Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Grisen92 profilbild

Grisen92

Kvinna ·

15 dec, 2015

MM 320 för stort?

Andra bröstoperationer

Hej!! Jag är lång (175cm), smal (59kg) och har lite bröst sedan innan ( B 75) Jag funderar mellan anatomiska MM 320 ( bredare profil ) och MF 295 ( mindre breda med mer put), vill absolut inte ha för stort eller vulgärt på något sätt, vill ha naturliga fyllda bröst som MSN inte direkt ser att dom är opererade. Blir 320 för stort? Vill kunna Ha linne utan att få blickar. Har slm sagt en B kupa sedan innan

13

Sortera efter

Smulans81

Kvinna ·

15 dec, 2015

Snarare litet! Du behöver absolut inte vara orolig att det blir stort. Lycka till med ditt val!
Gilla

Grisen92

Kvinna ·

15 dec, 2015

Tror du inte?? http://fooyoh.com/files/attach/images/3004/14836409/thumbnail_600x315_crop.jpg Dessa tycker jag är snäppet för stora. Vad tror du ?
Gilla

Smulans81

Kvinna ·

16 dec, 2015

Jag hade gärna haft de brösten! Tycker mina ser mindre ut :( Har ju ganska mkt med bröstbredd att göra också antar jag. Jag har ganska bred bröstbredd och på någon med smal bröstbredd upplevs ju samma cc som större.
Gilla

Elmavi

Kvinna ·

16 dec, 2015

Du kan ju gå in på min sida och titta. Vi har ungefär samma vikt och längd, mina motiva 340/360 motsvarar ca 325/335 i mentor. Jag har smal bröstbredd 11 cm. Lycka till. :-)
Gilla

Grisen92

Kvinna ·

17 dec, 2015

åh, jag kan inte se dina bilder jag är för nybliven medlem! :(

hade vart jättekul o se!!

Vill landa på en D kupa gärna inte större! Livrädd för att få för stora, vill kuna ha

en elegant look i kläder. 

Gilla

gamerdream

Kvinna ·

17 dec, 2015

Grisen92 skrev:
Tror du inte?? http://fooyoh.com/files/attach/images/3004/14836409/thumbnail_600x315_crop.jpg Dessa tycker jag är snäppet för stora. Vad tror du ?

Jag hade mördat för dem tuttarna... Vill ju ha fylliga och putiga bröst.

Har du bokat konsultation? Kirurgen är ju asbra och vill ju att DU ska bli nöjd så de kommer inte rekommendera stort som fan om det inte ör det du vill ha :)

Gilla

Elmavi

Kvinna ·

17 dec, 2015

Grisen92 skrev:

åh, jag kan inte se dina bilder jag är för nybliven medlem! :(

hade vart jättekul o se!!

Vill landa på en D kupa gärna inte större! Livrädd för att få för stora, vill kuna ha

en elegant look i kläder. 

Jag har 70E men det är bara för att silikon drar större storlekar. Visuellt har jag en c kupa. Du kommer definitivt kunna bära schyssta kläder och att det ser snyggt ut. Det kommer inte bli för stort utan ganska lagom tror jag med dina önskemål. Ingen har sett att jag opererat mig :-)
Gilla

Grisen92

Kvinna ·

18 dec, 2015

Ja jag har varit på konsultation på Akademikliniken två gånger redan, och velar mellan MF 295 och MM 320. Jag ändrar mig varannan dag. Orolig för för breda med. Kanske har en orealistisk bild i huvudet :)
Gilla

Grisen92

Kvinna ·

18 dec, 2015

Precis! Det äe silikonstorlekarna som låter så skrämmande stora! Min kirurg rekomenderade 295 vid första ögonkastet utan att hört mina önskemål, och då vet jag ju att dom blir lagom. Men vill ha snäppet större än lagom. Gud jag kanske är löjlig men det är verkligen jättesvårt. Det är ändå ett stort beslut. Jag undrar hur stor skillnad det egentligen är på 295 och 320. Inte jättestor kanske? Har 2 3D bilder med dessa o då är putet det som skiljer mest
Gilla

Asse

Kvinna ·

18 dec, 2015

Jag skulle gå på 320 om jag var du. Jag var i samma situation men velade mellan MM280 och MF295. Jag ville absolut inte ha för stora. Nu med facit i hand kunde jag tagit lite större utan att det gjort något men är jättenöjd över resultatet. De är precis lagom och framför allt, de känns som jag. Jag är ju dessutom mindre än dig så det kommer inte se stort ut på dig. Lycka till och fråga gärna om du undrar över något.
Gilla

Grisen92

Kvinna ·

21 dec, 2015

Jag skulle så gärna vilja se dina bilder för att se hur din storlek blev!! Om mina skulle bli SNÄPPET för stora är det enda viktiga för mig att det går att dölja snyggt under kläder. Jag behöver maila min kirurg tror jag! Tack snälla du :)
Gilla

Asse

Kvinna ·

21 dec, 2015

Jag har lagt upp bilder på min sida men om du fortfarande är bronsmedlem kan du bara se bikini bilden. Jag kan absolut dölja mina om jag vill. Det som syns på mig är att jag har mer sideboobs nu mot innan för då hade jag en pushup bh som tryckte in brösten mot mitten. Men så länge jag inte har en tightare tröja syns det knappt. Fördelen är att det går att framhäva om man vill. Nu är mina bara 10 dagar gamla och jag tycker de ser mycket finare ut i verkligheten än de gör på bilderna.
Gilla

Grisen92

Kvinna ·

26 feb, 2016

Hej! Tack för alla svar, ville bara berätta att jag opererades igår och valde MM 320, har inte vågat kika helt ordentligt än men det känns bra!! Ska uppdatera er med bilder så fort jag tillåts att ta av bhn. :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem