fäbojäntan
Kvinna ·
05 jan, 2014
Mina 16-dagars släta framför 370ccc
Sorry om ni går vrida nacken ur led men mina bilder hamnar uppochner.. Så här ser de ut nu.. Har inte den minsta smärta däremot dålig känsel fortfarande. Under brösten är det ganska bulligt och man känner kanterna ganska tydligt.. inget som syns dock. Väldigt rörliga och mjuka redan.. börjar nästan tycka att de börjar hänga lite.. här märker man om fickan töjer sej..? Ärret sitter iallafall i bröstvecket men imp hänger över lite.. Som det ska förmodar jag! Nöjd m storlek än så länge;) God kväll!
Sortera efter

ida2
Kvinna ·
05 jan, 2014
Du och jag har samma ,Allergan och framför och även samma fasthet som du. Även fast att jag har mer cc än dig tycker jag de ser typ ut att vara lika stora. De jag har ser ut som en c eller liten d. Vad upplever du dina som visuellt? När är jag jämför dina bilder direkt efter och nu ,vilken förändring dom ser ju bara ut att bli finare och finare för varje dag ;) de syns att dom är snygga även fast bilden är upp och ner ;d.
Gilla

Tendre
Kvinna ·
05 jan, 2014
Jätte fina..grattis:)
Gilla

fäbojäntan
Kvinna ·
05 jan, 2014
Tack hörrni:)
Idae! De ser inte lika stora ut i helbild. En visuell c skulle jag tro. Och så ser de se stort ut när jag knäpper med blixt;)
Vad kul att du oxå har responsive.. inte sett någon mer som har det framför. Upplevde du att de blev mer inkapslade med tiden.. känner du några kanter nedtill..?
Jag tror min hud blev väldigt utspänd när de var nyopade och spända så nu känns de slappa men huden kanske drar ihop sej något igen.. jag har ju haft utspännd hud förr.. hade över prod på mjölk m alla mina barn och fick världens bomber i början men huden drog ju ihop sej m tiden.
Gilla

titty
Kvinna ·
05 jan, 2014
Fin fina!!
Gilla

geléhallon
Kvinna ·
10 jan, 2014
Det ser jättefina ut! Jag är ju en fan av framför bröst!
Gilla