Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
December82 profilbild

December82

Man ·

05 jan, 2013

Mina 500cc bröst! *Bilder*

Bröstförstoring
Nu vill jag bara prata av mig...sjukt ledsen.

Jag har tidigare gjort 2 bröstop.
Nu har jag 500cc bakom muskeln via armhålan high profile Parthese.
Jag blev medlem här för några dagar sen för att kika runt lite och rådfråga mina "systrar" inför op 25 jan. :)

Jag älskar mina bröst...inte haft några komplikationer alls tidigare, otroligt mjuka och härliga. Jag vill nu bara ha liiite mer fyllnad och rundhet i dem varvid jag ska göra ny op till 700cc ultrahigh hos Jan B Wieslander om 2 v. (troligtvis)

Sitter nu hemma i soffan och skulle ladda upp bilder här på sidan. Bilder på mina bröst.
Och ja, dem kan se lite ihoptryckta ut men det var lite svårt att ta bilder själv med kameran framifrån bara.

Min sambo som jag levt med i 4 år!!! är inte ett alls glad att jag ska göra operation då han säger att jag duger som jag är.
Vet ni vad puckot vräker ur sig när jag sitter med mina bilder och håller på att ladda upp?
(Han trodde bevisligen att jag satt och tittade på bilder på andras stora bröst)

"Shit vilka stora...fy faaaaan vad fula"

Här sitter jag nu och känner gråten komma. Det är ju mina bröst har jag lust att skrika till honom.
Men jag håller tyst...
Kände han inte igen mina bröst som han säger att han älskar?
Tycker han att dem är fula?

Tusen tankar far i mitt huvud just nu och jag vill bara gråta... 🙁

Sortera efter

Bröst84 profilbild

Bröst84

Kvinna ·

05 jan, 2013

Måste då säga att shit vad snygga bröst du har!! Skulle mina se ut sådär så skulle ja vara sjukt nöjd :-)
Gilla
Sherif profilbild

Sherif

Kvinna ·

05 jan, 2013

Superfina bröst :) Du kanske ska säga till din sambo att det var dina å prata med honom lite så kanske du mår bättre!? Som sagt, vinkeln kanske ställde till det lite?! Lycka till med op å allt :)
Gilla
December82 profilbild

December82

Man ·

05 jan, 2013

Bröst84 skrev:
Måste då säga att shit vad snygga bröst du har!! Skulle mina se ut sådär så skulle ja vara sjukt nöjd :-)

Tack snälla. :)

Tydligen så tycker inte min sambo det...
Jag har varit jättenöjd. Men skulle vilja ha lite rundare form. Dessa bilder lurar en kanske lite för här ser dem superstora ut...men det är dem inte riktigt i verkligheten. Kanske det som gör det att armarna håller i kameran och trycker ihop brösten så det blir värsta klyftan.
Gilla
December82 profilbild

December82

Man ·

05 jan, 2013

Sherif skrev:
Superfina bröst :) Du kanske ska säga till din sambo att det var dina å prata med honom lite så kanske du mår bättre!? Som sagt, vinkeln kanske ställde till det lite?! Lycka till med op å allt :)

Tack så mkt. Ja...kanske vinkeln. Blev bara så sjukt ledsen och besviken. Vilket klantarsel han e. :(
Gilla
lime22 profilbild

lime22

Kvinna ·

05 jan, 2013

undra vilka han jämför med då :S....... dina e ju hur fina som helst och ja skulle inte göra en omomperation om ja var du ! :) fett fina !!
Gilla
Sweedie profilbild

Sweedie

Kvinna ·

05 jan, 2013

Jag förstår inte riktigt hur Du ska kunna få dom rundare än dom är. Och dom är väldigt stora redan.  Skulle aldrig i livet falla mig in att skaffa större än Du har, och ännu mindre att välja att operera mig med alla risker, smärta, återhämtning och allt det innebär om jag hade så supersnygga bröst.
Gilla
Jagsh profilbild

Jagsh

Kvinna ·

05 jan, 2013

Dina bröst är väldigt stora och runda! De är fina som de är.
Gilla
Malin88 profilbild

