Vkac
Kvinna ·
Mina Mentor 495 cc 31 dagar! *Bilder*
Tiden rullar på. Mina bröst är nu 31 dagar!!! Dom blir mjukare för var dag som går och det känns som att det går åt rätt håll. Bär fortfarande sport-bh, men köpte i söndags ändå en bygellös bh-top på Lindex för endast 99kr. Är så jäkla glad att jag gjorde denna op!!!
Sortera efter

Annaas
Kvinna ·

Nero
Kvinna ·

Hey_you
Kvinna ·

sanna1991
Kvinna ·
Jätte fina! Opererade mig hos Anders i tisdags , otroligt nöjd än så längre och knappt haft ont peppar peppar! :D Längtar tills man kan börja shoppa underkläder!

sanna1991
Kvinna ·
Hej jag tar mig friheten att svara också :) Skulle absolut boka in konsultation hos honom om jag var du! Jag opererade mig hos Anders Liss i tisdags och kan säga att jag är suuper nöjd! All personal är fruktansvärt trevlig och Anders är verkligen toppen! Skulle absolut rekomendera honom! Jag betalade 49 500 för mina anatomiska, tror vanliga runda ligger på runt 45 000 kr. Har operations berättelse på min sida om du är intresserad, när du blir silver kan du se mina bilder :)

slk
Kvinna ·
Supersnygga! Passar dig perfekt ser det ut som, förstår att du är nöjd :)

GoldenHeart
Kvinna ·
Grymt snygga!! :D Fin topp också!

BrigitteB
Kvinna ·

Mallan090
Kvinna ·

Vkac
Kvinna ·

Mallan090
Kvinna ·

CherryLee
Kvinna ·

Hey_you
Kvinna ·

Hami
Kvinna ·

Snurrbollen
Kvinna ·
Vet du när du får använda den? På ett av papprerna jag fått står det 1 månad sportbh dygnet runt, och sedan 1 månad dagtid sportbh. Men på ett annat papper så står det 1 månad sportbh dygnet runt och sen 2 månader sportbh dagtid?!😀 (Jag har opererat mig på Art Clinic i gbg)
Jag har köpt en liknande spetstopp utan bygel och vill så gääärna börja använda den efter 1 månad haha!

Vkac
Kvinna ·