soizen1
Kvinna ·
Missnöjd efter bröstförstoring, 350 cc fortfarande små?
Precis gjort min första bröstförstoring, fick höra att jag max kunde lägga in 350 cc så jag gjorde det. nu ca 2 veckor efter är jag sjukt missnöjd, de är alldeles för små för min långa bröstkorg. kommer brösten förändras mer, har hört att de kan "ploppa" ut?
Sortera efter

Linnéa.W
Kvinna ·

9April
Man ·

Anonym användare

soizen1
Kvinna ·
Är 180 lång och väger strax under 70!

soizen1
Kvinna ·
-kan inte ladda upp bild än! Men jag ska!

soizen1
Kvinna ·
Tråkigt att höra... Ja alltså jag ångrar mig massvis nu att jag inte gick till andra kliniker. Min svullnad har lagt sig det mesta (hoppas jag) för annnars är de ännu mindre. Jag ska ringa till min klinik men peoblemet är ju att läkaren inte vill lägga in mer och då får man betala minst 40 000 för en ny operation... :(

9April
Man ·

kerstin
Kvinna ·
hej jag har lagt in 350 cc mentor runda över muskeln o dom känns enorma just nu 8 dagar efter op ..jag är 171 cm o väger 64🙂

kerstin
Kvinna ·
hej jag har lagt in 350 cc mentor runda över muskeln o dom känns enorma just nu 8 dagar efter op ..jag är 171 cm o väger 64🙂

Linnéa.W
Kvinna ·
Du går in på "mina sida" och klickar på "ladda upp en bild till mina gallerier" sen klickar du abra i där till vilket galleri det är och om det är före eller efter bilder osv och klickar på "ladda upp fil".

soizen1
Kvinna ·
Tack men hittar inte galleri att välja mellan...

soizen1
Kvinna ·
Ja jag tycker oxå de är konstigt... känns som han ville göra de så natutligt så möjligt och med min längd och vikt så är de väl denna storleken...? Jag hade ju velat ha större, 450 tror jag. vart gjorde du de? :)

soizen1
Kvinna ·
är du nöjd? :) svullnaden lägger sig sen, men kul! :D

soizen1
Kvinna ·
Har lagt in 2 bilder nu :)

finadafhina
/ ·
Har lagt in 2 bilder nu :)

Linnéa.W
Kvinna ·
Bra jobbat med bilderna! 👍
Förstår vad du menar med att du kanske skulle önskat större men tycker ändå att de är toppenfina. Fin form och fasthet vilket jag tycker är viktigare än storlek. Hellre lite mindre än för stora!

Längtansfull
Kvinna ·

Flisan69
Kvinna ·

Annie87
Kvinna ·

kerstin
Kvinna ·
hej jag har precis lagt in 350 cc framför muskeln o dom känns jättestora på mig :) jag är 171 cm o väger 64 men som sagt man ser ju så olika ut i bröstkorg o allt så viktigaste är ju att DU är nöjd ..tror inte brösten blir större än när dom e nyopad m svullnad men däremot hamnar närmare varann o längre ner när dom läkt :) mina står rakt ut ff och sitter högt upp..
Vad tråkigt att du känner dig missnöjd - hopas att du vänjer dig och blir mer nöjd allt eftersom. Har du någon bild?