Sockerpörlan
Kvinna ·
08 dec, 2012
Mina 700cc *BILDER*
BröstförstoringHär är första bilden på mina nya boobisar. 700cc.
Bilden är tagen dagen efter op.
Sortera efter
lipstick
Kvinna ·
08 dec, 2012
FINA!!:)
Gilla
EeM
Kvinna ·
08 dec, 2012
så sjukt snygga bröst!! la själv i 800cc för 2 dagar sedan men dock inte lagt upp bilder än men hoppas på o få lika snygga och runda som dina!:) du ska va stolt av och redan fått så perfekt resultat på så få dagar efter op!:D
Gilla
Sanna74
Kvinna ·
08 dec, 2012
Oj vad fina!!
Sådär snygga var inte mina efter en dag, kan jag säga!
Å andra sidan tycker jag att mina börjar bli i största laget, och då har jag "bara" 440cc
:)
Allt följer med ålder o situation. Jag kände först att jag skulle valt ännu större volym, men nu efter några år är jag glad att jag inte gjorde det.
Du har sjukt snygga bröst!
Inte alla som får sånt resultat omgående, grattis!!
Gilla
Sockerpörlan
Kvinna ·
10 dec, 2012
Tack så hemskt mycket för alla fina fina kommentarer!
Jag känner mig nöjd med resultatet och hoppas faktiskt inte att de ändrar på sig så mycket,
även fast jag vet att det händer massor de första månaderna!
Gilla
Fia
Kvinna ·
13 dec, 2012
Kunde inte se dina bilder men såg dina påklädda och det ser jätte fint ut :) jag ska operera om mig i april och funderar på 600-650 men tyckte dina såg exakt ut som den storleken jag vill ha. Hur lång är du? Var du orolig innan att det skulle bli aaaaasss stort för det är jag :\ hur känns det nu efteråt..
Kram
Gilla
sussipussi
Kvinna ·
13 dec, 2012
Super snygga:) själv ska jag lägga in 600 på onsdag. Hoppas på lika bra resultat ;)
Gilla
Whirlwind
Kvinna ·
13 dec, 2012
oj oj vilka snygga!! :D
Gilla
Sockerpörlan
Kvinna ·
13 dec, 2012
Fia skrev:
Kunde inte se dina bilder men såg dina påklädda och det ser jätte fint ut :) jag ska operera om mig i april och funderar på 600-650 men tyckte dina såg exakt ut som den storleken jag vill ha. Hur lång är du? Var du orolig innan att det skulle bli aaaaasss stort för det är jag :\ hur känns det nu efteråt.. KramJag är 160cm
Samma dag som op började jag nojja mej om det skulle bli FÖR stort.
NU känns dom inte så stora alls faktiskt. Skulle jag se dom utan att veta så skulle jag gissa på typ 500cc! (killen säger att jag är fartblind)
Jag trodde nog faktiskt att dom skulle bli lite större än dom blev. Men de har bättre form och är snyggare än de förra så jag är ändå nöjd faktiskt.🤭
Kram
Gilla
miss silikon
Kvinna ·
13 dec, 2012
Jävlar vad fina!!! Dröm bröst! Såna vill jag också ha! Stort grattis till världens finaste bröst!
Gilla
nami
Kvinna ·
13 dec, 2012
Oooh Gud vad snygga :)) nu önskar jag att jag också tog extra hög!! Aah :) jätte fina iallafall, du borde va mega nöjd :)
Gilla
nami
Kvinna ·
13 dec, 2012
Oooh Gud vad snygga :)) nu önskar jag att jag också tog extra hög!! Aah :) jätte fina iallafall, du borde va mega nöjd :)
Gilla
Liiina
Kvinna ·
13 dec, 2012
Så jäkla snygga!!
Första jag tänkte när jag såg dom innan jag läst texten under bilden,var att Örjan är sjukt duktig!! Man ser precis vilka som är "Örjan-bröst" :)
Gilla
kakan xoxo
Kvinna ·
13 dec, 2012
hej sockerpölan..
håller med liiina 👍
jag gillade dina förra bröst oxå, skit snyggt resultat med så lite cc och lite häng.
jag ska till gulliga örjan i januari och jag håller tummarna på lika fint resultat.
jag ska nog satsa på extra hög profil o allergan..
Gilla
muumz
Kvinna ·
13 dec, 2012
Skiiiitsnygga! :D Avis!!
Gilla
Anonym användare
29 mar, 2013
LipziL skrev:
Gud så fina!
Hej
måste fråga om du fick betala för att flytta fram?
taclsam för svar
Gilla
Anonym användare
29 mar, 2013
LipziL skrev:
Gud så fina!
Hej
måste fråga om du fick betala för att flytta fram?
taclsam för svar
Gilla
Fislisa
Kvinna ·
29 mar, 2013
Wow!!!! Snyggaste jag har sett!!! *avis*
Gilla
Sockerpörlan
Kvinna ·
01 apr, 2013
Fislisa - Men oj! Taack snälla! 🙂
Iris78 - Jag har bakom! 😉
Gilla
Liza87
Kvinna ·
01 apr, 2013
OOOOOMG!!!!! Va snygga!!!! Grattis!!!
Gilla
Plattutten
Kvinna ·
01 apr, 2013
Topp 3 på POF, riktigt riktigt snygga! Grattis Sockerpörlan!
Gilla