Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
stjärnan82

stjärnan82

Kvinna ·

mini lyft 350 och 100 cc egen vävnad ( ca)

Andra bröstoperationer
Om precis en månad ska jag göra detta i falköping... kommer jag ångra min stl om jag ej tar 375 eller 400 i stl min lilla syrra op 2001 inga bröst gjorde 380 cc o de e perfekta för henne men hon är 15 cm längre o 15 cm lättare än mig..vill inte ha typ e kupa utan kunna köpa bh på ex lindex och hm...
4

Sortera efter

Saendra

Saendra

Kvinna ·

Silikontuttar drar större storlekar än vad vanliga bröst gör, jag har lagt in 350 tex, jag har Fkupa nu men de ser inte alls större ut än va de flesta skulle säga Ckupa åt.  De flesta har tydligen alldeles fel BH-storlek innan op också (däribland jag). Tycker inte att du ska haka upp dig på en specifik kupa utan gå efter hur det ser ut på din kropp istället. Svårt att veta hur stort det blir på dig då det inte står något om dina mått :)
Gilla
tjejen123

tjejen123

Kvinna ·

Jag gjorde minilyft och la i 500 i varje, och jag gjorde det i falköping där du ska göra! :) Toppenställe!

Önskar dig all lycka till :)
Gilla
Orkide

Orkide

Kvinna ·

Ursäkta frågan men vad är minilyft?
Gilla
stjärnan82

stjärnan82

Kvinna ·

Förminska vårtgården och ta bort lite av övre hud lagret och sy ihop som gympa påse... Tror jag nån förklarade för mig...jag är grov över ryggen innan varit kättare tjock innan gbp op och har ett mer utputande bröst ben (sa kvinnan på konsultationen ) och sa jag kommer med min kropp se ut som dom är större då min kropps form är sådan men jag ska inte ha 400 det tror jag blir för markant (vill bara se lite mer kvinnlig ut...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem