volvo242
Kvinna ·
Mina 1300 implantat snart på plats.
Jag har ju som jag sagt tidigare specialbeställt ett par 1300cc implantat från ett franskt företag som heter Sebbin dom har funnits i trettio år och dom gör alla sina implantat för hand,därav det höga priset och att det tar ungefär 12 veckor att göra dom.Egentligen skulle mina varit färdiga v 38 men Johans sköterska ringde igår och meddelade att dom kommer till kliniken redan nästa vecka , så vi bokade in operationen den 28 Aug..är det någom mer här på forumet som ska opa sig på Citadellkliniken då?..hade varit jättekul att få träffa någon av er där och snacka lite.Nu börjar jag verkligen känna mig nervös och mina tankar går upp o ner..ena dan är jag rädd att jag har lagt ut så mycket pengar o att jag inte kommer att se nån skillnad och nästa stund är jag rädd att jag valt för stort.Jag lovar att jag ska lägga upp bilder på mina nya tuttar så fort jag känner mig ok.Men som sagt är det nån mer som opar sig den 28 e så kan ni väl höra av er.👍
Sortera efter

bewi
Kvinna ·

Sthlm_sc
Kvinna ·
Riktigt spännande. Lycka till! :D Ser också fram emot bilder!! :)

Mammis
Kvinna ·
Åhhhh så spännande! Kommer bli jättebra tror jag, du har ju funderat ordentligt verkar det som så jag tror du är redo :) Kul att det gick så fort! Väntar med spännning på bilderna sedan ;)

Opticruise
Kvinna ·

Jossan_80
Kvinna ·

Trollmamma
Kvinna ·
Lycka till op operationsdagen =)

Rosamoln
Kvinna ·
Häftigt:):) Lycka till och längtar ihjäl mig efter bilder när det är klart;)

volvo242
Kvinna ·
Till Opticruise...nej dom företagen gör tyvär inga större än 910 sedan är Sebbin ett bra .har kollat upp dom jätte noga innan och dom har inga anmärkningar eller nåt annat på sig och dom är godkända.

volvo242
Kvinna ·
Tack alla för era lyckoönskningar 🙂

Opticruise
Kvinna ·
Till Opticruise...nej dom företagen gör tyvär inga större än 910 sedan är Sebbin ett bra .har kollat upp dom jätte noga innan och dom har inga anmärkningar eller nåt annat på sig och dom är godkända.

Jossan_80
Kvinna ·

meow
Man ·

volvo242
Kvinna ·
Till jossan..menar du vad det kostar så har jag att få betala 75000 kr..hade tur också för jag fick tillbaka 34000 på skatten...känns lite bättre.Får väl hoppas att jag blir nöjd med brösten nu och känner att det var värt pengarna.

Hallontossing
Kvinna ·
Spännande, inte följt din resa "volvo424" men jag funderar lite på om du inte är rädd för "ökade" komplikationsrisker med så stora implantat?

geléhallon
Kvinna ·
Låter kul och spännande. glöm inte och ta lite fler bilder på dina nuvarande boobs också och lägg ut för de kommer du aldrig få tillbaks igen!

via_dolorosa
Kvinna ·
Ojj, nu går det undan här... Vad spännande detta ska bli. Du ska väl ta mé dig dina gamla implantat hem va? Du måste ju fota dem och lägga upp i din logg. Lycka till mé operationen nu! 👍

BoobieBabe
Kvinna ·

volvo242
Kvinna ·
Till hallontossing...jo det är klart att jag är rädd för komplikationer...men det kan det ju bli även om man lägger in 400 också.Jag har sett ganska många här på forumet som tyvär fått komplikationer och dom har inte lagt in så mycket.så jag tror egentligen inte att själva implantatstorleken har så stor betydelse om du förstår.Men det blir självklart svårare arbete för kirurgen att lägga in större implantat så det är nog inte vem som helst som gör det.Men Johan är duktig och han har lagt in 1700cc som mest på en tjej med lyckat resultat.

Betty
Kvinna ·
Oj!😛 Häftigt! Bara 1000 mer än vad jag tänkt mig, du kommer nog märka skillnad ;) Ska bli spännande att se bilder, lycka till!

Emmsan86
Kvinna ·
Lycka till! Längtar efter att få se dina bilder sen :)