Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nyfiken86 profilbild

Nyfiken86

Kvinna ·

01 jan, 2026

Mentor HP Xtra 515 eller 570

Bröstförstoring

Planerad mommy makeover 3/3 hos Patrik vid nordiska.

Tänkta Implantat mentor HP Xtra 515cc eller 570cc. Har inte bestämt mig helt än men lutar åt 515

Behöver inget lyft då jag inte har mycket egen vävnad efter viktnedgång och amning.

Ni som har dessa implantat är ni nöjda?

Har ni råd inför eller efter på?

Fått att 515 eller 570 skulle passa mig i cc. Förstod på Patrik att det är mest på bredden det fyller mellan 515 till 570 och jag är inte stor kroppsmässigt 163 cm och 50-51 kg så vill de ska passa mig.

Köpte ni till de bh:ar de rekommenderar man ska ha efter som finns som paket eller hur ska man tänka ?

Sortera efter

Solar2025 profilbild

Solar2025

Kvinna ·

01 jan, 2026

Jag är 160 cm och väger 55 kg. Jag har 300 cc. Det passar mina proportioner enligt både mig och kirurgen. Jag är jättenöjdmed storleken! Så om du väljer mellan 515 och 570 hade jag ju kört på 515... Jag opererade mig på Estitikcentrum, där får man en bh + om man recenserar dem fick man en till gratis. De två räcker för mig!
Gilla
Nyfiken86 profilbild

Nyfiken86

Kvinna

·

09 jan, 2026

Tusen tack för svar. Känner det lutar åt 515 ju mer jag tittar på bilder och läser vad andra gjort
Gilla
Marina profilbild

Marina

Kvinna ·

04 jan, 2026

Visst har du kollat i vårt medlemsgalleri, där du kan filtrera på en viss implantatsstorlek samt längd och vikt på personen, så kan du se hur olika storlekar blivit på andra personer..? Det är väldigt svårt att säga vad som skulle passa dig utan att veta vad du önskar dig för resultat? Har du testat att göra ett ristest (se artikel om detta under Kunskapsbank)..? Det kan hjälpa dig att få en uppfattning om hur stor byst du kommer att få med 515-570 cc. Förmodligen får du typ en 65H-kupa, om jag skulle våga mig på att gissa. Definitivt inte en D/E-kupa.
Gilla
Nyfiken86 profilbild

Nyfiken86

Kvinna

·

09 jan, 2026

Tack ska kolla och tack för dina tankar
Gilla
Kawagirl profilbild

Kawagirl

Kvinna ·

04 jan, 2026

Hej! Op 1/7 tog 570cc är väldigt nöjd. 158cm, 67kg. Storlek kan nog jämföras med hur brösten var vid graviditeten när de var som fylligast. Bröststorlek innan graviditet var ca HMs bh ca 75c/80B. Mina ser väldigt naturliga ut. Hade Patrik och det var den storleken han rekommenderade till mig utifrån mina önskemål. Finns op berättelse på min sida.
Gilla
Kawagirl profilbild

Kawagirl

Kvinna

·

05 jan, 2026

Jag köpte bh paketet, Kändes tryggt. Räcker med en av varje.
Gilla
Nyfiken86 profilbild

Nyfiken86

Kvinna

·

09 jan, 2026

Tusen tack. Då får jag lite fingervisning, känns som 515 räcker på mig då
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem