Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Kristina11 profilbild

Kristina11

Kvinna ·

11 jun, 2021

Mentor anatomiska 350 high profile eller mentor anatomiska medium profile

Bröstförstoring

Jag behöver verkligen er hjälp ! Varit på konsultation och blev rekommenderad mentor anatomiska implantat 325 medium profile utefter mina förutsättningar,. Jag ville prova större och då sa han att vi istället kunde välja mentor anatomiska 350 high profile, men inte större. Ni som har något av dessa , blev dom för små ? Jag känner mig kluven för jag vill inte ha för stora men inte för små heller. Jag har bilder i silver galleriet på hur mina bröst ser ut nu, Och jag vet att det kan se olika ut på olika personer men kanske någon här som har något klokt svar ändå haha :) Han sa att med ett större implantat kunde jag riskera komplikationer, för att jag är "nätt och tunn upptill". Jag träffade per windh på art clinic i göteborg och kan verkligen rekommendera honom och kliniken för alla är super trevliga! :D

24

Sortera efter

Leamilia

Kvinna ·

01 jul, 2021

Alltså det var ju som alla andra narkoser som jag varit med om. Vart sövd ca 4-5 ggr. Du behöver inte oroa dig. Det är inte vanligt att dö på grund av narkosen tror jag ? Är det första ggn du ska sövas?
Gilla

Kristina11

Kvinna ·

02 jul, 2021

Leamilia skrev:

Alltså det var ju som alla andra narkoser som jag varit med om. Vart sövd ca 4-5 ggr. Du behöver inte oroa dig. Det är inte vanligt att dö på grund av narkosen tror jag ? Är det första ggn du ska sövas?

Okej då är du lite erfaren haha , jag har aldrig blivit sövd eller gjort någon form av operation så är jätte nervös!! Har fött barn 2 gånger dock en det kan man ju jämföra haha ?
Gilla

Leamilia

Kvinna ·

11 aug, 2021

Hur har allt gått? Tänkt på dig ?
Gilla

Kristina11

Kvinna ·

12 aug, 2021

Leamilia skrev:

Hur har allt gått? Tänkt på dig ?

Vad snäll du är ? Det gick super bra och såhär i efterhand kan jag skratta åt min extrema oro! Jag berättade för dom med en gång hur rädd jag kände mig och alla var ju så snälla och proffsiga! Är så nöjd med art clinic och alla som jobbar där! Ska jag opereras igen blir det definitiv där. Nu är jag dock orolig över en svullnad jag har och är rädd för att få någon komplikation ? Hur har allt gått för dig nu efteråt? Hur går läkningen, är du nöjd? ?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem