Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

18 mar, 2011

Mina 550cc/4 dagar(bilder)

Bröstförstoring

Nu har fyra dagar gått sedan operation och jag har vågat mig på att fota lite!

Ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliten,kass kamera,kass fotograf💡

De är ju ännu långt ifrån de vackraste bröst gud skådat men det hinner förhoppningsvis hända mycket än och storleksmässigt är de helt perfekta i mina ögon(hoppas de inte krymper för mycket nu ha ha),bolliga och stenhårda är statusen just nu,bolligheten är dock inget som stör mig nämnvärt mycket😉

Bakgrundsfakta:

Kvinna:155cm kort/ ca45 kg

Implantat:Mentors runda high profile,coh 2,texturerade, 550cc.

Operation:Nr 2

Give me some feedback!

Mvh Lill-fia

38

Sortera efter

Sigge

Kvinna ·

18 mar, 2011

Supersnygga!  Gratulerar!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

18 mar, 2011

jag tycker inte dina har ett för stort mellanrum, det kommer ju ändras med tiden :) du har ungefär samma mellanrum som jag hade i början, mina pekade mer ut åt sidorna. men svullnaden gör väldigt mkt för formen, klyftan är ju med svullen så när formen kommer fram blir säkert mellanrummet bättre :) du ska va nöjd! så får vi hoppas du slipper några komplikationer

Gilla

Anonym användare

18 mar, 2011

Tack så mycket tjejer,jag blir så himla glad av era vänliga ord så ni anar inte!

Det värmer verkligen!👍

Kramar till er!

Gilla

Juicy Queef

Kvinna ·

21 mar, 2011

Dom är riktigt fina redan nu! :)
Ser att vi är ungefär lika långa och väger nästan lika mkt. Jag har tankar på att byta implantat till lite större och coh 2 eftersom jag ändå måste korrigera BO igen.

550cc såg ju inte så stort ut ändå som jag hade tänkt mig, såg ju riktigt bra ut! Helt i min smak :) Ger mig lite mod, haha, för jag vill ju inte att det ska bli helt galet stort iom att jag inte är så värst lång.
Hade varit intressant att följa utvecklingen av dina boobs :) Jag hoppas du lägger upp fler bilder sen! 

Gilla

emelie123

Kvinna ·

21 mar, 2011

men åååh, jag ser inte bilderna, (får silver om 3 dagar)! 🙁
Finns det möjligtvis någon blogg du lagt upp bilderna på eller om du kan mejla dem till mig? 😇

Är suuuupernyfiken på dina bröst nu. Jag ska lägga in 550cc i april, men finns inte så många här man sett göra det.

Skulle va kul och se dina, eftersom alla sa att det vart en perfekt storlek.

Hur stora hade du innan? 🙂

KRAM

Gilla

Anonym användare

21 mar, 2011

Juicy Queef skrev:

Dom är riktigt fina redan nu! :)
Ser att vi är ungefär lika långa och väger nästan lika mkt. Jag har tankar på att byta implantat till lite större och coh 2 eftersom jag ändå måste korrigera BO igen.

550cc såg ju inte så stort ut ändå som jag hade tänkt mig, såg ju riktigt bra ut! Helt i min smak :) Ger mig lite mod, haha, för jag vill ju inte att det ska bli helt galet stort iom att jag inte är så värst lång.
Hade varit intressant att följa utvecklingen av dina boobs :) Jag hoppas du lägger upp fler bilder sen! 

Tack så mycket!En till kortis;)

Nej storleken känns helt perfekt faktiskt,var lite orolig att jag skulle ha tagit i ytterligare ett snäpp innan operation men tvivlen är som borblåsta!Jag älskar storleken,de ser stora ut med tanke på min ringa längd men absolut inte helt överdrivet stora,tycker inte jag iaf🤭Så gillar du stora bröst så kör på det;)

Ja jag lovar att lägga upp nya bilder snart,tycker dock inte det har hänt så överdrivet mycket i utvecklingen än,så jag väntar någon dag till tror jag👍

Gilla

Anonym användare

21 mar, 2011

emelie123 skrev:

men åååh, jag ser inte bilderna, (får silver om 3 dagar)! 🙁
Finns det möjligtvis någon blogg du lagt upp bilderna på eller om du kan mejla dem till mig? 😇

Är suuuupernyfiken på dina bröst nu. Jag ska lägga in 550cc i april, men finns inte så många här man sett göra det.

Skulle va kul och se dina, eftersom alla sa att det vart en perfekt storlek.

Hur stora hade du innan? 🙂

KRAM

Nej ingen blogg tyvärr!Innan min första operation hade jag a-kupa,inte alls mycket egen bröstvävnad!

Jag förstår frustrationen över att inte kunna kika på bilder,jag har vart i dina skor😕

Jag är jättedålig på datorer,men om du pm:ar din mejladress så kan jag försöka iaf!🙂

Kram!

Gilla

vanessa82

Kvinna ·

21 mar, 2011

åååå va fiiina,funderar fan på att lägga in 650 nu,ja e längre än dig och väger mer. Riktigt snygga.....och dem e inte ens färdiga =)

Gilla

Anonym användare

21 mar, 2011

Tack så mycket!Jag växer en cm för varje snäll kommentar tror jag ha ha!

Ja jag tycker som sagt storleken känns perfekt till min kropp(perfekt i mina ögon,vilket innebär lite större än lagomt he he)!Så jag antar att om jag var 15cm längre skulle jag antagligen velat ha mer cc för att uppnå samma visuella storlek!

Sen får du räkna med att jag typ inte hade några egna bröst alls innan första operation,bara en liten rundning på vadera sida liksom🙂

Gilla

MissyE

Kvinna ·

21 mar, 2011

Obs till er som tror att 500 inte är stort. Tänk på att Lillfias bröst bara är 4 dagar gamla på bilderna. Dom kommer ju träda fram sjukt mycket veckorna som kommer. Kollar jag på bilderna jag tog första dagarna så har det ju blivit grym skillnad. :-) så ni tänker på det bara. :-) jag tycker nämnligen 400 är rätt stort det med. Fast vill man att det ska synas så är nog 500 bra. Som jag skrev innan; skitsnygga bröst lillfia,, blev jätte bra på dig!
Gilla

Anonym användare

21 mar, 2011

MissyE skrev:
Obs till er som tror att 500 inte är stort. Tänk på att Lillfias bröst bara är 4 dagar gamla på bilderna. Dom kommer ju träda fram sjukt mycket veckorna som kommer. Kollar jag på bilderna jag tog första dagarna så har det ju blivit grym skillnad. :-) så ni tänker på det bara. :-) jag tycker nämnligen 400 är rätt stort det med. Fast vill man att det ska synas så är nog 500 bra. Som jag skrev innan; skitsnygga bröst lillfia,, blev jätte bra på dig!

Ha ha.det är bra du bidrar med lite sunt förnuft till denna tråd,jag är så nöjd att jag förespråkar stora implantat hej vilt tror jag😛

Har dina blivit större?Jag trivs som sagt så väldigt bra med storleken nu att jag gärna vill att de förblir så här ha ha,fast de kanske uppfattas som lite putigare sen också när de hängt till sig så att säga?Det skulle inte göra mig något alls😉

För övrigt har du bland de snyggaste brösten på hela forumet tycker jag och de ser mycket större ut än "normal stora"!Tänk att det blir att se så olika ut från person till person!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

21 mar, 2011

Lill-fia skrev:

MissyE skrev:

Ha ha.det är bra du bidrar med lite sunt förnuft till denna tråd,jag är så nöjd att jag förespråkar stora implantat hej vilt tror jag😛

Har dina blivit större?Jag trivs som sagt så väldigt bra med storleken nu att jag gärna vill att de förblir så här ha ha,fast de kanske uppfattas som lite putigare sen också när de hängt till sig så att säga?Det skulle inte göra mig något alls😉

För övrigt har du bland de snyggaste brösten på hela forumet tycker jag och de ser mycket större ut än "normal stora"!Tänk att det blir att se så olika ut från person till person!

håller med lill-fia! du har bland de snyggaste brösten här! hade lätt velat ha dina bröst! de ser mkt större ut än 400cc, mer som 500cc :P ändå är dina smalalare o mindre put än mina. tycker de är orättvist :P

Gilla

Anonym användare

21 mar, 2011

Malin88 skrev:

Lill-fia skrev:

MissyE skrev:

håller med lill-fia! du har bland de snyggaste brösten här! hade lätt velat ha dina bröst! de ser mkt större ut än 400cc, mer som 500cc :P ändå är dina smalalare o mindre put än mina. tycker de är orättvist :P

Fast dina bröst hör ju också till eliten malin,så du har väl inget att var avundsjuk över😉

Gilla

Meryl

Kvinna ·

21 mar, 2011

Gud så fina :)

Gilla

Anonym användare

21 mar, 2011

Åh tack så mycket:)

Gilla

MissyE

Kvinna ·

22 mar, 2011

Lill-fia skrev:

Malin88 skrev:

Lill-fia skrev:

MissyE skrev:

Fast dina bröst hör ju också till eliten malin,så du har väl inget att var avundsjuk över😉

Oj är det mig ni pratar om?! haha jag förstår verkligen inte det. Men tack så jätte mycket. det gör mig jätte glad. Ja malin! Håller med lillfia i det sistnämnda! :D

Gilla

Malin88

Kvinna ·

22 mar, 2011

MissyE: hehe ah de är dig vi pratar om ;) tack! :)
Gilla

Juicy Queef

Kvinna ·

09 maj, 2011

Jag hade gärna sett lite nya bilder :D

*tjata lite* ;)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem