MiniSmultron
Kvinna ·
Mina tuttar 1 vecka * Bilder * Anatomiska 280cc
Hejsan!
Nu är har det gått 1 vecka sedan operationen.
Börjar bli mer rörlig och smärtan har avtagit ganska bra.
Dock har jag fått otroligt mycket röda utslag runt tejpen och under brösten, man kan se det dag 5 och 7. Har varit och bytt tejp och fått ny läkbh igår men det har inte försvunnit än, ser inte klok ut :(
Någon annan?
Hur som helst, önskar att jag tagit större implantat.. Är så sur på mig själv just nu! Annars är allt frid och fröjd.
Det vore roligt att hör vad ni tycker om mina bröst..
Kram & tack för alla svar på mina frågor under tiden 🤭
Sortera efter

budda
Kvinna ·
Jätte fina!! 👍
Gilla

TerryP
Kvinna ·
Ser jättefint ut tycker jag, och alldeles lagom stort!
Jag fick också utslag av bandagetejpen. Smörj med hydrokortisonsalva flera ggr om dagen. Jag fick tavegyl utskrivet (antihistamin som gör att det slutar att klia), tycker du ska ringa/maila din läkare och be om det.
Lycka till!
Gilla

Findussen
Kvinna ·
Tycker dom ser superfina ut!!
Ang tejpen är de fullt normalt med en allergisk reaktion.
När du får byta tejp kan du testa att köpa några olika märken och prova dig fram med den tejp som känns bäst, när ärren sen läkt och om du vill fortsätta tejpa kan du ju kolla på mepiform om du vill ha ner ärren ytterligare :)
Gilla

MiniSmultron
Kvinna ·
Tack tjejer <3
Jag har ringt dem idag o sagt att det inte blev bättre.. Har fått några tavegyl med, har bara 2 kvar nu men jag väntar på att de ska ringa upp mig så jag kan undra om jag får smörja mig med hydrokortison? :/
Kul att ni tyckte de blev fina iaf :D stor kram
Gilla

December82
Man ·
Jättefina! Det ser ju sjukt stort ut fast det "bara" är 280cc!
👍
Helt otroligt vilken skillnad olika storlekar formar sig på olika kroppar!
Du ska verkligen vara nöjd!
Gilla

MiniSmultron
Kvinna ·
Tack! Vad gullig du är, jag tycker dock de ser större ut i kameran ;)
Gilla

MiniSmultron
Kvinna ·
Mary007! Tack kära du för ditt härliga inlägg. Hoppas de växer!
Blir så glad när ni säger att de är fina :D Hoppas allt kommer gå fint för dig på din operation!
stor kram till er 👍
Gilla

Jen1983
Kvinna ·
Superfina! Och bara en vecka ännu..mycket hinner hända. Ser ut som om du valt helt perfekt storlek :) nu ska du bara vänta, de kommer helt säkert att bli större bara muskeln ger efter. Mina växte helt klart efter några veckor. Nu ska du bara ta det lugnt och vara stolt över dina nya bröst :)
Kram
Gilla

Anonym användare
SÅ FINA! jag ska oxå op av patrik den 14 feb, sjukt nervös är jag. och man nojar över storlek hela tiden. men hellre för små än för stora i mitt tycke!
Gilla

MiniSmultron
Kvinna ·
Tack snälla Jen1983 och linaslina <3
Betyder mycket att ni skriver så fina saker.
Men jag ångrar mig varje dag att jag inte valt större fortfarande. Men tålamod ska jag ha , annars får jag väl operera mig igen 😛
Och Patrik är verkligen grym!
Jag har fått jättemycket röda utslag som kliar! Igår åkte han in till kliniken för att ordna recept och kolla upp mitt personnummer (såg hans mail lite sent), så nu har jag mediciner för detta. Så himla snäll!
Jag tyckte också hellre för små än för stora o valde det mindre, o du ser ju hur sur jag är på mig själv :/ När man har kläder syns knappt att man gjort något!
Kram på er!🙂
Gilla

Smothie
Kvinna ·
Kan bara hålla med ovanstående. Verkligen jätte fina! De passar din kropp perfekt :))
Gilla

Anonym användare
en fråga, hur känns dom? har du softtouch eller de andra? fattar det som att allergan är hårdare än andra... upplever du dom som väldigt hårda? e nåt jag oxå nojar över som har väldigt mjuka nu hehe, dock lite väl mjuka och tomma..
Gilla

backtoboobs
Kvinna ·
Jättefina tycker jag! Ser ut att vara bra storlek till din kropp. Grattis!
Gilla

MiniSmultron
Kvinna ·
Tack vad gulliga ni är! Värmer i hjärtat !
Jag har cohesive , den fastaste (3) pga att jag var i riskzonen för rippling. Jag satt och kände på implantaten på operationsdagen också för jag kunde inte bestämma mig! Till slut kände jag ingen skillnad o glömde vilken som var vilken, så det är inte stor skillnad !
Allergan är ju maxfyllda = minskar rippling!
Ja nu är de ju fasta /hårdare än ett naturligt bröst .. Får se o återkomma när de mjuknar med tiden :)
Eftersom jag var så tunn o hade knappt bröst så valde vi cohesive, men om du har lite mer att ta på så kör på de mjukare!
Kram och tack alla!!
Gilla

Jen1983
Kvinna ·
Hej Minismultron! Hur mår du? Har du sett av något "ploppande"? :) Här mår jag bara bättre för varje dag. Enda gången jag känner av brösten är om jag sitter och skall flytta plats och lyfta upp mig med armarna (om du förstår vad jag menar, ex. i badet). Har vant mig så med storleken, tycker inte de syns så tydligt i kläder längre, vilket jag är väldigt nöjd över. Kan ju någon dag välja att köpa en stoppad bh om jag vill att de ska framträda mer :)
Varför var du i riskzonen med rippling? Gäller inte det främst framförbröst, eller har jag förstått fel?
Gilla

MiniSmultron
Kvinna ·
Hej! Jag mår bra, är grymt stel varje morgon när jag vaknar. Kanske är normalt?
Känner att vänstra bröstet ibland rycker till lite, känns som det flyttar sig en halv sekund, hoppas det inte är något farligt med det och att de "växer fast" snart!
Härligt att du vant dig med storleken! Ser ju jättebra ut! Jag hoppas mina ploppar snart o blir större. Men annars är de fina, ska lägga upp bilder sen.
Kirurgen sa att jag var det pga. min tunna överkropp, så jag litade på honom! De börjar bli mjukare o mjukare, jätteskönt!
Gilla