tyson
Kvinna ·
Mina 625cc, 3 månader efter korr o implantatsbyte
Snart har dett gått 3 månader sedan jag korrade o samtidigt bytade implantat från Silimed 430cc till Motiva 625cc. Så kände det var dags att bjuda på någon bild! Både ripplingen och mfd har blivit bättre och brösten är på samma höjd efter sänkningen av höger bröst. Dock hoppas jag att efterhand få mer underpol på höger bröst. Får se hur det ser ut när jag träffar min kirurg om en månad. Annars är jag så nöjd och tycker storleken är lagom. Ville inte ha stora bröst utan proportioneliga. Mina 430cc var lite för smala och lite för låg profil för att jag skulle känna mig nöjd, därav bytet.
Sortera efter

Sunny.84
Kvinna ·

Scarletta
Kvinna ·
Jättefina! Vi har lika stora implantat :p
Hoppas mina bröstvårtor höjs mer så jag får mer underpool... Har haft bröstbandet i snart 5veckor -.-

Bosse
Kvinna ·
Jag undrar också hur smärtan skillde sig från när du opererades första gången! :)

Lindi
Kvinna ·
Superfina, önskar att mina var så fylliga upptill. Motiva levererar :D

SvenssonA
Kvinna ·

tyson
Kvinna ·
Jätte snygga bröst!!
Jag ska göra ett implantatsbyte på måndag :)
hur mådde du dagarna efter operationen? hade du mycket ont?
Kram!

tyson
Kvinna ·

tyson
Kvinna ·
Superfina, önskar att mina var så fylliga upptill. Motiva levererar :D

tyson
Kvinna ·
Jättefina! Vi har lika stora implantat :p
Hoppas mina bröstvårtor höjs mer så jag får mer underpool... Har haft bröstbandet i snart 5veckor -.-

tyson
Kvinna ·
Jag undrar också hur smärtan skillde sig från när du opererades första gången! :)

Bosse
Kvinna ·

sofie
Kvinna ·
Jättefina! Undrar om du tycker att det blev stor skillnad på stl? Har i nuläget 450cc och vill gå upp i stl runnt 650cc. 🙂

SvenssonA
Kvinna ·

tyson
Kvinna ·
Jättefina! Undrar om du tycker att det blev stor skillnad på stl? Har i nuläget 450cc och vill gå upp i stl runnt 650cc.🙂
Storleksskillnaden beror helt på hur jag ser på det, man vänjer sig fort... De är mycket mer fylliga nu, det både ser och upplever jag. I profil så ser jag inte så mycket skillnad men det syns tydligt när jag tittar på fotona, å andra sidan glömmer man fort hur det var innan och man blir snabbt storleksblind....
Ökad med 200cc, samt 0.9 cm på bredden och 1,2 cm på putet.
Eftersom man glömmer så snabbt och blir lite blind så är det bra med bilder som påminner en. Har lagt ut en mindre bra bild på min profilsida med mina 430cc, men den är tagen på samma sätt (rum, vinkel etc) som den på 625cc så att du kan jämföra!

Sunny.84
Kvinna ·
Jätte snygga bröst!!
Kram!

tyson
Kvinna ·
Jätte snygga bröst!!
Kram!
Jätte snygga bröst!!
Kram!