Anonym användare
11 jun, 2010
Mina boobs 440cc HP Perthese
Bröstförstoringhär är lite bilder på när mina bröst var några timmar och när de var 2 veckor & 3 veckor:-) LOVE THEM
vad tycker ni tjejs???
Lägger in bilder här men fler bilder finns på min blogg. samt tröj bilder
Sortera efter
Anonym användare
21 jun, 2010
Anonym användare
21 jun, 2010
Ser skitsnyggt ut!! :-D
zezza
Kvinna ·
21 jun, 2010
Superfina!! Gillar din tröja också 👍
Anonym användare
22 jun, 2010
första 2 bharna handlade:-) 65 G blev det.. waow att se fina runda boobs i bh.. så lycklig!!!
idag ska jag inhandla bikini:-)
pixelon2000
Kvinna ·
22 jun, 2010
Kan inte se blider annu. Kanner du for att dela med dej av din blogg istallet?
Citadella
Kvinna ·
22 jun, 2010
Jävlar vad snyggt redan nu! Längtar som tusan tills att det är min tur att bli Cosmofierad. :D Imorn åker vi ner till Malmö för att ta en natt på hotell innan jag ska på min konsultation på torsdag. Yey, är så förväntansfull och pirrig!
Anonym användare
22 jun, 2010
boobs i ny bh bild
Anonym användare
22 jun, 2010
my god vad snygg bh (och tuttar givetvis 😀)
var har du köpt den bhn?
Anonym användare
22 jun, 2010
Dina bröst har blivit så fina! Ja, innan var de inte så dumma heller, hade jag haft dem hade jag varit nöjd med dem tror jag :-) Dina ser nu så naturliga och lagom hängiga ut. Jag menar ju inte att de är hängiga, men mina tycker jag ser så fake ut med tanke på att jag ammat två barn, dvs de skulle gärna få hänga lite, och de gör de definitivt inte 😐
Köpte precis samma svarta Fauves bh förra veckan som du har på bilden. Det blev 70F för mig, jag har precis som du 70E i tortyren.
Anonym användare
22 jun, 2010
Jätte fina :)
Citadella
Kvinna ·
22 jun, 2010
De är verkligen toksnygga! Gillade BH:n skarpt!
Anonym användare
23 jun, 2010
Kan inte se blider annu. Kanner du for att dela med dej av din blogg istallet?
där finns bilder.. kommer även imorgon lägga ut bilder på bh nr 2.. går i samma stil...
tack alla ni som kommenterar.. man blir så glad:-)
pixelon2000
Kvinna ·
23 jun, 2010
Vad FIIIIN du blev och den nya bh:n gar inte av for hackor. For mej ar fina underklader lite av anledning at op:)
Anonym användare
23 jun, 2010
precis.. jag hittade ingen bh alls som fyllde ut mina urammde bröst.. nu är det svårare att hitta stl men när man väl hittar sitter de kanon:-)
jag tänkte såhär när jag köpte bh´n ca 829 kr.. ; om jag lagt ut 38000 på mina nya bröst.. vad är då 829 kr till för att få en bh som sitter kanon???så ofta köper mna ju inte nya.. lägger ut bild på bloggen senare idag på den andra bh´n med:-)
och är glad att jag valde hp då det blir snygg bullighet upptill i bh´n.
Emela
Kvinna ·
25 jun, 2010
Jättefina! Tack för att du lagt upp bilder med kläder oxå så man får lite perspektiv. :)
Anonym användare
26 jun, 2010
varsågod:-)
jag saknade själv massa bilder när jag letade:-)
Anonym användare
28 jun, 2010
super fint!! hoppas på ett liknande resultat efter min op :D
och as snygg BH och det blev en riktigt snygg hylla med den!!!!
Anonym användare
28 jun, 2010
idag kommer det in nya bilder.. á 5 v bilder:-)
Anonym användare
28 jun, 2010
woho!
Anonym användare
28 jun, 2010
OCH ny bh haha
fler bilder