Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
CJ1 profilbild

CJ1

Kvinna ·

21 aug, 2019

Motiva 380cc ergo.

Bröstförstoring

Hej Någon som gjort 380cc demi? Jag ska göra mina 25 Oktober Är intresserad veta om ni blev nöjd med resultatet och hur det kändes efter isf

37

Sortera efter

Veritatis

Kvinna ·

22 aug, 2019

Kommer lägga in 380 cc demi på måndag. Kan berätta mer, samt lägga upp foton, därefter, om du vill. :)
Gilla

CJ1

Kvinna ·

22 aug, 2019

Tack snälla gärna!! Hoppas det kommer gå bra, lycka till
Gilla

Looh91

Kvinna ·

23 aug, 2019

La in 380 ergo demi igår! Har inga vettiga bilder än sålänge, men det kommer framöver :D
Gilla

Lina83

Kvinna ·

23 aug, 2019

Veritatis skrev:

Kommer lägga in 380 cc demi på måndag. Kan berätta mer, samt lägga upp foton, därefter, om du vill. :)

Va kul, jag ska lägga in 360 demi på måndag ? är du nervös?
Gilla

CJ1

Kvinna ·

24 aug, 2019

Hej Ja lite, men lär bli väldigt nervös. Och hoppas att jag valde så det blir bra resultat. Spännande att göra nu på Måndag..nervöst?
Gilla

Lina83

Kvinna ·

25 aug, 2019

CJ1 skrev:

Hej
Ja lite, men lär bli väldigt nervös.
Och hoppas att jag valde så det blir bra resultat.
Spännande att göra nu på Måndag..nervöst?

Ja jag hoppas också att jag valde rätt! Återstår att se imorgon då ? vilken tid fick du?
Gilla

Annie96

Kvinna ·

25 aug, 2019

Jag har 340cc så skiljer inte så mycket ifrån 380. Jag la upp nya bilder igår, 2 månader gamla är de nu :)
Gilla

Veritatis

Kvinna ·

25 aug, 2019

Lina83 skrev:

Veritatis skrev:

Nej, faktiskt inte. Ser bara fram emot det. Är just nu på hotellrummet i Malmö. Imorgon gäller det! :)
Gilla

Veritatis

Kvinna ·

25 aug, 2019

Annie96 skrev:

Jag har 340cc så skiljer inte så mycket ifrån 380. Jag la upp nya bilder igår, 2 månader gamla är de nu :)

Det blev ju jättesnyggt!
Gilla

Lina83

Kvinna ·

26 aug, 2019

Annie96 skrev:

Kan inte se dina bilder än??
Gilla

Lina83

Kvinna ·

26 aug, 2019

Veritatis skrev:

Lina83 skrev:

Veritatis skrev:

Nej, faktiskt inte. Ser bara fram emot det. Är just nu på hotellrummet i Malmö. Imorgon gäller det! :)

Idag smäller det ??
Gilla

Veritatis

Kvinna ·

27 aug, 2019

Sitter nu och väntar på tåget. Opererades igår och är sååå nöjd! Har ont i ryggen, det spänner en del mellan brösten, annars ingen smärta alls. Tror att jag har haft tur! Är så tacksam mot Tuve för det här.
Gilla

Lina83

Kvinna ·

27 aug, 2019

Veritatis skrev:

Sitter nu och väntar på tåget. Opererades igår och är sååå nöjd! Har ont i ryggen, det spänner en del mellan brösten, annars ingen smärta alls. Tror att jag har haft tur!
Är så tacksam mot Tuve för det här.

Jag känner ingen smärta heller, endast tryck över bröstet! Trodde det skulle va tusen gånger värre ?
Gilla

CJ1

Kvinna ·

27 aug, 2019

Hej. Hur gick operationen, nöjd? Hoppas
Gilla

CJ1

Kvinna ·

27 aug, 2019

Hej Ok gör gärna det, blir de lagomt höga?
Gilla

CJ1

Kvinna ·

27 aug, 2019

Annie96 skrev:

Kan inte se dina bilder, blir de lagomt höga upp?
Gilla

Veritatis

Kvinna ·

28 aug, 2019

CJ1 skrev:

Hej.
Hur gick operationen, nöjd?
Hoppas

Är jättenöjd! Ska försöka lägga upp bilder.
Gilla

Veritatis

Kvinna ·

28 aug, 2019

Nu har jag lyckats lägga upp två bilder.?
Gilla

Ullis1010

Kvinna ·

28 aug, 2019

Veritatis: Hur mår du nu några dagar efter op? Känns strl och projektion bra än så länge?
Gilla

Veritatis

Kvinna ·

28 aug, 2019

Ullis1010 skrev:

Veritatis:
Hur mår du nu några dagar efter op?
Känns strl och projektion bra än så länge?

Jag har haft jättetur och varit smärtfri ända sedan jag vaknade efter op. Ryggen har gjort lite ont, annars ingen smärta, bara stelhet. Jag mår jättebra. Är ganska trött. Svårt att säga något angående projektionen, då brösten just nu är svullna och står rakt ut. Tror det kommer att bli jättebra. På fotot på min sida ser mitt högra bröst ut att vara mindre och sitta högre upp. Det beror på hur jag håller telefonen då jag tar fotot. :) I verkligheten är de helt lika.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem