Anonym användare
Mentor CPG 332, 395cc, bakom, på lilla mig? Vad tror ni, proffsen därute?
Op närmar sig (29/9) o jag bör fatta nån slags beslut gällande det som komma skall... Rispåsarna på 350cc trivs jag med o de känns ej för stora... Nån som är sugen på att ge ett litet utlåtande såhär på lördagkvällen? (Bifogad 3D simulering gjordes m Allergans 290MX, dvs 290cc, medelhöga, maxput. Men de tycker Jag ser lite för "strutiga" ut)
Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare
Jag e väldigt liten själv.. endast 161cm och har lagt in 380 cc bakom muskeln o kan inte vara mer än nöjd=) perfekt storlek o självklart e dom lite strutiga nu men det kommer dom vara hur mycket cc du än lägger in men det lägger sig ju.. du har ju en tortyr bh o ett bröstband som formar dina bröst rätt :)

Anonym användare

Annette33
Kvinna ·
Jag har de implantaten som du frågar efter i din rubrik, se bilder i min profil, de är nu drygt 4 månader och jag är SUPERNÖJD! De har aldrig varit strutiga på mig, men jag är i och för sig både längre och tyngre än dig. Jag var ute efter ett naturligt resultat och det tycker jag att jag fick med 395 cc.

Anonym användare

Annette33
Kvinna ·
inspiration: Tack!!! Ja, jag tror att 332 blir bra på dig, 331 kan nog bli för "platta". Det närmar sig som sagt för din del, spännande, jag vill gärna följa dina inlägg för att se hur det går för dig och naturligtvis se hur ditt resultat blir, det är kul att se någon med likadana implantat.

Anonym användare
Ska bli spännande, ja, nära nu... :-)Får se vad jag landar på...följ mig gärna. Ska rådgöra m kirurgen för def beslut.
Liten korrigering: Jag skrev ju att "andraalex" hade CPG 332, men det var fel av mig; CPG 322 skulle det stå...
Ha en fin kväll!

marmar12
Kvinna ·