Missanonym
Kvinna ·
mentor 590UHP eller Perthese 485 UHP????
hur kan de bara skilja 0,5 cm i putet på 590cc och 485cc ? Mentor är 12,6 cm bred put 65 och 590cc Perthese 12,6 bred och put 60m och 485cc. VILKET SKALL JAG VÄLJA???????
Sortera efter

Missanonym
Kvinna ·
puff;)
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
HJÄLP????
Gilla

Smileon
Kvinna ·
Låter konstigt, vet faktiskt inte hur det kan skilja så många cc när måtten är så lika. Men går du bara på millimetermått när du väljer? Vad är du ute efter i mjukhet, vilken placering och look vill du ha?
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Det är så lite så då tycker jag att du ska gå på vilket implantat du föredrar, mentor eller perthese. Och att det skiljer så lite är nog inte så konstigt om du tänker att du tar ett kaffefat som är 12.6 i diameter och häller ut en dl vatten på, det blir nog inte så mycket mer än en halv centimeter..
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
Varför ja tvekar är ju att många säger att perthese blir väldigt slapp:( mentor är den mjuka coh 1 och ja ska ha bakom placering. Jag vill ha stora bröst :)
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
Jag bryr mig inte så mycket om cc utan mest Putet och bredden
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
Missanonym skrev:
Varför ja tvekar är ju att många säger att perthese blir väldigt slapp:( mentor är den mjuka coh 1 och ja ska ha bakom placering. Jag vill ha stora bröst :)Gilla

Missanonym
Kvinna ·
Haha;) ja men tänker ju att 590 är SJUKT stort haha:) men just att de bara skiljer 0,5 i Putet gör att ja kan tänka mig de hahaha
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
Opticruise vad har du för implantat?
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
Missanonym skrev:
Opticruise vad har du för implantat?Gilla

Missanonym
Kvinna ·
Tack:) är du nöjd med dem? Är de mjuka ?
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
Jag är nöjd med dem..De är mjuka och kramgoa men upplever inte att de tappat formen speciellt för det,vilket flera verkar uppleva med Perthese.. :)
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
Jaha ja trodde du hade 550 mentor hihi;) okok de är ju bra hur länge har du haft dina:)
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
1 1/2 år..
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
Okok;)
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag har Mentors 590cc UHP. Ja, de är stora, men inte enorma.
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
Goldenheart du har ju sjukt snygga bröst:) har du bakom placering? Hur känns dem;)? Mjuka:)?
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
Missanonym skrev:
Goldenheart du har ju sjukt snygga bröst:) har du bakom placering? Hur känns dem;)? Mjuka:)?Tack! Ja, jag har bakom. De är mjuka och sköna att ta på, samtidigt som de är fasta och fylliga. Jag hade Perthese-implantat förut som också var mjuka, men de förlorade fylligheten upptill efter mindre än 1 år. Mina Mentor är fortfarande fylliga upptill så jag är supernöjd med dem :)
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
Okok ja jag har ju hört att många sagt de om perthese :( va bra för man vill ju ha mjuka bröst kommer du ihåg hur mycket eget cc du hade innan?
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag hade mindre än 100cc egen vävnad i varje bröst. Använde 70A och fyllde knappt upp dem.
Gilla