Bunny
Kvinna ·
Mindre än 100cc av egen vävnad=( Någon mer som har så lite?
Hej! Idag var jag på konsultation hos Patrick Höijer! Fick se hur mycket jag har i egen vävnad.... Jag visse att jag var ganska platt,men trodde inte att det var så illa=(( ena `bröst`Hade 77cc nånting,den andra runt 60 nåt.....Tänker nu att jag kanske är en bra kandidat för landsting bidrag för bröstförstorning... Men mår ganska dåligt av det här ( hur kan man vara sååååå platt=(((( !!!????😢)
Sortera efter

Bärry85
Kvinna ·

Rosalie
Kvinna ·
Hej!
Intressant att du kunde se din egen cc! Jag gjorde en bröstförstoring under 2010 och ska nu på Onsdag ta ut mina bröst. Anledning? Har ammat min son som sedan resulterat i Dubbel Bubble. Hade ju vart intressant att få veta hur mkt vävnad man hade innan bröstförstoringen så man visste vad som skulle vänta när jag tar ut dem.

Powerpuffgirl
Kvinna ·

Bunny
Kvinna ·
Jag håller med dig bärry85 det är bättre att betala själv om man kan,då får man vad man vill, förhoppningsvis.
Rosalie ska du ta ut implantat helt? Varför inte korrigera detta bara?
Powerpuffgirl vad tråkigt att ditt landsting inte ville hjälpa=(( det här problemet ska ligga på samma nivå som bröst rekonstruktion tycker jag!! Nej ,jag tror att jag ska inte gå till vc,ska betala själv... Tror att jag kommer att må ännu värre efter det oavset om man får bidrag eller inte..
Vad bra att du har gjört det ändå! Hur känner du dig nu? Jag har sett att du opererad dig ganska nyss=)

Rosalie
Kvinna ·
Hej Bunny!
Jag tar ut dem utan att korrigera dels för att jag vill att min son ska få syskon i framtiden och då känns det dumt att lägga massa pengar på att få sjyssta bröst igen med risk för att det krävs korrigering igen...
Jag tar också ut dom för att jag upplever att jag inte behöver dem längre. Jag ångrar absolut inte att jag förstorade mina bröst eftersom jag såg mig själv som en spinkig nioåring vilket jag upplevde som väldigt jobbigt psykiskt. Jag kopplade kvinnlighet med bröst, men nu när jag blivit mamma så behöver inte ett par lite större bröst sitta på min kropp för att jag ska känna mig som en kvinna.....haha kanske låter lite töntigt men de är svårt att förklara😀