letess
Man ·
09 jan, 2013
Mentor 590cc 174cm lång, 57kg ?
Någon i min längd o vikt som har lagt in Mentor 590cc?
Har just nu Allergan 360cc men vill ha en liten storleksökning, men undrar om det kan bli för stort? Hade knappt någon egen vävnad innan min första op.
Tacksam för svar o ev. bilder!
Sortera efter

carro2002
Kvinna ·
09 jan, 2013
Jag är 173 cm och 59 kg har lagt in 550cc, skulle kunna haft större:)
Gilla

letess
Man ·
09 jan, 2013
Bra att höra! Mina alt. är 535 eller 590cc, men är som sagt livrädd att det ska bli FÖR stort.. Ser det "naturligt" ut på dig? Och vilken profil har du på dem? :) Såg att du lagt ut bilder i nått galleri, hur ser man sånt? (är precis ny här, förstår inte riktigt hur sidan funkar)
Gilla

Chicababe
Kvinna ·
09 jan, 2013
Jag är 177cm och väger 64kg och har 520cc i hög profil Allergan. Jag är jätte nöjd med storleken. De syns verkligen lätt om man vill och går bra att dölja om man vill.
Det syns att jag har en byst men inte "en rejäl hylla". Hehe.
: )
Gilla

letess
Man ·
09 jan, 2013
Tack!
Har beställt 590 men är fortf. osäker..
Har läst att det skiljer mellan Allergan o Mentor, o att man inte kan jämföra CC mellan dem, låter ju lite underligt då kan man ju aldrig jämföra med vad man har nu.. :/
Har ni framför eller bakom muskeln? Det sägs ju att man "tappar" 50cc ca om man lägger bakom!
Gilla

Orkidé83
Kvinna ·
09 jan, 2013
Mentor är väl dock lite mindre i sina storlekar än Allergan så det kanske du ska ha i åtanke? Vill du inte ha Allergan igen istället? :)
Gilla

Chicababe
Kvinna ·
09 jan, 2013
Ja, jag har också läst att det är mer cc i Allergan. Kanske beror på att de är maxfyllda?
Jag har bakom muskeln och min kirurg sa att det försvinner mellan 50-100 cc med bakom placering.
: )
Gilla

EeM
Kvinna ·
09 jan, 2013
Ta 590 för du är lång så de kommer se bra ut på dig:)
Gilla

letess
Man ·
09 jan, 2013
Tack! Guld värt med era åsikter!
Provat att stoppa in 230cl ris under en sporttop o det ser ju helt okej ut, dessutom är mentor-inläggen mindre i bredd än mina nuvarande, så jag får nog ett större put o högre (har anatomiska nu) profil.
Kliniken jag ska op mig på nu jobbar bara med Mentor, så jag hoppas att dom är bra.
Ett av mina nuvarande inlägg har snurrat en gång o lagt sig åt fel håll, så jag hoppas man slipper det med runda inlägg.
Är sjukt nervös, mkt mer denna gång än förra!
Gilla