Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bethi123 profilbild

Bethi123

Kvinna ·

04 maj, 2016

Missnöjd med storleken !Bytt från mentor 475cc till motiva 825cc

Andra bröstoperationer

Hej allihopa! Jag gjorde en ny operation för 5 veckor sen. Och jag känner att jag är lite missnöjd över storleken på mina nya boobisar. Trodde att dom skulle vara större men det är inte riktgt som jag tänkt mig:/! Och mitt högra implantat vill åka åt sidan när jag ligger ner. Hade samma problem innan med att implantaten åkte åt sidan och det är inte alls snyggt. Jag frågade min kirurg om han skulle sy in fickorna när vi bytade implantaten.  Men han sa att vi får de hur ressultatet blir efter opertaion. Och nu så känner jag att mitt högra implantat vill falla åt sidan när jag ligger ner. Vad kan jag begära utav min kirurg?? Hade gärna gjort en korr om min kirurg går med på det?! Och någon som vet vad det brukar kosta om man bytar till större strl om man väljer att byta ut dom igen?

6

Sortera efter

Bethi123

Kvinna ·

04 maj, 2016

Någon?

Gilla

Asirnas

Kvinna ·

05 maj, 2016

Vem har du opererats av?

Gilla

Bethi123

Kvinna ·

05 maj, 2016

Asirnas skrev:

Vem har du opererats av?

Jag opererades utav Tuve :)!

Gilla

Asirnas

Kvinna ·

06 maj, 2016

Bethi123 skrev:

Asirnas skrev:

Vem har du opererats av?

Okej!

Men eftersom ddet bara har gått 5 veckor så kommer han i alla fall inte göra någon korr på dig förrän det har gått 3 månader, det är för att alla trådarna garanterat ska vara bort inför nästa ingrepp. Så det är ingen idé att hetsa med det iaf.

Förhoppningsvis räcker det att du skickar bilder till Tuve, hur bröstn ser ut när du ligger ner, om det syns väldigt mycket bör det räcka via mailen.

Sedan, du kan inte begära någonting av din kirurg, vi har inte den tryggheten här i Sverige när det gäller plastik operationer på privata kliniker.

Gilla

Bethi123

Kvinna ·

08 maj, 2016

Asirnas skrev:

Bethi123 skrev:

Asirnas skrev:

Vem har du opererats av?

Okej!

Men eftersom ddet bara har gått 5 veckor så kommer han i alla fall inte göra någon korr på dig förrän det har gått 3 månader, det är för att alla trådarna garanterat ska vara bort inför nästa ingrepp. Så det är ingen idé att hetsa med det iaf.

Förhoppningsvis räcker det att du skickar bilder till Tuve, hur bröstn ser ut när du ligger ner, om det syns väldigt mycket bör det räcka via mailen.

Sedan, du kan inte begära någonting av din kirurg, vi har inte den tryggheten här i Sverige när det gäller plastik operationer på privata kliniker.

Okej tack så mycket för ditt svar :)! Jag ska dit igen på ett besök nu till veckan så får se vad han säger då. När brukar dom gå med på att korra? Och så undrade jag vad det skulle kosta på ett ungefär om man bytat implantat inom kort tid? :)
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

08 maj, 2016

Bethi123 skrev:
Asirnas skrev:

Bethi123 skrev:

Asirnas skrev:

Vem har du opererats av?

Okej!

Okej tack så mycket för ditt svar :)! Jag ska dit igen på ett besök nu till veckan så får se vad han säger då. När brukar dom gå med på att korra? Och så undrade jag vad det skulle kosta på ett ungefär om man bytat implantat inom kort tid? :)

Första fårgan har jag redan svarat på, det är 3 månader efter operationen.

För det andra, så kostar det som en helt ny operation.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem