Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
soizen1

soizen1

Kvinna ·

Missnöjd efter bröstförstoring, 350 cc fortfarande små?

Bröstförstoring

Precis gjort min första bröstförstoring, fick höra att jag max kunde lägga in 350 cc så jag gjorde det. nu ca 2 veckor efter är jag sjukt missnöjd, de är alldeles för små för min långa bröstkorg. kommer brösten förändras mer, har hört att de kan "ploppa" ut?

20

Sortera efter

Linnéa.W

Linnéa.W

Kvinna ·

Vad tråkigt att du känner dig missnöjd - hopas att du vänjer dig och blir mer nöjd allt eftersom. Har du någon bild? 

Gilla
9April

9April

Man ·

Hur lång är du och vad väger du? 350 cc är inte så mycket men e man 150 cm lång så kan de ju se stort ut.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja, jag kan iof förstå din känsla. Jag går i samma tankar. Fast dessa uppstod först efter ca étt halvår. Skulle lagt in 350 cc, fegade ur på Op dagen och det blev 300 hp. Går jag in på Mentors inplantatlista så ser jag att det förvisso blev större höjd med high profile än 350 cc. Ångrar mig kanske mest för att jag hade en annan tanke från början. Hur som helst, upplever att brösten är ngt mindre nu, när jag inte har den svullnaden som du säkert har idag bara två veckor efter din op. Men fundera lite till, bekanta dig med dina nya bröst och se om du känner samma om ett år. Själv ska jag konsultera läkare på KKAB i Falköping i okt. Besökt två kliniker och nu slutligen läkare/kirurg (andra tillfället på KKAB). Så. Med andra ord, avvakta lite och har du samma upplevelse... Då kontaktar du kliniken igen.
Gilla
soizen1

soizen1

Kvinna ·

Är 180 lång och väger strax under 70!

Gilla
soizen1

soizen1

Kvinna ·

-kan inte ladda upp bild än! Men jag ska!

Gilla
soizen1

soizen1

Kvinna ·

Tråkigt att höra... Ja alltså jag ångrar mig massvis nu att jag inte gick till andra kliniker. Min svullnad har lagt sig det mesta (hoppas jag) för annnars är de ännu mindre. Jag ska ringa till min klinik men peoblemet är ju att läkaren inte vill lägga in mer och då får man betala minst 40 000 för en ny operation... :(

Gilla
9April

9April

Man ·

Det låter helt galet att du inte kunde ta mer än 350 cc! Jag la in 550 cc första gången (har 650 nu) och jag är 173 cm / 61 kg... Förstår att det inte blev stort på dig. Dessvärre kommer de ju inte svälla upp massor bara för att de läker. Lite fylligare kan de bli efter några månader men det händer inte över en natt. Vad var ditt önskemål utseendemässigt?
Gilla
kerstin

kerstin

Kvinna ·

hej jag har lagt in 350 cc mentor runda över muskeln o dom känns enorma just nu 8 dagar efter op ..jag är 171 cm o väger 64🙂

Gilla
kerstin

kerstin

Kvinna ·

kerstin skrev:

hej jag har lagt in 350 cc mentor runda över muskeln o dom känns enorma just nu 8 dagar efter op ..jag är 171 cm o väger 64🙂

försöker lära mig hur jag laddar upp bilder....morr

Gilla
Linnéa.W

Linnéa.W

Kvinna ·

Du går in på "mina sida" och klickar på "ladda upp en bild till mina gallerier" sen klickar du abra i där till vilket galleri det är och om det är före eller efter bilder osv och klickar på "ladda upp fil". 

Gilla
soizen1

soizen1

Kvinna ·

Tack men hittar inte galleri att välja mellan...

Gilla
soizen1

soizen1

Kvinna ·

Ja jag tycker oxå de är konstigt... känns som han ville göra de så natutligt så möjligt och med min längd och vikt så är de väl denna storleken...? Jag hade ju velat ha större, 450 tror jag. vart gjorde du de? :)

Gilla
soizen1

soizen1

Kvinna ·

är du nöjd? :) svullnaden lägger sig sen, men kul! :D

Gilla
soizen1

soizen1

Kvinna ·

Har lagt in 2 bilder nu :)

Gilla
finadafhina

finadafhina

/ ·

soizen1 skrev:

Har lagt in 2 bilder nu :)

Det är ju din känsla som räknas men i mina ögon har du drömbröst!
Gilla
Linnéa.W

Linnéa.W

Kvinna ·

Bra jobbat med bilderna! 👍

Förstår vad du menar med att du kanske skulle önskat större men tycker ändå att de är toppenfina. Fin form och fasthet vilket jag tycker är viktigare än storlek. Hellre lite mindre än för stora!

Gilla
Längtansfull

Längtansfull

Kvinna ·

Gud vad snygga!
Gilla
Flisan69

Flisan69

Kvinna ·

Utifrån bilderna tycker jag att de är jättefina och ser ut som om de alltid suttit där. Ingen bröstfia utan en helt snygg tjej med rätta former. Du får helt enkelt fråga dig om du vill vara brösten med flickan eller flickan med kroppen! (Som min vännina sa till mig)
Gilla
Annie87

Annie87

Kvinna ·

Åh jag tycker dom är helt perfekta, dröm bröst enligt mig ;-) Hoppas du kommer tycka om dom ändå till slut!
Gilla
kerstin

kerstin

Kvinna ·

hej jag har precis lagt in 350 cc framför muskeln o dom känns jättestora på mig :) jag är 171 cm o väger 64 men som sagt man ser ju så olika ut i bröstkorg o allt så viktigaste är ju att DU är nöjd ..tror inte brösten blir större än när dom e nyopad m svullnad men däremot hamnar närmare varann o längre ner när dom läkt :) mina står rakt ut ff och sitter högt upp..

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem