Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Matiz

Matiz

Kvinna ·

MM 280, MF 255 eller MM 245

Bröstförstoring

Hej, Skall opereras om ca 2 veckor på AK i Gbg. Kirurgen rekommenderade MM 245 till mig (anatomiska allergan). Jag överväger dock MM 280 alternativt MF 255. Jag är ute efter ett naturligt och diskret resultat, men vill ändå att det skall bli skillnad. Jag väger runt 48-49 och är 163. Snälla är det någon som har några tips?? Tack tack!!!

5

Sortera efter

GeminiGirl89

GeminiGirl89

Kvinna ·

Hej! Jag har en vän som har lagt in Allergan 255 cc (också på AK men i Sthlm). Hon hade nog ungf samma mått som du. Hennes resultat är naturligt och fylligt. Det beror nog på vilket resultat du vill uppnå. Jag visste inte t ex att hon hade fixat dom tills hon berättade. Hon blev 75 C vad jag kan minnas. Hon är iaf supernöjd men menar på underpool är något hårt. Lycka till!
Gilla
Addi

Addi

Kvinna ·

Jag hade nog gått på Jonas rekommendation! Kanske kanske 255 men inte större.... Blir nog bra på dig utefter vad du beskriver du önskar :)
Gilla
Matiz

Matiz

Kvinna ·

Tack snälla ni! :) Vill gärna landa på en C-kupa. Jag trodde att jag var säker på 255, men vill hellre ha mm så då blir det mm 245. När jag har kikat här inne så känns det som att 245 är lite. Kör ristestet nu och då känns 2,5 dl bra. Så då tänkte jag mm 280. Helt förvirrad!! Addi, hur känns det för dig nu efter några dgr?
Gilla
Addi

Addi

Kvinna ·

Förstår hur du menar! Finns ju typ ingen med implantat runt 200 (som jag tänkte först) endel runt 250!! (många snygga, Men beror ju på egen vävnad med etc) så 235 kändes rätt men ändå litet! Just nu känns det faktiskt ganska stort.... Men hoppas på att det e mkt svullet fortfarande! Som det känns nu är det nog lite större än c... Men landar förhoppningsvis på normal c så småningom :) plus stenhårda just nu och lite strutiga, blä haha!!
Gilla
Matiz

Matiz

Kvinna ·

Ja precis som du säger så har ju alla olika vävnad mm. Egentligen skall man kanske inte ens jämföra med andra utan försöka komma på själv vad man vill. Men så har jag sett mina drömbröst här inne och hon hade lagt i MM 280. :) Ja men då blir säkert din storlek perfekt ju!! Har läst att brösten gärna ser ut så precis i början. Verkar vara många som får lite ångest över det. Jag vet att jag är en person som kommer att få lite panik om brösten pekar nedåt eller sitter väldigt högt upp. Man får ha tålamod. :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem