Anonym användare
26 okt, 2010
Mina 400cc boobs, 5mån BILDER
BröstförstoringHär kommer lite bilder på mina 5 månaders 400cc HP, framför boobs :)
En bild visar hur ärren ser ut och en hur mjuka de är än så länge.
Är väldigt nöjd såhär långt 👍
Hej hopp!
Sortera efter
Fear
Kvinna ·
26 okt, 2010
Anonym användare
26 okt, 2010
Tack! Dina va skitsnygga oxå :)
Såg att du oxå pluggade till sjuksköterska! Mycket som var samma här ;) haha
Det känns som att mina förändras fortfarande. De blir mjukare och mjukare å ärren blir finare å finare :)
Hur känns dina med coh.2?
Anonym användare
26 okt, 2010
så fina!! Ångrar du att du la framför? Inte för jag ser något att ångra men funderar själv på att flytta fram :)
Anonym användare
26 okt, 2010
så fina!! Ångrar du att du la framför? Inte för jag ser något att ångra men funderar själv på att flytta fram :)
Tack!!
Nej jag är jätteglad att jag la framför :). De har läkt jättesnabbt och jag hade inte ens speciellt ont efter OP.
De är jättemjuka, gosiga och följsamma.
Har du haft problem med din placering?
Fear
Kvinna ·
26 okt, 2010
Det känns som att mina förändras fortfarande. De blir mjukare och mjukare å ärren blir finare å finare :)
Men tack! Haha, ja... nu blev det nästan lite läskigt :)
Oj, kul att höra. Hur förändras formen tycker du? Man blir ju som blind av att kolla i spegeln varje dag. Mina coh 2 känns jättemjuka när jag står, men när jag ligger är dom hårda. Inget jag stör mig på dock.
optimus
Kvinna ·
26 okt, 2010
DÖSNYGGA!
Anonym användare
27 okt, 2010
Shit gumman! Vad de har utvecklats och FAN vad snygga de är :D:D Hot hot hot!
Anonym användare
27 okt, 2010
Men tack! Haha, ja... nu blev det nästan lite läskigt :)
Oj, kul att höra. Hur förändras formen tycker du? Man blir ju som blind av att kolla i spegeln varje dag. Mina coh 2 känns jättemjuka när jag står, men när jag ligger är dom hårda. Inget jag stör mig på dock.
Haha ja lite :P
Formen på dem har ändrats från att vara spända och lite bolliga till att bli mer skidbacke :)
Mina är också lite hårdare när jag ligger ner, så är det nog för alla.
Anonym användare
27 okt, 2010
DÖSNYGGA!
Tack så mycket!
Anonym användare
27 okt, 2010
Shit gumman! Vad de har utvecklats och FAN vad snygga de är :D:D Hot hot hot!
Tack så mycket gumman!
Ja det har hänt massor :) Känns som de blivit mkt större allt eftersom huden har töjt sig.
Anonym användare
27 okt, 2010
nej inte direkt så men implantaten fyller inte ut så som jag önskat och jag vill inte ha så mycket större. Funderar på att byta till 400cc framför. Har 345cc bakom nu och då borde de bli lite skillnad i storleken samtidigt som de fyller ut bättre.
Tapioeira
Kvinna ·
27 okt, 2010
Så himla fina gumman! 👍
Anonym användare
27 okt, 2010
nej inte direkt så men implantaten fyller inte ut så som jag önskat och jag vill inte ha så mycket större. Funderar på att byta till 400cc framför. Har 345cc bakom nu och då borde de bli lite skillnad i storleken samtidigt som de fyller ut bättre.
Ja det borde bli både större och mer utfyllda med framför.
Anonym användare
27 okt, 2010
Så himla fina gumman! 👍
Tack sweetheart!
Va fina :) har lagt in NÄSTAN exakt som dig, mentor 400 cc framför muskeln HP! :P Det enda som skiljer är att jag la in coh 2. Hur länge förändrades dina? Kul att höra av någon som lagt in precis som jag.