Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Kdan

Kdan

Kvinna ·

Mina 650cc 2,5år gamla!

Bröstförstoring
Här kommer lite nya bilder på tuttarna.. Dem utvecklar sig inte mer nu, har sett likadana ut sen efter ca ett år. Har alltid haft problem med vänster bröst som fortfarande då och då känns konstigt och samtidigt har rippling som sen försvinner och då känns det bra igen. Dock ej synligt. Har muskelpåverkan, dock bara då jag tränar.
Var helt säker på att jag ville göra dem större förut men nu börjar jag tveka, vill inte va ett par gående bröst och kunna gömma dem på släktmiddagar osv :) Stora bröst är fint, men jag får nog nöja mig med denna storleken. Kanske blir en liten ökning om dem blir hängiga efter graviditet..men det får jag ta då.
Förövrigt använder jag melanotan som ni också ser resultat av på bilderna. Ni kan se skillnaden på dem gamla och de nya bildern. Dem hittar ni i mitt galleri..
Här har ni dem :)
18

Sortera efter

Emmsan86

Emmsan86

Kvinna ·

Sååååå supersnygga!!!!!
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

Vackert!
Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Riktigt snygga bröst har du! Tycker storleken är jättefin på dig.
Gilla
Nilsson87

Nilsson87

Kvinna ·

galet snygga :)
Gilla
Sötnöt

Sötnöt

Kvinna ·

Jättesnygga verkligen!!:)
Gilla
Kdan

Kdan

Kvinna ·

Tack för era åsikter :)
Gilla
lime22

lime22

Kvinna ·

Sjukt snygga :))) Tuve gör mina om en vecka, hoppas att mina blir lika fina som dina haha :))) !!
Gilla
kakan xoxo

kakan xoxo

Kvinna ·

Snygga snygga snygga!!! Tråkigt att du har fått komplikationer :( Vad hade du för bh storlek innan op?
Gilla
GoldenHoney94

GoldenHoney94

Kvinna ·

Grymma! :)
Gilla
Kdan

Kdan

Kvinna ·

kakan xoxo skrev:
Snygga snygga snygga!!! Tråkigt att du har fått komplikationer :( Vad hade du för bh storlek innan op?

Hade helt fel storlek men liten b kupa tror jag.
Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Roligt att höra ifrån dig igen! :)
Gilla
Kdan

Kdan

Kvinna ·

Marina skrev:
Roligt att höra ifrån dig igen! :)
Är inne lite då och då, men inte som förut :) Men alltid kul när någon känner igen en från den gamla goda tiden haha..
Gilla
Sissy

Sissy

Kvinna ·

Är en riktig färsking här märker jag, men hur ser jag bilderna som folk lägger ut? Jag ska i höst göra en andra op ich då lägga in 650cc har idag 400cc. Och vill se bilder :) ni som har så stora, vilket inplantat har ni? Jag har idag mentor runda och tycker att domen fasta men skulle vilka ha ett ännu mer fast/hårt inplantat och få putet uppåt om ni fattar ;) jag har vart gravid 1 gång efter op men ej amnat något!
Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Sissy: du måste va silvermedlem för att se bröstbilder och bronsmedlem för bilder med bikini/ kläder på och andra bilder som ligger i brons. När du skrivit fler inlägg så blir du säkert silver snart :) Är din profilbild efter graviditet eller innan? Hade varit kul o se hur dina bröst påverkades av din graviditet. Är själv gravid o man har inte sett många bröstbilder där man kan se hur de kan påverkas med implantat.
Gilla
Sissy

Sissy

Kvinna ·

Malin 88. Asså det är så det funkar :) hoppas på silver medlemskap snart då då jag vill se massa bilder innan nästa op i höst! Nån här som vet om det finns ett hårdare inplantat samt mkt volym uppåt???? Profil bilden är efter min son född 06, men innan dottern som föddes 2012. Gjorde dom 2010! Jag tycker nog inte dom har ändrats så mkt utav graviditeten, kanske lite mjukare men då ammade jag inte ens på BB, om jag gjort det hade dom nog vart mer förändrade! Ska ha en bebis till i Augusti och kommer inte amma då heller så jag har tänkt göra op i typ oktober ;))) varför vänta på drömbrösten liksom hihi. När ska du få barn och har du inplantat nu?
Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Okey, de ser jättefina ut av de jag ser. Får hoppas mina inte ändras för mkt. Jag kommer amma men jag tror inte de är själva amningen som förstör då man ändå får mjölk i dom, men det kan nog förstöra endel om man har otur. Okey vad kul :) vår lille Vincent är beräknad den 26 juni. Opererade mig första gången september 2010, sen korrades september 2011. Har du nån gravidblogg eller liknande? Hade varit kul o följa en annan blivande mamma. Du kan pma isf :)
Gilla
Tuttebäret

Tuttebäret

Kvinna ·

Jag kan tyvärr inte se silverbilder än ;/
Men jag undrar vad innebär muskelpåverkan?
Hur känns det vid träning? Är det något man får lida mkt för?
Gilla
Tindrades

Tindrades

Kvinna ·

Jag velar mellan 650 cc och 700. Ärr du nöjd med storlleken?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem