Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Missanonym

Missanonym

Kvinna ·

mentor 590UHP eller Perthese 485 UHP????

Bröstförstoring
hur kan de bara skilja 0,5 cm i putet på 590cc och 485cc ?  Mentor är 12,6 cm bred put 65 och 590cc Perthese 12,6 bred och put 60m och 485cc. VILKET SKALL JAG VÄLJA???????
20

Sortera efter

Missanonym

Missanonym

Kvinna ·

puff;)
Gilla
Missanonym

Missanonym

Kvinna ·

HJÄLP????
Gilla
Smileon

Smileon

Kvinna ·

Låter konstigt, vet faktiskt inte hur det kan skilja så många cc när måtten är så lika. Men går du bara på millimetermått när du väljer? Vad är du ute efter i mjukhet, vilken placering och look vill du ha?
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Det är så lite så då tycker jag att du ska gå på vilket implantat du föredrar, mentor eller perthese. Och att det skiljer så lite är nog inte så konstigt om du tänker att du tar ett kaffefat som är 12.6 i diameter och häller ut en dl vatten på, det blir nog inte så mycket mer än en halv centimeter..
Gilla
Missanonym

Missanonym

Kvinna ·

Varför ja tvekar är ju att många säger att perthese blir väldigt slapp:( mentor är den mjuka coh 1 och ja ska ha bakom placering. Jag vill ha stora bröst :)
Gilla
Missanonym

Missanonym

Kvinna ·

Jag bryr mig inte så mycket om cc utan mest Putet och bredden
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Missanonym skrev:
Varför ja tvekar är ju att många säger att perthese blir väldigt slapp:( mentor är den mjuka coh 1 och ja ska ha bakom placering. Jag vill ha stora bröst :)
Du har ju svaret själv.."Jag vill ha stora bröst"skriver du.Ta det största :)
Gilla
Missanonym

Missanonym

Kvinna ·

Haha;) ja men tänker ju att 590 är SJUKT stort haha:) men just att de bara skiljer 0,5 i Putet gör att ja kan tänka mig de hahaha
Gilla
Missanonym

Missanonym

Kvinna ·

Opticruise vad har du för implantat?
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Missanonym skrev:
Opticruise vad har du för implantat?
Mentor 550 hp,coh 1,texturerade..
Gilla
Missanonym

Missanonym

Kvinna ·

Tack:) är du nöjd med dem? Är de mjuka ?
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Jag är nöjd med dem..De är mjuka och kramgoa men upplever inte att de tappat formen speciellt för det,vilket flera verkar uppleva med Perthese.. :)
Gilla
Missanonym

Missanonym

Kvinna ·

Jaha ja trodde du hade 550 mentor hihi;) okok de är ju bra hur länge har du haft dina:)
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

1 1/2 år..
Gilla
Missanonym

Missanonym

Kvinna ·

Okok;)
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jag har Mentors 590cc UHP. Ja, de är stora, men inte enorma. 
Gilla
Missanonym

Missanonym

Kvinna ·

Goldenheart du har ju sjukt snygga bröst:) har du bakom placering? Hur känns dem;)? Mjuka:)?
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Missanonym skrev:
Goldenheart du har ju sjukt snygga bröst:) har du bakom placering? Hur känns dem;)? Mjuka:)?

Tack! Ja, jag har bakom. De är mjuka och sköna att ta på, samtidigt som de är fasta och fylliga. Jag hade Perthese-implantat förut som också var mjuka, men de förlorade fylligheten upptill efter mindre än 1 år. Mina Mentor är fortfarande fylliga upptill så jag är supernöjd med dem :)
Gilla
Missanonym

Missanonym

Kvinna ·

Okok ja jag har ju hört att många sagt de om perthese :( va bra för man vill ju ha mjuka bröst kommer du ihåg hur mycket eget cc du hade innan?
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jag hade mindre än 100cc egen vävnad i varje bröst. Använde 70A och fyllde knappt upp dem.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem