Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vkac

Vkac

Kvinna ·

Mina Mentor 495 cc 31 dagar! *Bilder*

Bröstförstoring

Tiden rullar på. Mina bröst är nu 31 dagar!!! Dom blir mjukare för var dag som går och det känns som att det går åt rätt håll. Bär fortfarande sport-bh, men köpte i söndags ändå en bygellös bh-top på Lindex för endast 99kr. Är så jäkla glad att jag gjorde denna op!!!

16

Sortera efter

Annaas

Annaas

Kvinna ·

Wow, ser jättefina ut!! Förstår att du är nöjd :)
Gilla
Nero

Nero

Kvinna ·

Ååh vilka snygga. Ser ut att passa din kropp helt perfekt:)
Gilla
Hey_you

Hey_you

Kvinna ·

Snyggt! Vad tyckte du om Anders Liss och Art clinic? Har själv funderat lite på dom.. får man fråga hur mycket du betalade? :) jätte fina!
Gilla
sanna1991

sanna1991

Kvinna ·

Jätte fina! Opererade mig hos Anders i tisdags , otroligt nöjd än så längre och knappt haft ont peppar peppar! :D Längtar tills man kan börja shoppa underkläder! 

Gilla
sanna1991

sanna1991

Kvinna ·

Hej jag tar mig friheten att svara också :) Skulle absolut boka in konsultation hos honom om jag var du! Jag opererade mig hos Anders Liss i tisdags och kan säga att jag är suuper nöjd! All personal är fruktansvärt trevlig och Anders är verkligen toppen! Skulle absolut rekomendera honom! Jag betalade 49 500 för mina anatomiska, tror vanliga runda ligger på runt 45 000 kr. Har operations berättelse på min sida om du är intresserad, när du blir silver kan du se mina bilder :) 

Gilla
slk

slk

Kvinna ·

Supersnygga! Passar dig perfekt ser det ut som, förstår att du är nöjd :)

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Grymt snygga!! :D Fin topp också!

Gilla
BrigitteB

BrigitteB

Kvinna ·

Nästan avundsjuk måste man vara eftersom jag måste vänta lite innan jag får mina...
Gilla
Mallan090

Mallan090

Kvinna ·

Vilken lycka, så fint det ser ut! Jag längtar också tills jag kan köpa bh-ar!
Gilla
Vkac

Vkac

Kvinna ·

Hey_you skrev:
Snyggt! Vad tyckte du om Anders Liss och Art clinic? Har själv funderat lite på dom.. får man fråga hur mycket du betalade? :) jätte fina!
Jag är jättenöjd med Anders Liss och alla andra på Art Clinic!!! Anders är superproffsig verkligen. Kändes rätt på en gång vid konsultationen så jag bokade op på en gång. Jag betalade 49500kr. Då ingår en sport-bh och korr. inom 1 år (dock inte storleksbyte). Kan varmt rekommendera Art Clinic och Anders Liss!
Gilla
Mallan090

Mallan090

Kvinna ·

Nu är jag silvermedaljen och ksn se avklädda bilder. Ojoj vilka drömbröst!!! Fin form!
Gilla
CherryLee

CherryLee

Kvinna ·

Snyggt förstår att du är glad :) Längtar efter att det är min tur :)
Gilla
Hey_you

Hey_you

Kvinna ·

Tack för era svar om Anders! Ska absolut boka en konsultation hos honom också :)
Gilla
Hami

Hami

Kvinna ·

Tummen upp! Väldigt fin topp också! Förstår om du är nöjd!
Gilla
Snurrbollen

Snurrbollen

Kvinna ·

Vet du när du får använda den? På ett av papprerna jag fått står det 1 månad sportbh dygnet runt, och sedan 1 månad dagtid sportbh. Men på ett annat papper så står det 1 månad sportbh dygnet runt och sen 2 månader sportbh dagtid?!😀 (Jag har opererat mig på Art Clinic i gbg)

Jag har köpt en liknande spetstopp utan bygel och vill så gääärna börja använda den efter 1 månad haha!

Gilla
Vkac

Vkac

Kvinna ·

Snurrbollen, Jag fick oxå infon att första månaden sport-bh dygnet runt. Andra månaden sport-bh minst dagtid (slipper på natten om jag vill). Men om två veckor ska jag på fest och tänker då ha denn bygellösa top från kl 18... Känns som att det inte ska vara någon fara. Har verkligen ingen klänning som är snygg med sport-bh :-) Längtar oxå till att få använda vanliga bh'ar, trots att jag upplever denna sport-bh som väldigt bekväm... Bygelbh får jag inte ha förrän tidigast tre månader efter op...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem