Vildan
Kvinna ·
Motiva 320cc eller Mentor 275cc
Hej! Långt, veligt, oklart meddelande följer.... Har varit på konsultation 2014 hos Örjan Gribbe och testade ut mentorimplantat, valde då 275cc mp+ (skriver man så?). Valde att avvakta tills jag var klar med barn och är det nu så bokade på nytt in en ny tid för konsultation och operation samtidigt då det inte är superenkelt att få tid/ möjlighet att komma iväg flera tillfällen.. Nu har jag pratat med Örjan då jag är så jäääkla nyfiken på motiva ergonomix men för att få samma bredd på motivas implantat som mentor behövde jag gå upp i storlek från mentors 275cc till motivas 320 så han beställde hem 320 så skulle jag få bestämma mig på opdagen. Så nudå.. Hjälp. Ge mig input! Alltså jag vill VERKLIGEN inte ha några jättebröst som jag ska gå och gömma utan är mest ute efter fylligheten. Är det stor skillnad och vad skulle ni valt? Känns ju lite sådär att inte kunna välja storlek på plats om jag tar motiva men samtidigt har jag hört så mycket positivt och om dimensionerna på det jag valde av mentors implantat är samma borde det väl funka? Åh vad velig jag är!
Sortera efter

annekli
Kvinna ·

Vildan
Kvinna ·

annekli
Kvinna ·

maja2
Kvinna ·

Vildan
Kvinna ·

Vildan
Kvinna ·

annekli
Kvinna ·

maja2
Kvinna ·

Addi
Kvinna ·
Ouff.. alltså jag blir alldeles kallsvettig när någon skriver att implantaten känns sladdriga, ser framför mig ett par riktigt degiga chipstuttar (ursäkta uttrycket)... Att motivas ergonomix enligt många känns mest naturliga tilltalar väl mig mest eftersom att jag inte vill att det ska vara helt självklart för andra att det är opade bröst. Men känner mig lite nervös över storleken, känns mastigt att stoppa in 320 cc när man är 153 cm lång, men Örjan ville inte gå lägre ner helst eftersom jag är rätt bred över ryggen (ryggmusklerna syntes liksom på sidan framifrån).

Vildan
Kvinna ·

Vildan
Kvinna ·
Ouff.. alltså jag blir alldeles kallsvettig när någon skriver att implantaten känns sladdriga, ser framför mig ett par riktigt degiga chipstuttar (ursäkta uttrycket)... Att motivas ergonomix enligt många känns mest naturliga tilltalar väl mig mest eftersom att jag inte vill att det ska vara helt självklart för andra att det är opade bröst. Men känner mig lite nervös över storleken, känns mastigt att stoppa in 320 cc när man är 153 cm lång, men Örjan ville inte gå lägre ner helst eftersom jag är rätt bred över ryggen (ryggmusklerna syntes liksom på sidan framifrån).
Varför ville han inte gå ner mer, vad var hans förklaring till det!??
Jag vill nämligen ha ca 250 motiva ergonomix, är 170 lång, oxå bred bröstkorg, och axlar och bröstmått 14cm. Det verkade inte vara något problem för mig... Hmm!!
PS jag blir med orolig när jag hör "sladdriga"...!!!!

a_plastik
Kvinna ·

a_plastik
Kvinna ·

maja2
Kvinna ·

a_plastik
Kvinna ·

Vildan
Kvinna ·

Malinmalin
Kvinna ·

Marina
Kvinna ·
Finns det någonstans man jan jämföra mentor och motiva typ en tabell? :)
Under menyn Artiklar finns en artikel om Bröstimplantat och i den finns nerlöaddningsbara pdf'er med bl a Mentor och Motivas implantat. :)
Där finns även artiklar om hur man kan tänka kring sitt val av implantat och placeringen.