Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pillans

Pillans

Kvinna ·

Missnöjd med 375cc 4 dagar senare.

Bröstförstoring

Är det nån som gjort en bröstförstoring och vaknade upp och tyckte att brösten var för små?? Det har hänt mig och jag mår verkligen dåligt över det.. Jag hade bara två bröstvårtor innan och la in 375cc mp bakom. Visst har jag bröst nu men inte tillräckliga.. Det är inget roligt att känna sig platt fast mindre platt fortfarande.. :( visserligen har d bara gått 4 dagar men detta kände jag direkt när jag vakna. Vissa säger att brösten blir större andra säger att det inte blir så stor skillnad. Vilket stämmer? Är det någon här ute som hade ungefär samma utgångsläge som mig och som la in lika mkt?

17

Sortera efter

Bo.obi

Bo.obi

Kvinna ·

Jag hade samma utgångsläge och la i 440cc. Lugn! Det kommer lägga sig och bli större! Har du lagt framför eller bakom?
Gilla
Pillans

Pillans

Kvinna ·

Jag la in bakom.. Jag blir så besviken på mig själv för jag velade mellan mp 375 och hp 425. O så valde jag 375 mp bakom. Du menar alltså att jag kommer få större än det jag har nu?
Gilla
Bo.obi

Bo.obi

Kvinna ·

Ja de kommer bli större! Olika för alla men när kroppen läker och brösten mjuknar " pluppar" de ut! Själv märkte jag inte när det hände men tog bilder med gamla bhar och de första gångerna jag testa kunde jag nästan ha de och två månader ca senare gick det inte alls!
Gilla
daria

daria

Kvinna ·

Vad hade du från börja?? jag hade 75b och nu med 375cc hp mentor runda har F på bh.. Jag också tyckte att de va för små jag skulle vilja ha lite större .Men idag snart halv år efter så är de stora inte så små,men det beror på hurdu vill ha...

det kommer förändras på ett positiv sett ska du se...

Gilla
Pillans

Pillans

Kvinna ·

Ja jag hade ju ingenting från början, behövde egentligen inte ha bh. La in inlägg i bh:n så jag använde 75a. Men hade två bröstvårtor. O nu när jag provar mina gamla bikinis kan jag ha dom.. Det känns inget kul alls! Hur tidigt inpå kan man operera om sig? Men ni har väl lagt in hög profil oxå? Jag la in profilen innan det, moderate plus. Så då blir d ju inte lika mkt put heller..
Gilla
Miss_V

Miss_V

Kvinna ·

vid 4 dagar har vävnvaden inte hunnit töja sig! Mina kändes också ganska små först, sen alldellses för stora, och nu mer lagom stora:)

Gilla
daria

daria

Kvinna ·

Pillans skrev:
Ja jag hade ju ingenting från början, behövde egentligen inte ha bh. La in inlägg i bh:n så jag använde 75a. Men hade två bröstvårtor. O nu när jag provar mina gamla bikinis kan jag ha dom.. Det känns inget kul alls! Hur tidigt inpå kan man operera om sig? Men ni har väl lagt in hög profil oxå? Jag la in profilen innan det, moderate plus. Så då blir d ju inte lika mkt put heller..

Ok!!Ändå tror jag att du kommer hamna på bh storlek D eller DD eller till och med E..Tror att efter 6 månader man fårförst göra om op,men det kostar säkert..hoppas du blir nöjd !!!Lycka till

Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Pillans - du saknar bara signatur, med info för att få silver...

Gilla
Vanessa88

Vanessa88

Kvinna ·

Lugna dig, du har MYCKET större än innan. Ja känner lite oxå att ja borde tagit större men ändå inte, andra tycker ja är knäpp när ja säger de.Och tänk bara att alla risker ökar ju större man tar. och vill du verkligen lägga ner massa tusen igen....??

Gilla
Orkidé83

Orkidé83

Kvinna ·

Jag har varit med om precis samma sak, det var inte roligt alls att känna så. Jag hade inget knappt heller innan, fyllde inte ut en 70A. Jag var nog för dåligt insatt i hur det skulle bli på mig och vad jag var ute efter. Jag har gjort en om operation ( 4 månader efter ) . Jag kände att jag hade lagt ut pengar på en sak och sen inte alls blev nöjd! Det är inte roligt! Men dock så växer brösten lite och det har inte gått så lång tid för dig än. Jag skulle ändå råda dig att vänta lite och se vad som händer med brösten och hur de ser ut pm några månader. Det är väldigt individuellt hur dem utvecklas. Försök att inte lägga ner så mkt tankar på det i detta läge. Kram
Gilla
Plastikfreak

Plastikfreak

Kvinna ·

är meningen att jag också ska lägga in375.. men tvekar när jag läser här:o

så jag kanske väljer 400 också, ska välja mellan 375 och 400 på opdagen:)

Gilla
Orkidé83

Orkidé83

Kvinna ·

Det är inte lätt, man måste ställa sug frågan hur man verkligen vill att dem ska bli. Vill man att det ska synas att man opererat sina boobs, vill man ha en ganska märkbar skillnad? Man ska veta att när man lägger bakom så försvinner ca 50 cc, och är man lite längre så kan man försvinner det ofta mer cc. Plastikfreak: det är ingen skillnad på 375 eller 400 cc, men om du alltså väljer mellan dem så hade jag tagit 400 cc. Stort lycka till med dina boobs ;)
Gilla
Pillans

Pillans

Kvinna ·

Jag får vänta då.. :) av svaren kan man då säga att brösten förmodligen blir lite större..
Gilla
Emelies

Emelies

Kvinna ·

Å trist hoppas de ploppar ut om en del skriver.. Ni som gjort om tätt inpå vad fick ni då betala? :/ fullt pris igen?
Gilla
Orkidé83

Orkidé83

Kvinna ·

Jag fick betala 20 000. Det tycker jag är helt ok, visst surt att jag fick punga ut med pengar så tätt, men det var ju jag som inte var nöjd med storlek. På Citadell Cosmo får man iaf det till ett reducerat pris i sådana situationer. Tror det helst är inom ett år då med. Det bästa är ju ändå om man vet vad man är ute efter innan man gör em bröstfötstorimg, läs på och gå på några konsultationer. :)
Gilla
Pillans

Pillans

Kvinna ·

Varför försvinner det mer när man är längre? Jag är ju ganska lång, 178.
Gilla
Pillans

Pillans

Kvinna ·

@orkidé83, nej det är inte ett dugg kul.. :( jag var nog oxå för dåligt insatt. Hur känns d nu då när du gjort om? Eller ska du göra om? Jag ska vänta lite, men på återbesöket ska jag prata om det här och om att jag kanske vill göra om. Ska klämma o känna fram till dess. Just nu vill jag inte ens se dom för att jag ångrat mig. Har iaf inte ont längre, tre dagar med smärta och det gick ganska bra!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem