Maddeliita
Kvinna ·
Motiva 625 cc 4 veckor bild
Nu har det gått 4.5 vecka sedan operation. Den översta bilden är från idag och den undre är brösten 6 dagar gamla. Jag är väldigt nöjd! Dock lite småbesvär som att stygnen vill störas från kroppen och lite hudirritation och ömmande känsla inuti ena bröstet.. men så småningom lägger väl sig det också och ärren blir rena från sårskorpor och stygn! Tålamod.... :-)
Sortera efter

Corilaj
Kvinna ·
Fina :)
Gilla

grynet
Kvinna ·
Efter operationen hur lång tid tog det innan du kende börja jobba igen?
Gilla

Sussss76
Kvinna ·
Snygga !!! Och bra storlek & lika ! Grattis !! Hoppas läkningen går bättre!
Kram
Gilla

495cc
Kvinna ·
Jättefina !! Grattis : ) Har du ff skorpor kvar på ärren ?? Jag gjorde nya ankarärr då de förra var hemska och bytte ut mina gamla implantat för 11 v sedan. Mina skorpor trillade av med tejpen efter 14 dagar och då var allt ihopläkt och tätt . Hmmm ... Gissar att det väl olika hur snabbt man läker kanske . Riktigt fina bröst har du fått iaf : )
Gilla

Exziperis
Kvinna ·
Jättefina tvillingar :)
Gilla

LuMa0399
Kvinna ·
Superfina! Mina är 3 v nu å inte vill läka under. Kompressen visar på lite gulnande. Ett hål under ena bröstet å de andra började kleta i ärret under efter 2,5 dag utan kompress :/ fan va tröstlöst.
Gilla

Maddeliita
Kvinna ·
grynet skrev:
Efter operationen hur lång tid tog det innan du kende börja jobba igen?
Gilla

Maddeliita
Kvinna ·
Corilaj skrev:
Fina :)Gilla

Maddeliita
Kvinna ·
Sussss76 skrev:
Snygga !!! Och bra storlek & lika ! Grattis !! Hoppas läkningen går bättre!
KramGilla

Maddeliita
Kvinna ·
495cc skrev:
Jättefina !! Grattis : ) Har du ff skorpor kvar på ärren ?? Jag gjorde nya ankarärr då de förra var hemska och bytte ut mina gamla implantat för 11 v sedan. Mina skorpor trillade av med tejpen efter 14 dagar och då var allt ihopläkt och tätt . Hmmm ... Gissar att det väl olika hur snabbt man läker kanske . Riktigt fina bröst har du fått iaf : )Gilla

Maddeliita
Kvinna ·
Exziperis skrev:
Jättefina tvillingar :)Gilla

Maddeliita
Kvinna ·
LuMa0399 skrev:
Superfina! Mina är 3 v nu å inte vill läka under. Kompressen visar på lite gulnande. Ett hål under ena bröstet å de andra började kleta i ärret under efter 2,5 dag utan kompress :/ fan va tröstlöst.Gilla