sommartjej
Kvinna ·
Mina 300cc bröst efter lite mer än 3 veckor!! *BILD* :)
Halloj halloj! Nu har jag tagit bild på mina bröst igen. Nu har det gått precis 23 dagar... nästan på minuten! Och på måndag har jag mitt första återbesök! Ska bli kul att se vad som händer där :)
Allt har verkligen gått jättebra! Efter 1,5 vecka var i princip all smärta borta helt. Jag har kunnat sova helt som vanligt i snart två veckor... på sidan eller bara på rygg :) Hade sex första gången efter tre dagar och har haft det nästan varje dag efter det. Och det har gått jättebra!
Iallafall :D Här är dom! Ser så himla konstigt ut på bild men här är dom iallafall ;)
Underpolen har börjat visa sig iallafall :D!
Vad tycker ni :)?
Sortera efter

Betty
Kvinna ·
Det ser riktigt bra ut!! Grattis!
Gilla

rymd
Kvinna ·
vad fina! :D
Gilla

Tess
Kvinna ·
Perfekta tjejen :) Du ska vara sjukt nöjd!!
Gilla

sommartjej
Kvinna ·
Tack så jättemycket tjejer!! :) Alltid kul att få lite respons :)
Gilla

AlmostFamous
Kvinna ·
Vad fina:D Jag vill också operera mig typ NU! Men det är bara 5 dagar kvar tills jag får ett par😀 Örjan ska också göra mina😉
Gilla

sommartjej
Kvinna ·
Tack!! Åh va kul för dig! Allt kommer gå bra för han e grym! :)!!!
Gilla

Anonym användare
Kan man bara se bilder om man är silvermedlem? Hur blir man det?
Jag ska boka in en konsultation hos Örjan, han verkar vara en bra kirurg. Bestämde du dig direkt för honom och Proforma Clinic, eller gick du på fler konsultationer innan? Vad tog han upp på konsulationen och vad tycker du är bra frågor att ta upp när man väl är där?
Brösten blev säkert jättefina (fast jag inte kan se bilderna än) 😀
Gilla

sommartjej
Kvinna ·
Ja du kan bara se bilder om du e silvermedlem!
Jag var på två stycken. Akademikliniken och sen Proforma! Hade fått tips om den plus att alla var så otroligt nöjda med Örjan så jag kände mig trygg :) plus att jag fick ett bra intryck av både kliniken och honom! Och mina förväntningar blev absolut överträffade på själva operationsdagen också :)!
Mitt tips är att du verkligen förklarar hur du vill ha det. Sen är han ju duktig och kan ge dig alternativ. För mig var det väldigt viktigt att det inte skulle synas i typ kläder och så. Och jag e ganska smal och det var absolut tvunget att se proportionerligt till min kropp. Och det viktiga för
Mig vara bara att få ett par bröst och egentligen inte den exakta storleken. Och jag fick verkligen precis som jag hade tänkt mig :) han fattade precis vad jag mena :)!!
Förlåt för kanske konstiga ord och stavningar men jag skriver från mobilen! :P
Gilla

Anonym användare
Blev silvermedlem för några dagar sedan, så nu ser jag. Dina "nya" ser ut som de kommer bli jättefina :)
Din förklaring låter så som jag vill ha det. Jag tänkt något mellan 250-350cc, runda, texturerade, mellanprofil (vill ha lite skidbacke och mer underpol, tycker det är fult med för mkt överpol) och vill också att de ska passa mig och min kropp. Är smal och 178 cm lång.
Är du fortfarande lika nöjd? :D Ska på konsultation hos Örjan nu på måndag, så är lite nervös, men det kommer säkert att gå bra.
Gilla

gullviva
Kvinna ·
Jätte fina verkligen! :) och bra att du känner dig nöjd! men sänkte han inte bröstvecken på dig? Har du någon "före" bild?
Gilla

sommartjej
Kvinna ·
Jag e fortfarande riktigt nöjd! Kolla mina andra bilder för de här bilderna är en månad gamla! Dom blir finare och finare varje dag :)
Gullviva! han sänkte inte bröstvecken vad jag vet :O :P Jag lade precis upp en förebild... det e bara att gå in och kika nu :)
Gilla