Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Maddeliita profilbild

Maddeliita

Kvinna ·

10 jan, 2016

Motiva 625 cc 4 veckor bild

Bröstförstoring

Nu har det gått 4.5 vecka sedan operation. Den översta bilden är från idag och den undre är brösten 6 dagar gamla. Jag är väldigt nöjd! Dock lite småbesvär som att stygnen vill störas från kroppen och lite hudirritation och ömmande känsla inuti ena bröstet.. men så småningom lägger väl sig det också och ärren blir rena från sårskorpor och stygn! Tålamod.... :-)

12

Sortera efter

Corilaj

Kvinna ·

10 jan, 2016

Fina :)
Gilla

grynet

Kvinna ·

10 jan, 2016

Efter operationen hur lång tid tog det innan du kende börja jobba igen?

Gilla

Sussss76

Kvinna ·

10 jan, 2016

Snygga !!! Och bra storlek & lika ! Grattis !! Hoppas läkningen går bättre! Kram
Gilla

495cc

Kvinna ·

10 jan, 2016

Jättefina !! Grattis : ) Har du ff skorpor kvar på ärren ?? Jag gjorde nya ankarärr då de förra var hemska och bytte ut mina gamla implantat för 11 v sedan. Mina skorpor trillade av med tejpen efter 14 dagar och då var allt ihopläkt och tätt . Hmmm ... Gissar att det väl olika hur snabbt man läker kanske . Riktigt fina bröst har du fått iaf : )
Gilla

Exziperis

Kvinna ·

10 jan, 2016

Jättefina tvillingar :)
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

10 jan, 2016

Superfina! Mina är 3 v nu å inte vill läka under. Kompressen visar på lite gulnande. Ett hål under ena bröstet å de andra började kleta i ärret under efter 2,5 dag utan kompress :/ fan va tröstlöst.
Gilla

Maddeliita

Kvinna ·

11 jan, 2016

grynet skrev:

Efter operationen hur lång tid tog det innan du kende börja jobba igen?

Jag pluggar och har jullov fortfarande, totalt 5 veckor efter operation. Men jag hade kunnat gå och jobba efter ca 1.5-2 veckor om det inte varit tungt krävande..
Gilla

Maddeliita

Kvinna ·

11 jan, 2016

Corilaj skrev:
Fina :)
Tack!
Gilla

Maddeliita

Kvinna ·

11 jan, 2016

Sussss76 skrev:
Snygga !!! Och bra storlek & lika ! Grattis !! Hoppas läkningen går bättre! Kram
Tusen tack! :-)
Gilla

Maddeliita

Kvinna ·

11 jan, 2016

495cc skrev:
Jättefina !! Grattis : ) Har du ff skorpor kvar på ärren ?? Jag gjorde nya ankarärr då de förra var hemska och bytte ut mina gamla implantat för 11 v sedan. Mina skorpor trillade av med tejpen efter 14 dagar och då var allt ihopläkt och tätt . Hmmm ... Gissar att det väl olika hur snabbt man läker kanske . Riktigt fina bröst har du fått iaf : )
Tack! Jag har typ två skorpor kvar på ställen där kroppen velat stöta bort stygn, så i stort sett är det borta.. :-)
Gilla

Maddeliita

Kvinna ·

11 jan, 2016

Exziperis skrev:
Jättefina tvillingar :)
Tack så mycket! Är så nöjd med mina nya bebisar :-D
Gilla

Maddeliita

Kvinna ·

11 jan, 2016

LuMa0399 skrev:
Superfina! Mina är 3 v nu å inte vill läka under. Kompressen visar på lite gulnande. Ett hål under ena bröstet å de andra började kleta i ärret under efter 2,5 dag utan kompress :/ fan va tröstlöst.
Tack! Men stackare, hoppas verkligen det ger med sig och börjar läka fint! Har också ett litet område som vätskar på kompressen, dock trodde Patrik det var sårvätska och inte var, men det är ändå irriterande och jag grubblar över det ändå ;-) det är sån otur att det ska bli komplikationer, jag hoppas verkligen det ger mig sig för dig snarast på ett eller annat sätt!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem