Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MiniMama

MiniMama

Kvinna ·

Mina nya bröst - 450 cc HP *bilder*

Bröstförstoring

Tänk att det äntligen är jag som får lägga upp bilder på mina nya bröst. De är 3 dygn gamla och jag plockade fram dem ut emballaget denna morgon och tvingade sedan min man fotografera dem innan han drog till jobbet. 🤭

Jag tycker de är kanonfina och är fantastiskt nöjd med resultatet så här långt. 👍

Vad tycker ni???

20

Sortera efter

Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

heeeey det där kommer att bli ett par snygga tuttar när dom är färdigbakade! :D
tyvärr brukar de inte se mycket ut för världen direkt efter operation, men den som väntar på något gott ;)

Gilla
Jesspeach

Jesspeach

Kvinna ·

Ser jättebra ut, kommer bli jättefina när dom ärklara!!! Kram
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det blev ju kanon! Vi har lagt in samma storlek du och jag, och de ser rätt lika ut mina måste jag säga. Orkade inte ta någon bild igår, när de var en dag gamla. Men tog en nu på morgonen när de är knappt två dagar, ska lägga ut senare jag med. Även om de är långt ifrån slutresultatet så är man ju otroligt glad för sina nya bröst! :)

Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

de ser bra ut för 3 dagar, men de kommer bli snyggare och snyggare =) tro mig!

Gilla
guldskor

guldskor

Kvinna ·

Dom är superfina! Har gjort samma som du men då mina var olika stora hade kirurgen problem med det minsta bröstet som nu 11 dagar senare fortfarande är svullet. Måste på återbesök om två veckor igen. Men dina bröst är superfina. Igår var det första gången tejpen byttes så nu är de fria från allt torkat blod :)
Gilla
MiniMama

MiniMama

Kvinna ·

Tusen tack, vad ni är snälla! 😀

Jag är superstolt över dem och läääängtar tills de hängt till sig... och tänk att få köpa bikini sen också! 🤭 Sweet! Jag vill visa dem för alla... nästan... så första dagen på jobbet blir det "show and tell" för några utvalda (de som vet min hemlis) i depån. He he he...

Fru Wahlström: Det ska bli jättekul att se dina nya vänner, iom att du har samma stl. Fast du hade iofs större än mig innan, jag hade A-kupa. Men inte längtre!!!👍

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

kommer bli toppen det där! :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Guud vad fina! Har lagt in samma strl  fast moderate plus profil. Hur mår du för övrigt eftper op?

Gilla
MiniMama

MiniMama

Kvinna ·

Tack Maggan87, vad glad jag blir! 😀 Första dagen efter op hade jag jätteont och var helt borta. Men sedan har det blivit stadigt bättre. Jag har varit ute på små promenader, både igår och idag, och vilar mycket. Blir lätt trött och stel så klart. Annars är det ganska okey, faktiskt! Själv då? Jag ser att du gjorde dina dagen efter mig - har du bilder? 🤭

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

jag mådde så bra så jag åkte hem samma dag redan, men nu har jag haft ont sen igår känns som en otrolig träningsvärk och det trycker nått otroligt på ärren, inte alls roligt. Ja jag tog faktiskt 2 bilder igår tänkte lägga upp dom ikväll. Kraam

Gilla
MiniMama

MiniMama

Kvinna ·

Idag är mina älsklingar 5 dgr. 😀 Framsidan känns ganska okey, värre är det med ryggen och axlarna!!! 😲 Vet inte om jag kutar för mkt eller spänner mig eller så. Är dessutom hemskt trött efter penicillinet. Nån som upplevt samma?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har kännt mig extremt nere idag, vill inte ens titta på mina bröst och undrar om jag gjorde fel som opa mig? Vet inte jag hade samma tankar efter min buk op men nu känns det bara konstigt.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

vad fint det blev!!! Det där kommer att bli supersnyggt som färdigbakade :P Kram norrland

Gilla
MiniMama

MiniMama

Kvinna ·

Maggan87: Det går säkert över snart! Man kan ju bli lite nere efter op. Inte konstigt heller med tanke på all smärta och all medicin man trycker i sig. Jag kan också känna att jag har lätt att börja gråta om jag blir arg och så. Fast själva op:en ångrar jag inte. Du ska se att om några dagar kommer du se dina bröst för de snyggingarna de är. Kram på dig!

Norrland: Tack ska du ha!!!! 😀

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Maggan87 - ja, det stod i mina papper att man kunde bli ledsen några dagar efter op. Så det är helt normalt och går snart över. Håll ut! kramen

MiniMama - här är det också jobbigt för ryggen. Fast mest när jag sover, är stel och har ont. Men jag sover ju aldrig på rygg annars så beror nog mest på det... Jag är trött hela tiden känns det som. Är det inte av penicillinet så är det av morfintabletterna jag tog de första dagarna, nu tar jag Tradil och dem blir jag också trött av. Suck... Jag börjar bli trött på att vara trött, haha. Men tänkte tvinga ut mig i friska luften en liten, liten stund idag. Inte bra att vara för stillasittande...

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Det ser mycket lovande ut! :D

Gilla
MiniMama

MiniMama

Kvinna ·

Fru W: Jag är mycket piggare idag, tack ock lov. Jag har känt mig som en zombie, sovit flera ggr per dag (jag som ALDRIG sover på dagarna annars). Jag tror att penicillinet är en stor bov i dramat och det är skönt att det är sista dagen för det idag. Dessutom är min mage i samma storlek som en zeppelinare, så det ska bli skönt att bli av med svullnaden. F.n. ser jag ut att vara i 6e månaden. Inte särskilt kul när man vill känna sig snygg & sexig med stora bröst, de ser ju faktiskt ganska små ut tillsammans med den gigantiska buken... 😉

GoldenHeart: 1000 tack! 😀

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Grattis, dem ser jätte bra ut för att bara vara tre dagar gammal! :)

Jag tog fram mina igår och jag är jätte nöjd med dem hittills! Klart, man ser att muskeln är lite spännd ännu, men dem ser jätte bra ut ändå!

Har du något ont än?

Gilla
MiniMama

MiniMama

Kvinna ·

Msi: Stort tack, jag är så glad för mina nykomlingar!

Det spänner otroligt mycket ibland, det känns nästan som om implantaten ska ploppa ut i ryggen istället. Jag antar att de håller på att glida på plats. Aj! Annars har jag mest ont i rygg och axlar. Jag antar att det är min för närvarande kassa hållning som gör det.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Okej.

Har också ont i rygg och axlar idag, har nog legat konstigt i natt och första natten med sport bh på. Dem två första nätterna sov jag med bandaget på.

Det såg då i alla fall fina ut och grattis igen! :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem