liha0206
Kvinna ·
16 mar, 2012
Mina 2 dagars 550cc släta framför **BILDER**
Hej tjejer!
Detta är andra dagen sedan jag gjorde min korrigering och framflytt även byte till större.
Allt har gått jättebra, jag är så glad över att jag valde Art clinic dem är så otroligt snälla och trevliga, omtänksamma allihopa där. Igår korrigerade som sagt Anders Liss mina gamla 350 bakom till 550 cc framför. Jag är väldigt öm än så länge och går på smärtstillande, är också väldigt svullen mellan brösten. Anders sa att huden kan komma upp en bit, men det lägger sig efter ett tag. Men det känns att dem är större och framförallt tyngre :) haha!
la märke till en inbuktning jag såg idag på högra sidan av bröstet, även där hade han lagt stygn så att implantaten skulle hålla sig mer på plats. så det var inte heller någon fara sa han.
Är så nöjd, nu kan jag bara vänta tills dem blir finare i formen och mer rörliga.
Här kommer några för och efter bilder.
Sortera efter

via_dolorosa
Kvinna ·
16 mar, 2012

liha0206
Kvinna ·
16 mar, 2012
Tacktacktack! 🙂jaa, det känns redan så bra med framförplaceringen. Nu kan jag ta i utan att jag känner obehag i musklerna, vilken skillnad och jag kan bara tänka mig att det blir bättre och bättre! Jag hade knappt nån egen vävnad alls, en liten B hade jag..
absolut fler updates kommer inom kort.

Malin88
Kvinna ·
16 mar, 2012

liha0206
Kvinna ·
16 mar, 2012
Tack Malin jättekul att höra! :) har väntat så länge på det här. Prata med min kirurg idag och han sa att inbuktningen är stygn som han lagt där för att implantatet ska hålla sig på plats just förtillfället :)

Opticruise
Kvinna ·
16 mar, 2012
Görsnygga.. Shit framförboobs rules👍

GoldenHeart
Kvinna ·
16 mar, 2012
Jättefina redan!! Kommer att bli sjukt snygga när svullnaden lagt sig! :D

ida2
Kvinna ·
16 mar, 2012

liha0206
Kvinna ·
16 mar, 2012
tusen tack tjejer så kul att höra med possitiv enegri 🙂
Idae: Jag gick upp 200cc och jag känner på mig att jag inte kommer kunna ha mina gamla bhar, vilken tur då jag inte köpte på mig så många eftersom jag fick smärta pga mina förra komplikationer.

dr dre
Kvinna ·
16 mar, 2012
åh va fina de blev, de var de innan oxå, men ser verkligen snygga ut :) skönt att slippa beskymmer och obehag. har du lika ont denna gång som förra gången? skilllnad på nåt? vore kul att höra. har väntat otålig på att se dig här igen :-)
jag var iväg igår och bestämde 650cc hp, hoppas det blir bra. längtar sååå och då är det kul att följa dig vad du känner :-)
va rädd om dig och pm,a gärna när du orkar (eller chatten)
kram på dig söta du, vila så du mår gött 🙂

liha0206
Kvinna ·
16 mar, 2012
åh va fina de blev, de var de innan oxå, men ser verkligen snygga ut :) skönt att slippa beskymmer och obehag. har du lika ont denna gång som förra gången? skilllnad på nåt? vore kul att höra. har väntat otålig på att se dig här igen :-)
jag var iväg igår och bestämde 650cc hp, hoppas det blir bra. längtar sååå och då är det kul att följa dig vad du känner :-)

dr dre
Kvinna ·
16 mar, 2012
oj då ok men det är klart de fick ju skära i muskeln igen denna gång för flytten :),hoppas det går över snabbt. roligt att du känner att de är större :-)
va gullig du är söta du. inte lång tid kvar men det känns som evigheter, kläckte nyheten om att jag ska vara borta från jobbet idag för chefen, fick maila honom det tack vare jag vabbar :-) verkade inte sååå farligt. vi får se på måndag när jag kommer till jobbet:-/ tänkte han blir galen, men det kanske funkar ändå, han vet ju inte vad jag har gjort, jag har sagt att det är privat...
hoppas på fler bilder på dig, kul att följa utvecklingen :-)
va rädd om dig och dina tjejer 😛kramizzzzz

soffipropp
Kvinna ·
16 mar, 2012
Snyggt, har själv 350 bakom och vill flytta fram dem pga nervsmärtor, fick du betala fullpris för nya inlägg?

Catalina
Kvinna ·
16 mar, 2012
Fina, ser naturliga ut! Hur är Uppsala kliniken? jag bor i uppsala, men åker ner till Landskrona istället o opereras!

liha0206
Kvinna ·
16 mar, 2012
oj då ok men det är klart de fick ju skära i muskeln igen denna gång för flytten :),hoppas det går över snabbt. roligt att du känner att de är större :-)
va gullig du är söta du. inte lång tid kvar men det känns som evigheter, kläckte nyheten om att jag ska vara borta från jobbet idag för chefen, fick maila honom det tack vare jag vabbar :-) verkade inte sååå farligt. vi får se på måndag när jag kommer till jobbet:-/ tänkte han blir galen, men det kanske funkar ändå, han vet ju inte vad jag har gjort, jag har sagt att det är privat...
hoppas på fler bilder på dig, kul att följa utvecklingen :-)
va rädd om dig och dina tjejer 😛kramizzzzz
jo precis smärta får man ju alltid räkna med mer eller mindre tyvärr :/ ahaa okej! är du orolig för att det ska komma ut eller? det blir nog bra iallafall. många som behövt sagt till chefen ju så du är inte ensam. hihi!
Kramkram!

liha0206
Kvinna ·
16 mar, 2012
Fina, ser naturliga ut! Hur är Uppsala kliniken? jag bor i uppsala, men åker ner till Landskrona istället o opereras!
Tack! :) jag kan varmt rekommendera art clinic i uppsala! Anders Liss är den duktigaste kirurgen där och han kan erkligen sin sak. sjuksköterskorna är super gulliga också, så finns inget att klaga på alls :) Ok, vad spännande! När är det din tur att få boobs? :)

liha0206
Kvinna ·
16 mar, 2012
Snyggt, har själv 350 bakom och vill flytta fram dem pga nervsmärtor, fick du betala fullpris för nya inlägg?
Kul att höra tack! ajdå, vad tråkigt. samma problem som jag hade då för 2 dagar sedan hehe. funderar du på en framflytt? Nej jag fick betala 20 tusen vilket jag lätt kunde betala bara för att bli av med mina komplikationer. för mig var det ingen stor summa så.

Juli11
Man ·
16 mar, 2012

Catalina
Kvinna ·
16 mar, 2012
Vad kostade d där? Jag får mina boobs nu i vår, längtar sååå! Sov du över?

liha0206
Kvinna ·
16 mar, 2012

liha0206
Kvinna ·
16 mar, 2012
Vad kostade d där? Jag får mina boobs nu i vår, längtar sååå! Sov du över?
Wohooo! 👍 Grattis! De é skit fina, vänta bara tills svullnaden också lagt sig, de kommer bli så sjukt fina. Känner du redan en befrielse? Jag gjorde det nästan mé en gång när jag bytte plasering. Hade du någon egen vävnad innan? Jag ser fram emot framtida uppdateringar.