Malin88

Kvinna ·

05 jan, 2013

Han kanske inte kände igen dom för de va närbilder. Alla bröst ser dubbelt så stora ut när man tar bild på nära håll och speciellt i en vinkel underifrån :) mina bröst kan se enorma ut i den vinkeln trots de inte är det. Tycker iaf du har riktigt fina bröst och tror inte du kan få dom så mkt rundare då de är fylligt upptill nu. Och större implantat kan göra så de blir mindre bolliga pga tyngden. Så du är medveten om det.
Gilla
Findussen profilbild

Findussen

Kvinna ·

06 jan, 2013

Han visste ju inte att det var dina bröst. Han kanske trodde att han förväntades att säga att dem var fula (eftersom han inte visste att det var dina)? Han kan väl inte sitta och säga att någon annans bröst är fina framför dig, eller hur? Säg att min sambo ertappade mig med att kolla på andra män. Då skulle jag ju förväntas säga att dom är fula, även om jag inte tycker de. Du är jätte fin, säger han att han älskar den så gör han med all säkerhet det! Dessutom är huvudsaken att du själv är nöjd :)
Gilla
NaeNae profilbild

NaeNae

Kvinna ·

06 jan, 2013

Han sa förmodligen så bara för att han INTE vill att du ska opa dig. Han trodde det var någon annans så han ville lägga en hint så att du ångrar ditt beslut om op.. Ta det inte personligt, han är bara karl och okänslig
Gilla
geléhallon profilbild

geléhallon

Kvinna ·

06 jan, 2013

Tänk på att de nog blir svårt att ändra formen på dem på längre sikt, jag tror nog de bara bli större med samma form. Om du inte ska in och böka rejält, förminska egna vävnaden, ankarlyft m.m.
Gilla
Paulinak profilbild

Paulinak

Kvinna ·

06 jan, 2013

Jättefina bröst :)
Gilla
Busan83 profilbild

Busan83

Kvinna ·

06 jan, 2013

Karlar är riktiga arslen ibland tyvärr! :-( Men du har skitsnygga bröst! :-))) Men är man inte nöjd själv så är det ju svårt att lyssna på andra. :-S
Gilla
Lovely Lily profilbild

Lovely Lily

Kvinna ·

06 jan, 2013

Jättesnygga!!! När man korrat och haft problem så har msn svårt att förstå varför någon med så perfekta bröst vill opa och utsätta sig för alla risker och all oro. MEN om d är viktigt för dig så önskar jag dig lycka till ich din kille sa sådär för att avskräcka dig då han inte vill att du ska opa dig. Han menade det inte. :)
Gilla
sussipussi profilbild

sussipussi

Kvinna ·

06 jan, 2013

Jättefina bröst har du ju ;) Hoppas mina kunde bli i närheten av ditt resultat så hade jag varit nöjd. Storleksmässigt förstår jag vad du menar, jag trodde mina skulle bli större med 600cc ( inte läkta än iof) Men känns som jag lätt hade kunnat tänka mig 800 cc :/ Du är jättefin som du är idag
Gilla
031112 profilbild

031112

Man ·

06 jan, 2013

VErkligen skit snygga bröst ! Tycker du borde prata med din sambo om vad som hände iaf. Så du slipper gå och grubbla över det. Styrke kramar till dig iaf ! :)
Gilla
Madd3 profilbild

Madd3

Kvinna ·

06 jan, 2013

Dom är jätte fina, tycker inte du behöver göra en op till. Men du måste känna dig nöjd! Lycka till!! :)
Gilla
Sweedie profilbild

Sweedie

Kvinna ·

06 jan, 2013

Jag har varit inne på Din profil och tittat på Dina bilder. Jag personligen tycker att dina 300CC bröst satt perfekt på Dig och Din kropp. Mycket bättre storlek än dom Du har nu. Bara lite input att tänka på när Du funderar på att göra dom ännu större.
Gilla
Prelin profilbild

Prelin

Kvinna ·

06 jan, 2013

Tror samma som någon ovan sa. Han vill inte att du ska opa dig å göra dom större å då vräker han ur sig något sådant för att du ska börja tveka...

Tycker själv att dina är jättesnygga, väldigt stora å tror att du är storleksblind. Tänk en extra gång innan du bestämmer dig för en till op :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem