hallonbåten
Kvinna ·
mina 300cc 4v *bild*
Här är mina 4 veckor gamla bröst!
Än så länge är jag jättenöjd fast i början tyckte jag att jag hade skaffat mig ett par förstora bröst men sen när de sjönk ner, blev mjuka och kännas som mina egna tyckte jag storleken var perfekt!.
De har blivit väldigt mjuka och bulligheten på bröstets ovansida blir mindre och minde. :)
För någon vecka sedan fick jag lite ribbning i klyftan men det har försvunnit igen som tur är.
ha det fint! Kram :D
Sortera efter

Millan08
Kvinna ·
Otroligt snyggt resultat! Stort grattis. Jan är grym!
Gilla

hallonbåten
Kvinna ·
Tack så mycket! Ja det kan jag verkligen hålla med om :)
Gilla

boobies93
Kvinna ·
Riktigt fina! grattis! :D
Gilla

hallonbåten
Kvinna ·
Tack så mycket boobies93 :D jag undrar hur många timmar mer jag speglar mig nuförtiden nu när jag har mina nya kompisar , ibland går jag in på toaletten på jobbet bara för att titta på brösten haha :P
Gilla

boobies93
Kvinna ·
hahah låter härligt! längtar efter den känslan :) har dock inte op fören 12 september.
Gilla

hallonbåten
Kvinna ·
Vad spännande! Lycka till! :)
Gilla

lilla-My
Kvinna ·
Jättefina och bra storlek till din kropp!!
Gilla

Flisan69
Kvinna ·
Wow! Jättefina! Passar dig perfekt! 👍
Speglen är lite roligare nu! 😉
Gilla

hallonbåten
Kvinna ·
Tack så jättemycket tjejer :D
Gilla

Lolita77
Kvinna ·
Verkligen jättefina! Ska opa mig nu på tisdag i Hbg. Längtar!! Har du haft mkt ont? När kan man ha vanlig bh?
Gilla

hallonbåten
Kvinna ·
Tack så mycket Lolita77! :D vad roligt, det kommer gå jättebra ska du se!
Nä för mig gjorde det faktiskt inte så speciellt ont, första dagen var jag bara väldigt stel, andra till tredje dagen gjorde det lite ont när jag rörde mig men när jag var stilla kände jag bara stelhet. fjärde dagen var värst för mig då hade jag rätt ont i högra bröstet, det högg till och brände över minsta lilla rörelse men sen den 5 dagen var jag nästan som vanligt igen och kunde röra mig och gå obehindrat :).
Tänk på att ta dina smärtstillande tabletter med jämna mellanrum innan du får ont så ska du se att det kommer gå hur bra som helst .:)
Och förresten ta dom inte på tom mage, det råkade jag göra en gång och då mådde jag sådär kan jag säga.
Ha det fint! Kram
Gilla

hallonbåten
Kvinna ·
Vanlig bh vet jag inte riktigt när man kan använda igen , jag har en topp på mig nu och plåster på bröstvårtorna för annars syns dom igenom varenda tröja jag har haha :P
Men kanske efter en månad :)
Gilla

lalalund
Kvinna ·
Grattis till fina Jan tuttar, han är helt klart bäst:)
Springer själv och kollar mina tuttar i spegeln hela tiden so i know the feeling.
Skönt att du knappt hade ont, själv var jag redo att beställa avlivning så ont jag hade, men det var det värt :))
Gilla

hallonbåten
Kvinna ·
Tack så mycket fina du och jag kan bara säga detsamma :)
Jobbigt att du så ont , men antar att det bara är ett minne blott nu ;)
KRam på dig :)
Gilla