Pillans
Kvinna ·
Missnöjd med 375cc 4 dagar senare.
Är det nån som gjort en bröstförstoring och vaknade upp och tyckte att brösten var för små?? Det har hänt mig och jag mår verkligen dåligt över det.. Jag hade bara två bröstvårtor innan och la in 375cc mp bakom. Visst har jag bröst nu men inte tillräckliga.. Det är inget roligt att känna sig platt fast mindre platt fortfarande.. :( visserligen har d bara gått 4 dagar men detta kände jag direkt när jag vakna. Vissa säger att brösten blir större andra säger att det inte blir så stor skillnad. Vilket stämmer? Är det någon här ute som hade ungefär samma utgångsläge som mig och som la in lika mkt?
Sortera efter

Bo.obi
Kvinna ·

Pillans
Kvinna ·

Bo.obi
Kvinna ·

daria
Kvinna ·
Vad hade du från börja?? jag hade 75b och nu med 375cc hp mentor runda har F på bh.. Jag också tyckte att de va för små jag skulle vilja ha lite större .Men idag snart halv år efter så är de stora inte så små,men det beror på hurdu vill ha...
det kommer förändras på ett positiv sett ska du se...

Pillans
Kvinna ·

Miss_V
Kvinna ·
vid 4 dagar har vävnvaden inte hunnit töja sig! Mina kändes också ganska små först, sen alldellses för stora, och nu mer lagom stora:)

daria
Kvinna ·
Ok!!Ändå tror jag att du kommer hamna på bh storlek D eller DD eller till och med E..Tror att efter 6 månader man fårförst göra om op,men det kostar säkert..hoppas du blir nöjd !!!Lycka till

Marina
Kvinna ·
Pillans - du saknar bara signatur, med info för att få silver...

Vanessa88
Kvinna ·
Lugna dig, du har MYCKET större än innan. Ja känner lite oxå att ja borde tagit större men ändå inte, andra tycker ja är knäpp när ja säger de.Och tänk bara att alla risker ökar ju större man tar. och vill du verkligen lägga ner massa tusen igen....??

Orkidé83
Kvinna ·

Plastikfreak
Kvinna ·
är meningen att jag också ska lägga in375.. men tvekar när jag läser här:o
så jag kanske väljer 400 också, ska välja mellan 375 och 400 på opdagen:)

Orkidé83
Kvinna ·

Pillans
Kvinna ·

Emelies
Kvinna ·

Orkidé83
Kvinna ·

Pillans
Kvinna ·

Pillans
Kvinna ·