àr Abecita. Köpt pÄ Gustaf Mellbin vid Mariatorget pÄ söder i Stockholm. JÀttetrevlig, kunnig och hjÀlpsam personal!
Gilla