Kristina11
Kvinna ·
11 jun, 2021
Mentor anatomiska 350 high profile eller mentor anatomiska medium profile
BröstförstoringJag behöver verkligen er hjälp ! Varit på konsultation och blev rekommenderad mentor anatomiska implantat 325 medium profile utefter mina förutsättningar,. Jag ville prova större och då sa han att vi istället kunde välja mentor anatomiska 350 high profile, men inte större. Ni som har något av dessa , blev dom för små ? Jag känner mig kluven för jag vill inte ha för stora men inte för små heller. Jag har bilder i silver galleriet på hur mina bröst ser ut nu, Och jag vet att det kan se olika ut på olika personer men kanske någon här som har något klokt svar ändå haha :) Han sa att med ett större implantat kunde jag riskera komplikationer, för att jag är "nätt och tunn upptill". Jag träffade per windh på art clinic i göteborg och kan verkligen rekommendera honom och kliniken för alla är super trevliga! :D
Sortera efter
Leamilia
Kvinna ·
01 jul, 2021
Kristina11
Kvinna ·
02 jul, 2021
Alltså det var ju som alla andra narkoser som jag varit med om. Vart sövd ca 4-5 ggr. Du behöver inte oroa dig. Det är inte vanligt att dö på grund av narkosen tror jag ? Är det första ggn du ska sövas?
Leamilia
Kvinna ·
11 aug, 2021
Kristina11
Kvinna ·
12 aug, 2021
Hur har allt gått? Tänkt på dig ?