Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Idaah

Idaah

Kvinna ·

Mina nya bröst, 450 cc

Bröstförstoring

Igår hade jag min operation vid tio. Allt gick bra :) jag blev lite sur på sköterskan som väckte mig för jag var på konsert sa jag till henne :D Jag och min pojkvän fick åka hem vid 16 tiden. Blev väldigt besviken först..såg knappt ingen skillnad på dom nya brösten med dom gamla. Men redan idag börjar jag se lite skillnad så vi får hoppas att dom växer massor nu :) nu ser man inte brösten så bra.. men lägger upp två bilder ändå.:)

11

Sortera efter

Längtar större

Längtar större

Kvinna ·

Hoppas allt kommer gå bra!

Gilla
Idaah

Idaah

Kvinna ·

Tack :)
Gilla
Smultron

Smultron

Kvinna ·

Hur mår du Idaah? Känns allt bra?! :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

ååh de kommer bli skitbra i think :D du hade så fina innan så! Är det alltid brösten "växer" ? Opade mig idag ju, hahayees. nu soffan!

Gilla
Idaah

Idaah

Kvinna ·

Smultron - jag mår skit kan man säga :p har så himla ont. Pojkvännen är iväg på fotbollsträning nu också så nu är jag ensam :( kan knappt inte komma ur soffan själv..de tar sin tid. Kirurgen ringde förut och han sa att till på söndag skulle de känna bättre iaf :) Boobie - åh tack så mycket :) på torsdag får jag ta bort all bandage så då får jag se lite mer resultat :) hur mår du?? Jag mår värre idag än igår :/ har du också lagt in 450cc?:) ja jag tror dom flesta bröst uppfattas större efter ett par dagar :) känns dina också små?
Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Det kommer bli jättebra! Förstår du inte kan se brösten så väl nu när du är så inlindad :) de kommer kännas större när du kan se hela brösten utan massa tejp:)
Gilla
honelin

honelin

Kvinna ·

Det blir jättebra! Jag opades oxå idag, skönt att ha det gjort nu :)

Gilla
honelin

honelin

Kvinna ·

Oj såg att opats igår ;P
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Idaah skrev:
Smultron - jag mår skit kan man säga :p har så himla ont. Pojkvännen är iväg på fotbollsträning nu också så nu är jag ensam :( kan knappt inte komma ur soffan själv..de tar sin tid. Kirurgen ringde förut och han sa att till på söndag skulle de känna bättre iaf :) Boobie - åh tack så mycket :) på torsdag får jag ta bort all bandage så då får jag se lite mer resultat :) hur mår du?? Jag mår värre idag än igår :/ har du också lagt in 450cc?:) ja jag tror dom flesta bröst uppfattas större efter ett par dagar :) känns dina också små?

Jag har rätt ont alltså :s käkar en massa tramadol! kommer inte upp ur sofffan eller nått, uuh! Jo jag la in 450cc bakom :) Sjdå, vi får hålla ut!! De blir bättre . Ja dom känns inte såå stora. Det jag mest är orolig för är att det är ett jäkla mellanrum mellan brösten :( Sticker ut ´på sidan.. Kanske man ska he något som trycker in dom?

Gilla
Idaah

Idaah

Kvinna ·

Jag har rätt  ont alltså :s käkar en massa tramadol! kommer inte upp ur sofffan eller nått, uuh! Jo jag la in 450cc bakom :) Sjdå, vi får hålla ut!! De blir bättre . Ja dom känns inte såå stora. Det jag mest är orolig för är att det är ett jäkla mellanrum mellan brösten :( Sticker ut ´på sidan.. Kanske man ska he  något som trycker in dom?

Hur mår du idag? Igår var värsta dagen för mig..dagen efter operationen. Idag känns de mycket bättre. Har tagit bort tejpen som satt på underdelen av brösten och satt på mig sportbhn..ska ha den dag och natt i 5-6 veckor :/ jag la också 450cc bakom :) jag tror mellanrummet fixar till sig efter två tre veckor..nu är dom ju så stela. Blir nog bättre när dom mjuknat lite :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Om det skulle hänta att ni får biverkning av tramadol så kan man ta vanlig allergimedicin (antihistamin) t.ex. Clarityn för att motverka detta om man tycker att det bli jobbgt. ( hudutslag) .....

men får man svårt och andas så kontaktar man kliniken ! =)

Fick sj utslag av tramadol actavis så hann äta smrätstillande på op dagen och dagen efter:P sen efter de ingenting... =)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem