Välkommen till nya Plastikoperationsforum
undefined profilbild

Anonym användare

19 mar, 2011

Mina 6 veckors Proformatuttar-535cc

Bröstförstoring

Hej hej!! Har inte varit här inne så mkt då jag försöker att inre bli besatt... Nu har det gått 6 veckor och det har hänt en del... Jag är jättenöjd med resultatet med dom förutsättningarna jag hade med mina katastroftuttar.. Allt har gått bra, förutom nu de senaste dagarna då det blivit supersmå hål i opärren. Var på Proforma, supergulliga, och dom sa att det bara är att trådarna som löses upp nu kan försöka leta sig ut. Ska tvätta och lufta bara. Så ge  mig ris och ros, man blir ju blind själv när man stirrar i spegeln varje dag. Ursäkta kvaliten på bilderna är inte så värst vass på det här med bilder😀

Sortera efter

profilbild

Anonym användare

19 mar, 2011

Vilken härlig utveckling!

De har verkligen blivit fina nu med tanke på omständigheterna,ser väldig naturligt och bra ut!

Grattis!👍

0 Gilla

Meryl profilbild

Meryl

Kvinna ·

19 mar, 2011

fina :))

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

19 mar, 2011

Tack snälla! Ja jag känner mig nöjd.. Nu har det ju börjat bli lite underpol oxå, så förhoppningsvis flyttas bröstvårtorna upp lite till men även om dom inte gör det så är det bra i alla fall. 😀

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

19 mar, 2011

Tack snälla! Ja jag känner mig nöjd.. Nu har det ju börjat bli lite underpol oxå, så förhoppningsvis flyttas bröstvårtorna upp lite till men även om dom inte gör det så är det bra i alla fall. 😀

0 Gilla

Malin88 profilbild

Malin88

Kvinna ·

19 mar, 2011

de ser verkligen mkt bättre ut än innan.  ultra hög profil o mer cc räckte för ett bra resultat! grattis! :)

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem