Thekraken
Kvinna ·
mentor HP 400-550 cc
Hej, jag ska äntligen få bröst i maj ((fyller knappt en B kupa nu och väldigt mjuka efter graviditeter) och implantatet kommer att bli mentor och troligtvis High profile. Någon med liknande utgångsläge som lagt i runt 4-500 cc? Skulle vara så intressant att se eller höra hur resultatet blev :) Jag själv vill ha en visuell D kupa minst.
Sortera efter

Helen65
Kvinna ·
Hej ,jag opererades i onsdags och har Mentor anatomisk high profile 485cc vill ha så naturligt som möjligt :)
Gilla

Thekraken
Kvinna ·
Helen65 skrev:
Hej ,jag opererades i onsdags och har Mentor anatomisk high profile 485cc vill ha så naturligt som möjligt :)
Gilla

Helen65
Kvinna ·
Har D i sportbehån jag fick på kliniken,innan hade jag liten B skulle jag tippa på :)
Gilla

Helen65
Kvinna ·
Vill tillägga att jag vet inte vad det kan bli för storlek i vanlig bh :)
Gilla

Thekraken
Kvinna ·
Ok men det låter bra det. Jag var precis på konsultationen och kom fram till 500 cc high profile. Har en bröstbredd på 12 och de implantatet låg på 13 så jag hoppas det blir bra. Han trodde de skulle bli ungefär 3 storlekar större, så får väl minst D iaf:D
Gilla

Thekraken
Kvinna ·
Nu återstår frågan dock om implantaten ska vara texturerade eller släta...
Gilla

Helen65
Kvinna ·
Kommer säkert bli super :) svårt att veta för och nackdelar med allt verkar det som,läste och läser fortfarande mycket här på forumet och man kan nästan bli tokig stundom.
Gilla

Thekraken
Kvinna ·
Haha ja verkligen. Nu kom jag på att vi diskuterade aldrig cohesiviteten på implantaten. Dom jag provade var faktiskt väldigt mjuka så undrar om inte nr 2 blir bäst.. vad tog du?
Gilla

Helen65
Kvinna ·
Jag tog 3 ,ville ha lite där uppe också så att säga :)
Gilla