hempa
Kvinna ·
18 dec, 2015
Mina 450 framför bröst utveckling. Behöver era råd *bilder*
BröstförstoringNu har det gått lite drygt 6 veckor sen jag gjorde min bröstförstorning och bukplastik hos Tuve på Citadell.
Ibörjan så hatade jag mina bröst otroligt mycket! Jag fick direkt db men min kirurg sa att det skulle ordna upp sig bara min egna bröstvävnad fick töjas ut. Och det har det ju faktiskt gjort.
Sortera efter
lajka
Kvinna ·
18 dec, 2015
Scarletta
Kvinna ·
18 dec, 2015
Tycker dina bröst är skitsnygga, och dom ser naturliga ut!! Tycker inte du ska ändrå något! Hade varit skitnöjd!👍
hempa
Kvinna ·
18 dec, 2015
jag tycker att de är väldigt fina och naturliga! men kan ana DBn på de första bilderna, det har ju hänt mycket redan, så de kan säkert rätta till sig. Med långt ner, menar du att du saknar överpol, eller att de sitter långt ner på kroppen?
Ja mycket har hänt så jag hoppas verkligen att det försvinner helt och hållet :)
hempa
Kvinna ·
18 dec, 2015
Tycker dina bröst är skitsnygga, och dom ser naturliga ut!! Tycker inte du ska ändrå något! Hade varit skitnöjd!👍
Tack snälla du, dina ord värmer verkligen! Jag önskade just att de skulle bli naturliga och det kan jag ju inte säga att de inte har blivit :P
lajka
Kvinna ·
18 dec, 2015
jag tycker att de är väldigt fina och naturliga! men kan ana DBn på de första bilderna, det har ju hänt mycket redan, så de kan säkert rätta till sig. Med långt ner, menar du att du saknar överpol, eller att de sitter långt ner på kroppen?
Ja mycket har hänt så jag hoppas verkligen att det försvinner helt och hållet :)
Om jag var du skulle jag absolut inte lyft, du har fått ett bra resultat och jag tycker inte att det skulle vara värt ärren för att du tycker attde sitter lite långt ner..
fackfackfack
Kvinna ·
18 dec, 2015
du har ju inget häng alls...
shit vad snygga dom är. ser ju inte ens som att där e implantat. ser helt naturliga ut!
Jonna
Kvinna ·
18 dec, 2015
Tycker också dina bröst är jätte fina verklien! Kan inte låtabli att fundera på var gränsen går att "bara bli petig på onödiga saker"?=) Blir glad att du skriver att i bland du bara älskar dina bröst! Det är en underbar känsla! Men undrar går det inte att älska dom ändå? även fast dom inte är 110% perfekt? Tänker att det är nog det du ska fundera på.. Om vad som väger tyngst? Känslan av att dom inte är perfekt eller en operation (med allt vad det innebär).
Kram
Gymtjej
Kvinna ·
18 dec, 2015
Ser fint ut!
Elmavi
Kvinna ·
18 dec, 2015
Hallon1
Kvinna ·
18 dec, 2015
Åhh vad jag hde velat se dina bröst. Jag har samma problem som du med db och ska ev. flytta fram mina implantat just av den anledningen.
Jag stör mig jättemycket på detta då det verkligen syns så för mig måste jag göra någon åtgärd. Det låter på tjejerna ovan att dina bröst är väldigt fina och om du inte stör dig på det så mycket så hade nog jag låtit det vara :)
Adi
Kvinna ·
18 dec, 2015
bigaboobs
Kvinna ·
18 dec, 2015
hempa
Kvinna ·
19 dec, 2015
Tack för alla era svar :D
Evalena
Kvinna ·
19 dec, 2015
Adi
Kvinna ·
19 dec, 2015
madeleinep
Kvinna ·
19 dec, 2015
495cc
Kvinna ·
19 dec, 2015
hempa
Kvinna ·
20 dec, 2015
Tack :D Jag ska absolut vara noga med stödet och investera i bra bh:ar :) Var du tvungen att göra lyft i samband med att du bytte implantat? Vad är den största skillnanden mellan dina bakom och dina framför bröst?
495cc
Kvinna ·
20 dec, 2015
Tack :D Jag ska absolut vara noga med stödet och investera i bra bh:ar :) Var du tvungen att göra lyft i samband med att du bytte implantat? Vad är den största skillnanden mellan dina bakom och dina framför bröst?