Saga678
Kvinna ·
26 maj, 2026
Missnöjd med form och storlek efter op
Bröstförstoring inkl bröstlyftHej! Jag gjorde ett lyft och förstoring 340cc round motiva demi profil för exakt en vecka sedan idag. Ända sedan op så har jag hatat hur de ser ut. Jag känner mig större och att min överkropp ser fyrkantig ut. Brösten är mycket större och bredare än vad jag trodde att dom skulle vara och jag känner mig obekväm i hur plastigt det ser ut. Finns det någon annan som hatade resultatet i början? Självklart vet jag att det tar tid för slutresultatet att komma fram men jag är så orolig att jag inte kommer älska dom i slutändan. Någon mer som varit med om samma sak?
Sortera efter
Marina
Kvinna ·
26 maj, 2026
Jona
Kvinna ·
26 maj, 2026
Jag hatade mina första tre veckorna ungefär, älskar dom nu !!! Kände mig också stor, med brösten under hakan som dessutom var fyrkantiga och formade som ett w underifrån. Men allt lägger sig när svullnaden gått ner, ha tålamod dom kommer bli snygga!!
KorrektSlips
Kvinna ·
26 maj, 2026
Jag opererade in 380 resp 450 cc för en vecka sen. De är helt deformerade och det känns som om de är på väg upp genom nyckelbenen, men upplever att de inte är lila krampaktiga idag som de varit hittills. Återbesök imorgon och tejpbyte, hoppas på lite lugnande ord då ☺️
Det är nästan mer regel än undantag att man har panik i början, för man ser inte klok ut... 😱
Det är svullet, ärret är röda och svarat med torkat blod, och brösten skiftar i lila och gult... Och eftersom suturerna (stygnen) är kraftiga för att ge vävnaderna stöd att läka ihop fint utan att man drar i sårytorna, så ser det dessutom kantigt och skrövligt ut.🫣
Ha lite is i magen. ❤️Försök att inte titta mer än varannan dag, och ta bilder en gång i veckan, men inte mer. Då ser du att det går framåt, även om det inte känns så, när man vill kolla på dem varje gång man går på toa och det "händer absolut ingenting"... 💪