Linalina1
Kvinna ·
Motiva 550cc. Vad tror ni ang resultat? Bild!
Hej! Ska op den 24 på NK och har blivit rekommenderad 550cc Motiva round full av Patrik på NK. Stort implantat pga breda bröst och för att puffa upp. Jag är jätterädd för att det ska bli två stora hängbröst! Kika gärna på mina bilder och skriv vad ni tror. Nån med samma förutsättningar som opererat sig med bilder före o efter? Patrik säger att har man ett litet fall på brösten får man räkna med ett litet fall även efter op. Ett litet fall kan jag ta men inte två hängisar i storlek större. Lyft diskuterades inte. Jag är inte ute efter två bollar utan vill ha ett relativt naturligt resultat. Vad tror ni?
Sortera efter

Bluerose
Kvinna ·

Linalina1
Kvinna ·

Linalina1
Kvinna ·
Jag hade lite häng innan och har enbart gjort förstoring. Jag är nöjd med dem än så länge och hoppas att de stannar där de är nu. Jag la bara in 380cc motiva round demi. Min kirurg och jag kom överens om att ifall jag vill göra lyft i efterhand så betalar jag bara mellanskillnaden på 13000, vilket känns tryggt. Jag har bilder på min sida.

Bluerose
Kvinna ·
Jag hade lite häng innan och har enbart gjort förstoring. Jag är nöjd med dem än så länge och hoppas att de stannar där de är nu. Jag la bara in 380cc motiva round demi. Min kirurg och jag kom överens om att ifall jag vill göra lyft i efterhand så betalar jag bara mellanskillnaden på 13000, vilket känns tryggt. Jag har bilder på min sida.
Tack för svar! Dina ser finfina ut! Innan, åkte brösten "upp" när du sträckte upp armarna eller hängde de kvar?

eveline
Kvinna ·

Linalina1
Kvinna ·
Jag ser så fram emot att se ditt resultat!
Mina bröst ser ut som dina efter amning av 2 barn, och jag ska operera mig i augusti hos NK men har inte varit på konsultation ännu eftersom de rekommenderade att det skulle gå 3 månader efter avslutad amning först :) Har ändå bestämt mig för att det är där jag ska göra mina nya bröst hehe.
Jag vill sätta snittet i armhålan för att inte få ärr vid brösten och vill därför verkligen inte göra ett lyft, och hoppas så att jag ska slippa. Men rekommenderas det så får det väl bli så. Ledsen att jag inte kan hjälpa dig. Men jag vill gärna se hur det blir sen! Och efter allt jag hört om Patrik så är du i goda händer :) Lycka till!!

Carolinaher
Kvinna ·