Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
hhp08esm

hhp08esm

Kvinna ·

Mentor runda m+ 300 cc bakom

Bröstförstoring

Hej alla! På väg hem från konsultationen glad i hågen :D Vi kom fram till att jag ska ha runda mentor bakom muskeln, 300 cc m+ Det känns jättebra men hade varit roligt att se bilder på nån som har dessa eller liknande :) Jag är fortfarande novis men borde väl ändras snart? Hur lång tid tar det?

5

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Åh vad kul för dig! Kände exakt likadant efter min konsultation på proforma! :) Jag ska som du operera in 300 c m+ och jag sökte på bilder uppe i fliken bilder --> bröstförstoring och där kan du välja mellan vilka storlekar du vill kolla på! Jag kollar bilder nu varje dag för att jag velar så mycket. Men jag kommer ändå fram till att det jag har valt är det rätta! När ska du opereras? :)
Gilla
hhp08esm

hhp08esm

Kvinna ·

Vad härligt :) nu på torsdag är det dags :D Gör du också bakom? Rädd att det blir för litet om man läser andras upplevelser om ca 400 cc.. Funderar på att välja 350 cc bara för att öka lite samtidigt som det säkert inte gör någon skillnad, haha. Min bröstbredd är 11 cm så kanske inte ska ha för stort heller. Vad har du för bredd? Man (jag) lär ju tänka på det också å inte bara stirra på cc :p
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Åh vad spännande! :) Jag vet faktiskt inte min bröstbredd, Örjan sa det säkert på min konsultation men missade det. Jag kommer också ha bakom. Enligt Örjan var jag för tunn upptill för att ha framför, kanterna skulle synas. Men jag hade ändå inte vågat ta framför i och med att jag är så tunn och vill ha en naturlig look. Ja, jag känner det samma! Är rädd för att man har tagit för litet, de flesta med min vikt och längd ligger på 375 eller mer. Men jag tänker, hellre för små än för stora. Jag känner också att jag inte vill bli "bystig". Om du vill öka i cc så måste du gå upp i profil, exempelvis har 300 cc m+ och 375 cc hp samma bredd. Men det kanske du redan visste :) Du har ju haft 390 cc, känner du att du vill upp i den storleken igen eller vill du ha mindre? ser dina bröst likadana ut nu utan implantat som när innan du opererades första gången? Jag ska nog maila Örjan igen om min bröstbredd, mätte här hemma nu med en tumstock ;) (OM DET NU GÅR!) och hamnade på 12,5 cm... 300 cc m+ är bara 12 cm...
Gilla
hhp08esm

hhp08esm

Kvinna ·

Hur menar du med gå upp i profil? Lite trög känner jag.. Menar du att 300cc m+ är som 375 cc HP? Fast de har olika form då. 390 cc HP hade jag och de kändes inte helt hundra tycker jag.. Tror det blev konstigt med HP på mig. Tog tid innan de föll ner också så i början kändes de stora, sen blev de bra tycker jag efter ett tag. Men de sista fem åren var jag gravid två gånger och ammade två barn å då var de enorma haha, det trivdes jag inte med. Sedan fick jag dubbeltutte o lite rippling upplevde jag. Jag var säker på att jag hade bakom muskeln men i min journal står det framför... Mycket märkligt men det kan vara så att kirurgen ändrade under operationen. Jag har alla dessa år trott att han ändrade storlek men kanske var det placering eller båda... Tyvärr var det ju pip också. Känner att det är missvisande att tänka på den operationen. Ja brösten har återhämtat sig bra, bättre än jag trodde. Men visst ser man att huden varit uttänjd.. Skulle nog vilja säga att de iaf liknar hur de såg ut innan :) jag är nöjd fast inte nöjd liksom, vill ju ha större såklart :D
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Mja, om du vill behålla bredden på implantaten men vill gå upp i cc (volym) så kommer profilen (putet) öka, hur mycket du vill att dem ska gå/stå ut från din kropp. Det finns en bra storlekstabell på alla implantat under fliken artiklar högst upp på sidan. Där ifrån klickar du dig in på implantat och väljer mentor.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem