Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sockerpörlan profilbild

Sockerpörlan

Kvinna ·

05 jan, 2013

Mina 700cc 1 månad *BILD*

Bröstförstoring
Nu är det 1 månad sedan min op hos Örjan på Proforma!
Allt har gått över förväntan bra och jag är väldigt nöjd med mina nya boobies.
Nu har oxå muskeln släppt taget och det börjar bli mer fyllighet upptill.
Uppdaterar med en bild ny bild. Denna översta bilden från sidan är tagen nu när bobbsen är nära 3 månader.
49

Sortera efter

einahpets

Kvinna ·

28 feb, 2013

Wooow så snygga :D Grattis, hoppas du är nöjd för det skulle jag va :)
Gilla

Häpp

Kvinna ·

28 feb, 2013

Hej! Å så snyggt! 700 låter stort men ser perfekt ut på dig! Måste bara fråga, tycker du det är svårt att "framhäva dem lagom" i vardagskläder? Jag menar jag som bara lagt in 250/sida tycker ibland att vissa kläder gör mig kvadratisk. Att en del kläder går ut över brösten och sedan hänger rakt ner :/ Tar väl ett tag innan man hittar de kläder som passar den nya kroppen :) Har du hittat några favoritplagg? Eller något man bör undvika? Fortsatt lycka till med dina nya vänner!
Gilla

Kdan

Kvinna ·

28 feb, 2013

Ser riktigt fint ut! Precis lagom för din kropp.
Gilla

Sockerpörlan

Kvinna ·

01 mar, 2013

Tack så mycket alla ni snälla! =)
Gilla

Sockerpörlan

Kvinna ·

01 mar, 2013

Häpp skrev:
Hej! Å så snyggt! 700 låter stort men ser perfekt ut på dig! Måste bara fråga, tycker du det är svårt att "framhäva dem lagom" i vardagskläder? Jag menar jag som bara lagt in 250/sida tycker ibland att vissa kläder gör mig kvadratisk. Att en del kläder går ut över brösten och sedan hänger rakt ner :/ Tar väl ett tag innan man hittar de kläder som passar den nya kroppen :) Har du hittat några favoritplagg? Eller något man bör undvika? Fortsatt lycka till med dina nya vänner!

Hejsan Häpp! ..o tack så mycket:)
Jag tycker att i en vanlig tröja så skulle INGEN gissa att jag har 700cc och såå mycket av stl försvinner i kläderna. Däremot i underkläder eller bikini, då syns det ju såklart skillnad mot innan op.
Förstår hur du menar med kvadratisk. Man vill ju att tröjor och toppar skall sitta bra även med boobs och det bästa knepet är att välja plagg med stretch. Jag har ff samma stl i tröjor nu efter, men med stretchigare tyger så sitter de bra även över brösten och smiter även åt under. Då ser  brösten som störst ut ;)

Gilla

magdalena2

Kvinna ·

01 mar, 2013

Grymt snygga!! Dina ärr sitter inte i vecket?! Varför?!
Gilla

rosamorgonrock

Kvinna ·

23 okt, 2013

Jättefina!:)
Gilla

heel

Kvinna ·

24 jul, 2014

Gud va fina!! Ser ju helt perfekta och fylliga ut ! :)
Gilla

gemini

Kvinna ·

02 sep, 2014

det är inte topp 3, det är topp 1 snyggaste brösten någonsin! Nu vill en inte operera sig alls om man inte kan få dom så här snygga haha. Stort grattis! Nu hoppas jag du tittat tillbaka hit någon gång för vilken typ av allergan implantat har du valt förutom texturerade?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem