Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tittii

Tittii

Kvinna ·

Motiva 300 cc

Bröstförstoring

Någon med 11.5 i bröstbredd som lagt in 300 cc? Är ute efter ett ganska så naturligt resultat men önskar lite klyfta;) planerat till op är 285 men när jag var på min andra konsultation kändes inte 300 så tokigt. Verkar som man blir van vid storlek ganska så fort!

4

Sortera efter

Alma7

Alma7

Kvinna ·

Hej, jag har 11,5 cm i bröstbredd och la in Allergan 295 cc för 2,5 veckor sedan. Bilder finns på min sida. De har precis börjat mjukna lite så tror jag har klyfta om nån vecka.
Gilla
2barnsmamma87

2barnsmamma87

Kvinna ·

Hej! Har ganska nära :-) finns bilder på min sida
Gilla
Blomster

Blomster

Kvinna ·

Hej, jag har lagt in 300 cc demi ergonomix idag. Har 11-12 i bröstbredd. Jag vet att det inte går att avgöra slutresultat nu, men jag är väldigt förvånad över hur små de ser ut. Var ute efter så naturliga bröst som möjligt. Går från helt platt och endast lös hud. 300 var de största jag kunde välja i demi profil. Så glad att jag inte valde 285 som jag först hade tänkt, även om skillnaden inte skulle gå att utskilja. Så glad att jag har fått det gjort :) Har inga bilder ännu.
Gilla
Rjsc

Rjsc

Kvinna ·

Jag hade 11,5 i bredd och satte in motiva 300cc demiprofil, de är inte stora. Väldigt naturliga och fina men jag har väldigt lite överpol. Klyfta får jag om jag vill med bh men det är ingen tydlig klyfta utan.Svårt att råda någon annan men handlar det om så liten skillnad som 15cc så hade jag tagit de större. Tänk att det är ungefär en matsked extra, om du tar en en matsked vatten och häller ut på ett kaffefat så ser du hur lite det är. :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem