Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Mina nya bröst! 650 cc + 200 egen vävnad :) *Bilder*

Bröstförstoring

Hej tjejer :)
Opererades i fredags hos plastikakademin.
Är hårt inlindad men lägger här upp det lilla man kan se ;-)
Jag är så glad att jag äntligen gjort det :D

Hade 150-200 cc egen vävnad, la in 650 cc Mentor högprofil coh ll texturerade och framför muskeln :))
Injecerade även eget fett i läpparna.

16

Sortera efter

Jenka76

Jenka76

Kvinna ·

Dum fråga, hur mäter dom egen vävnad? Ska träffa kirurgen i morgon så jag lär iofs få reda på det då.. Men jag är nyfiken på allt ;)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ingen aning...........

Gilla
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

De kommer bli skitsnyggt,tycker att de ser bra ut de man kan se,kommer bli jättefint=)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tror jag med :) nu är dem ju sååå hårt inlindade...

Gilla
guttan08

guttan08

Kvinna ·

Kul att allt gick bra. Ser stort och snyggt ut!!!! Ska operera mig hos Gunnar den 10 juni längta som bara den!!!! 550 cc blir det. Hur gick det till när du fixade till läpparna med ditt eget fett? Vad kostade det? 

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

snyggt :P ser stora o fylliga ut! lägg gärna upp bilder utan bandage sen :P

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag var sövd när han injecerade fett i mina läppar eftersom jag gjorde det i samband med brösten:-) Men det gick nog till på det vis att han (efter mycket kämpande, hehehe) lyckades suga ut fett från min mage (hade dem kunnat ta från benen och rumpan hade det gått lätt, men det gör man helst inte)
och sedan injecerade det i mina läppar. Hos Plastikakademin kostar det 14 000 att injecera eget fett i läpparna.

Ja brösten ser stora och fylliga ut :D Hittils är jag väldigt nöjd :)) Ska bli så spännande att se dem på riktigt.....
Nu är jag ju så hårt inlindad "så dem syns ju knappt" jämfört med hur dem kommer se ut med bh och utan bandage sen, men redan nu märker man tydligt blickar på stan.. Vilket måste betyda att dem inte är så små just nu ändå..  Hmm ;-) Tror jag är rätt nöjd med mitt storleksval faktiskt :D

Gilla
tuttfis

tuttfis

Kvinna ·

sexiga bröst du måste va nöjd :)

jag undrar vad du har för underbystmått?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack så mycket :) Jag är väldigt nöjd hittils.. Har väldigt lite motorväg och brösten är stora och fina =)
Jag har cirka 67-68 cm i omkrets, har således 65 J eller 60 K i bhstorlek..

Gilla
Sigge

Sigge

Kvinna ·

Ser riktigt superläckert ut! Åh vad jag önskar att jag tog 100 till vid min op!! Du har min önskeprofil av vad man kan döma efter denna bild :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Vad hade du för bh storlek innan op?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Aww tack så mycket :) Har fler på min profil, dock inga helt avklädda..

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag hade ungefär 200 ml (cc) egen vävnad.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej Grattis :) Kan inte se dina bilder då jag är ny här :). Men va hade du för Bh storlek innan du OP:de dig? Förstår mig inte på ml ;)
Gilla
_Petra_

_Petra_

Kvinna ·

Åh så stora och härliga!! Ser fram emot lite bilder utan bandage sen :)  De kommer vara urläckra! Grattis tjejen!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jättesnygga! ;) Ska bli spännande att se dom sen när du får ta bort bandaget!! :-)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem