Doris
Kvinna ·
08 sep, 2012
Mina 350 anatomiska *bilder*
BröstförstoringLägger upp ett par nya bilder på mina tuttar, jag börjar bli galet nöjd nu när tiden har gått och de har utvecklats mera. Eller egentligen är jag skitlycklig, jag får glädjefnatt varje gång jag går förbi en spegel och ser att jag ser ut som en alldeles vanlig kvinna MED bröst, det är stort! Jag har använt bröstband en vecka och jag går ofta utan bh när jag är hemma, har alltid bh på natten och när jag jobbar men det blir nog åtminstone ett par timmar utan. Jag tyckte från början att de satt för högt upp och att man kunde se kanterna och så blev jag rädd att det alltid skulle vara så, men nu de senaste dagarna har de börjat mjukna och sjunka ner så kanterna blir mindre och mindre synliga. Jag har dessutom kommit igång och tränar ordentligt igen, fast utan hopp och skutt förstås, så nu tycker jag allting är alldeles toppen :)
Sortera efter
carro2002
Kvinna ·
08 sep, 2012
Doris
Kvinna ·
08 sep, 2012
Tack! :)
DNAngel
Kvinna ·
08 sep, 2012
Grattis till ett så fint resultat😀
Doris
Kvinna ·
08 sep, 2012
Tack, DNAngel! Hur har det gått för dig, var det rippling eller var det bara märken efter förbandet?
DNAngel
Kvinna ·
08 sep, 2012
Du hade rätt, det var vecken på sportbh´n. Dom hade jag inte tänk på😇...haha.
Doris
Kvinna ·
08 sep, 2012
Vad skönt! Jag har sett flera stycken sådana bilder och dina veck såg precis likadana ut ;)
Anonym användare
08 sep, 2012
Grattis till dig! Du har verkligen fått fina bröst!
pmsnordjylland
Kvinna ·
08 sep, 2012
Var det mit resultat ville jeg være lykkelig. De er helt toppen.
Hallontossing
Kvinna ·
08 sep, 2012
GRattis! Va härligt att allt är så bra :)
Ska se om jag får tid att lägga upp lite bilder, va ett tag sen och det känns som det hänt lite med mina nya bröst. Roligt att se ditt resultat, kanon!
La Luna
Kvinna ·
08 sep, 2012
ÅÅh va fina!👍 förstår att du vill spegla dig🤭
Doris
Kvinna ·
09 sep, 2012
Sunpeace
Kvinna ·
09 sep, 2012
SJUKT SNYGGA!! 😀 om 18 dagar är det min tur!!
Sunpeace
Kvinna ·
09 sep, 2012
SJUKT SNYGGA!! 😀 om 18 dagar är det min tur!!
rymd
Kvinna ·
09 sep, 2012
Jättesnygga! :)
Doris
Kvinna ·
09 sep, 2012
hösten2012
Kvinna ·
09 sep, 2012
Verkligen jättefina!! Perfekt storlek till din vältränade kropp!
Jättefina! Grattis till supersnyggt resultat!!!:)